Gå til innhold

Liker du McDonald's mat?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Elsker dessverre McDonald's. Cheeseburger og BigMac (det eneste jeg spiser der - eller ok, det hender det blir en McFlurry med nonstop også). Elsker også bærpaien de solgte i Norge før (nå får jeg kun tak i den i utlandet, og godt er egentlig det). Frityrstekt liten sak med varmt, deilig innhold. Kan derimot ikke fordra Burger King - med unntak av vaniljemilkshake og chili cheese, selvfølgelig.

Videoannonse
Annonse
Gjest mann20mb
Skrevet

JA! Men Cheeseburgere er det beste, de smaker mye bedre enn Big Mac og alle andre hamburgere.

Skrevet

Ja, jeg liker McDonalds mat.

Når det er sagt, så syns jeg både hjemmelaget burger og burgerne på bensinstasjoner/gatekjøkken er bedre.

Men får noen sånne "cravings" etter akkurat McDonalds mat noen ganger. Men jeg spiser der maks 2 ganger i måneden. Nå er det faktisk en måned siden sist :hakeslepp:

Da bestiller jeg som regel stor meny, enten McFeast, Big Mac eller QP. Syns pommes fritten jeg får, ofte er litt vassen og lunket, og det liker jeg ikke.

Skrevet

Elsker dessverre McDonald's. Cheeseburger og BigMac (det eneste jeg spiser der - eller ok, det hender det blir en McFlurry med nonstop også). Elsker også bærpaien de solgte i Norge før (nå får jeg kun tak i den i utlandet, og godt er egentlig det). Frityrstekt liten sak med varmt, deilig innhold. Kan derimot ikke fordra Burger King - med unntak av vaniljemilkshake og chili cheese, selvfølgelig.

Jeg minnes den eplepaien med vanilje, finnes de ikke lenger?? Det fikk jeg brått veldig lyst på akkurat nå!

Skrevet (endret)

Jeg minnes den eplepaien med vanilje, finnes de ikke lenger?? Det fikk jeg brått veldig lyst på akkurat nå!

Jeg tror den grønne (eplepai) fortsatt selges i Norge, men denne er rød (emballasjen altså) og har et slags vaniljefyll med bær. Lite epler å spore.

Endret av Musaleem
Gjest Carousel
Skrevet

Innimellom er det veldig godt. Andre ganger er det helt grusomt.

Skrevet

Eplepaien sluttet de å selge for leeeenge sia :(

Anonymous poster hash: 1020c...407

Skrevet

Kjempe godt - men kjempe usunt, desutten holder det deg ikke mett lenge.
Så kjøper det veeeldig sjeldent, bare dagen derpå :-) Og går bare ut 1 gang annen hver måned, så blir ikke så gale :)

Anonymous poster hash: 195ab...189
Skrevet

Noen som har smakt chicken salsa?

Skrevet

Liker sundae-isen med karamellsaus, milkshaken, mc-chicken og mctoast.
Liker ikke burgerne, pomfriten eller brusen

Anonymous poster hash: b4de3...3a5
Skrevet

Quarter pounder burgern med kun ost. Ikke meny.

Gjest Superwoman!
Skrevet

Ja, synes det er godt men har ikke vært der på flere år. :)

Skrevet

Nokon som veit pris på happy meal meny ta med seg?

Skrevet

Hender jeg har en craving etter Filet o'fish og litt fries. Men det er lenge mellom de slagene!

Skrevet

Nei, jeg liker ikke McDonald's-mat. Bare lukten der inne får meg til å snu i døra.

Skrevet

Nei takk. Har aldri likt det, og kan ikke fatte hvorfor folk ser på det å dra på McDonalds som en glede.

Gjest Riskjeks
Skrevet

Ja, BicMac-meny ;)

Spiser ikke der særlig ofte da, da hadde jeg nok blitt lei.

Skrevet

Kun cheesburgerene uten sylteagurk og sjokolade milkshakene de har! Nå fikk jeg lyst på sjokolade milkshake.. :fnise:

Skrevet

Jeg elsker cheeseburgerne fra McDonalds, men tåler ikke å spise det! :(

Skrevet

Synes det er helt ålreit. ELSKER sjokolademilshaken dems!! Så et er den store oppturen med å bestille der, bestiller alltid bare med milkshake istedet for brus.

Spiser ikke der så ofte, er et stykke unna, så spiser der bare hvis vi er i farta og kjører forbi en, eller jeg er og shopper med ei venninne hehe :)
Spiser da nesten alltid dobbel cheeseburgermeny.

Jeg var på McDonalds igår, men da hadde jeg ikke spist der siden i sommer, så blir ikke så ofte.

Skal jeg rangere favorittene blir det sånn:

1) "Lokale sjappa"

2) Hjemme

3) Burger King

4) Mcdonalds.

Men milkshaken dems gjør at de neeesten havner på topp!!! Namnam!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...