Gå til innhold

Liker du McDonald's mat?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Liker det veldig godt:) liker omtrent alt der:) utrolig greit når man går og handler og blir veldig sulten og kunne bruke 10kr på en burger:)

Koster det alltid kr ti for ein cheeseburger?

Anonymous poster hash: 1020c...407

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koster det alltid kr ti for ein cheeseburger?

ja det koster 10 kr for en cheesburger , men 12 om du skal sitte der

Skrevet

liker ingenting av maten unntatt McChicken. - men er et par år siden jeg smakte den sist.

Burgerne, chipsen og brusen smaker vassent og dødt.

ELSKER sundae-isen med karamellsaus og liker McFlurry

Anonymous poster hash: b4de3...3a5
Skrevet

Nei, jeg har aldri smakt mc Donald mat. Altfor mye fett og i brødet er det karbohydrater! Nei nei nei! Jeg spiser bare salat og mager fisk og på lørdager tar jeg en liten bit 86% kakaosjokolade! En plate på 100 gram holder i 6 uker. Livet er for kort til å spise usunt! YOLO!

Anonymous poster hash: bee9e...e4b

Gjest earthquake
Skrevet

Elsker det men spiser veldig sjeldent junkfood.

Skrevet

Betrakter det ikke som mat. Det er vomfyll i nøden.

Ja, jeg har spist det,men kan telle på en hånd,hvor mange ganger.

Sist var når vi hadde reist langt,og vi kom frem etter 12 t reise. Før vi fikk sjekket inn, så gikk vi der og fikk i os noe,før vi besvimte av sult.

Ikke plasser vi oppsøker.

Anonymous poster hash: 6c6b1...a66
Skrevet

Liker McChikcken og pomfrien, men spiser det aldri. Har ikke tilgang på det her jeg studerer, men også fordi maten gjør meg bare dårlig i etterkant.

Skrevet

Ja, liker det, men klarer ikke å spise der igjen etter å ha sett alle mulige ekle videoer med Jamie Oliver o.l

Skrevet

Noen som har smakt de mcmuffin typene? Er de gode?

Gjest Pinkgirl
Skrevet

Spiser det bare på fylla. Synes det er helt ok da. Ikke det beste da heller.

Skrevet

Noen som har smakt de mcmuffin typene? Er de gode?

De ser så ekle ut! Sorry, klarte ikke la vær å kommentere det.

Skrevet

Jeg spiser veldig sjeldent mat på McDonald's, men de gangene jeg gjør det synes jeg ikke maten akkurat er til å hoppe i taket av. Tar meg selv aldri i å bli fysen på McDonald's-mat, liksom. Mye annen søplemat, ja; men bare ikke disse burgerne deres. Da lager jeg heller selv.

Skrevet

Ser de har kommet med en juleburger,noen som har prøvd den?

Skrevet

Har spist en gang på Mc donalds og det var for over 20 år siden. Ble med den ene gangen.

Skrevet

Ja, jeg synes det er dødsgodt, men har ikke spist der på kanskje 10 år da jeg ikke spiser kjøtt og maten der ikke er noe sunn. Ikke noe savn :P.

Skrevet

Jeg elsker det, men spiser det veldig sjeldent. Et par ganger i året, kanskje.

Skrevet

Jeg skal ikke komme med noe som helst negativt om McDonald's fordi milkshaken er helt latterlig god. Jeg kan godt leve på Mc'ern milkshake. (Nei, da hadde jeg blitt feit, så tullet bare litt)

Noen sier maten smaker som papp og møkk. Personlig har jeg aldri smakt papp eller møkk, men syntes dog maten smaker.... Mat.

Om den er god eller ikke, skal jeg ikke svare høyt på. (Dere må da vite at det ikke er sosialt akseptert å like maten fra McDonald's :fnise: )

Jeg liker maten, helt ok, men ikke favoritten. Sushi derimot er sååååå klisje, men såååååå godt.

De skulle hatt sushi på Mc'ern også, men det er vel ikke kjapt nok for fastfood kjeden. Trolol. Derfor nøyer jeg meg med nuggets og deilig fet fries.

Skrevet

Jeg ELSKER mcdonalds! Ah, gi meg en Big Mac meny med sjokolademilkshake og en Sundae til dessert. mmmm

Anonymous poster hash: f64c8...c72
Skrevet

Savner McToast !!

McToast er jo på menyen igjen den! (Kun frokost)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...