Gå til innhold

Liker du McDonald's mat?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bergbys <3

oda, Mc er spisendes når en ber om burger uten guga og sylteagurk...

milkshaken der er god, tho!

Gjest Belle âme
Skrevet

sjokolade milkshaken. Har spist pommes frites der...2 ganger på 14 år, den va god <3

Skrevet

Utrolig få som liker Mac mat likevel er det kø fra morgen til kveld ihvertfall her i byen jeg bor i. :fnise:

Skrevet

Er det noen som har spist mcMuffin i USA og kan svare på om det er det samme man nå får her til lands ?

Skrevet

Utrolig få som liker Mac mat likevel er det kø fra morgen til kveld ihvertfall her i byen jeg bor i. :fnise:

Er som se og hør.. Alle hater det, men merkelig nok så er det veldig populært

• Liker 2
Skrevet

FAEN AT JEG SKULLE LESE DENNE TRÅDEN DA.

Nå ble jeg sulten.

Jeg som skulle ha fisk i morgen.. Tror det heller blir en eller tre cheeseburgere..

Anonymous poster hash: 9ca9a...ae8
Skrevet

Nei det er aaaaktfor fett ass! Hø og tytti!

Anonymous poster hash: bee9e...e4b

• 1 måned senere...
Skrevet

Liker milkshaken og sundayen deres. Men er det noen som har prøvd disse frokostrettene? Synes det ser litt vanskelig ut å spise burger med speilegg i bilen på vei til jobb haha.

Men skal prøve toasten en dag, likte de godt når jeg var mindre:-)

Skrevet

Burger King er bra, spiser Mc.Donalds av og til. Rart det er kø ja, når ingen spiser det :lol:

Spiser en gang i mnd, maks.

Anonymous poster hash: 92300...00b
Skrevet (endret)

Nei, bedre og cheeseburgeren har syyykt mye kcal i forhold til mengden og jeg blir bare kvalm og angrer på at jeg kasta bort penger på det,men milkshaken er god :sikle:

Endret av lovedrug
Skrevet

nei, det smaker fett

Skrevet

Liker det veldig godt:) liker omtrent alt der:) utrolig greit når man går og handler og blir veldig sulten og kunne bruke 10kr på en burger:)

Skrevet

Det er stedet jeg ender opp på når jeg har sultet meg selv en hel dag av en eller annen grunn. Ender opp med å lure på om en meny faktisk er nok og slenger på noe ekstra for å være sikker. Ender opp med å spise en halv wrap og kjenner at det ikke er godt i det hele tatt.. hverken på smak eller magefyll.

Skrevet

Nei, og det enda jeg liker junkfood generelt. Synes burgerne fra McDonalds smaker....ingenting.

• Liker 1
Skrevet

Er ingen stor fan av McD,men spiser kanskje der to-tre ganger i året. Som regel når man er fyllesjuk,eller er på shopping.

Skrevet

Ja, til tider. Mcflurry, kyllingnuggets, og quarter pounder er de jeg pleier å spise. Men det blir som oftest bare ett par ganger i året.

Glemte milkshaken. Den er farlig god.

Gjest Citronella
Skrevet

Kan til nød spise isen med nonstop. Samt en slik liten fiskeburger med sjokomilkshake til. Mem blir urolig i magen og sulten etter en halvtime...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...