Gå til innhold

The Voice - 2013

Ike

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvem gikk ut? Har ikke TV og nettsidene oppdaterer seg jo aldri... *utålmodig*

Knut Marius, Pål, Tor og Adrian som gimp til finalen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare 15 år gamle jenter som sitter hjemme å stemmer for harda livet, så kvaliteten på det som går videre blir rævva. Nå er de dårligste igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare 15 år gamle jenter som sitter hjemme å stemmer for harda livet, så kvaliteten på det som går videre blir rævva. Nå er de dårligste igjen.

Enig.

Synes det er så teit at ikke mentorene skal bestemme hvem som går videre til finalen. Adrian har jo sikkert mange fjortis jenter som stemmer på han,.

Anonymous poster hash: 764d9...738

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke enig. Synes Knut Marius, Tor og Pål var de beste og fortjente klart å gå videre til finalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt skammelig at Adrian er i finalen fremfor Joanna. Ganske skuffende at Sondre ikke prøvde hardere å redde henne.

Anonymous poster hash: 853aa...3f9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiolett

Det er vel svært få femtenåringer som digger musikkstilen til verken Tor, Knut Marius eller Pål? Synes det er kjempeflott at sangere som ikke bare kaster seg på mainstream-bølgen kommer til finalen, de har jo ordentlig talent og kan virkelig gjøre det bra, også utenfor den amerikanske popstilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Helt skammelig at Adrian er i finalen fremfor Joanna. Ganske skuffende at Sondre ikke prøvde hardere å redde henne.

Anonymous poster hash: 853aa...3f9

Akkurat det er jeg helt enig i. Han har ingen ting i en finale å gjøre synes nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adrian er best,håpe han vinn hele shiten

Hilsen en 30 år gammel kvinne.

Anonymous poster hash: a78f9...69a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke tv i kveld. Kan dere være så snille å fortelle hvilket nr Pål og Tor har for stemming i dag? :D

Jeg kan prøve å huske det. Men the voice begynner ikke før 22:00 :)

Anonymous poster hash: ce25e...323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tor har nr 2 for de som vil stemme!

Anonymous poster hash: ce25e...323

Og Pål da? Kjenner han litt, så må stemme på både på han og Tor. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...