Gjest Ciegus Skrevet 6. desember 2013 #301 Del Skrevet 6. desember 2013 Hvem gikk ut? Har ikke TV og nettsidene oppdaterer seg jo aldri... *utålmodig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 6. desember 2013 #302 Del Skrevet 6. desember 2013 Hvem gikk ut? Har ikke TV og nettsidene oppdaterer seg jo aldri... *utålmodig* Malin, Joanna, Kristian og Sindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 6. desember 2013 #303 Del Skrevet 6. desember 2013 Hvem gikk ut? Har ikke TV og nettsidene oppdaterer seg jo aldri... *utålmodig* Knut Marius, Pål, Tor og Adrian som gimp til finalen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ciegus Skrevet 6. desember 2013 #304 Del Skrevet 6. desember 2013 Takk for svar dere! Var det seerne som bestemte alt i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 6. desember 2013 #305 Del Skrevet 6. desember 2013 Det er jo bare 15 år gamle jenter som sitter hjemme å stemmer for harda livet, så kvaliteten på det som går videre blir rævva. Nå er de dårligste igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #306 Del Skrevet 6. desember 2013 Det er jo bare 15 år gamle jenter som sitter hjemme å stemmer for harda livet, så kvaliteten på det som går videre blir rævva. Nå er de dårligste igjen. Enig. Synes det er så teit at ikke mentorene skal bestemme hvem som går videre til finalen. Adrian har jo sikkert mange fjortis jenter som stemmer på han,. Anonymous poster hash: 764d9...738 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 6. desember 2013 #307 Del Skrevet 6. desember 2013 Det er jo bare 15 år gamle jenter som sitter hjemme å stemmer for harda livet, så kvaliteten på det som går videre blir rævva. Nå er de dårligste igjen. Jeg er ikke enig. Synes Knut Marius, Tor og Pål var de beste og fortjente klart å gå videre til finalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #308 Del Skrevet 6. desember 2013 Helt skammelig at Adrian er i finalen fremfor Joanna. Ganske skuffende at Sondre ikke prøvde hardere å redde henne. Anonymous poster hash: 853aa...3f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fiolett Skrevet 6. desember 2013 #309 Del Skrevet 6. desember 2013 Det er jo bare 15 år gamle jenter som sitter hjemme å stemmer for harda livet, så kvaliteten på det som går videre blir rævva. Nå er de dårligste igjen. Det er vel svært få femtenåringer som digger musikkstilen til verken Tor, Knut Marius eller Pål? Synes det er kjempeflott at sangere som ikke bare kaster seg på mainstream-bølgen kommer til finalen, de har jo ordentlig talent og kan virkelig gjøre det bra, også utenfor den amerikanske popstilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 6. desember 2013 #310 Del Skrevet 6. desember 2013 Helt skammelig at Adrian er i finalen fremfor Joanna. Ganske skuffende at Sondre ikke prøvde hardere å redde henne. Anonymous poster hash: 853aa...3f9 Akkurat det er jeg helt enig i. Han har ingen ting i en finale å gjøre synes nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #311 Del Skrevet 6. desember 2013 Adrian er best,håpe han vinn hele shiten Hilsen en 30 år gammel kvinne. Anonymous poster hash: a78f9...69a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ike Skrevet 13. desember 2013 Forfatter #312 Del Skrevet 13. desember 2013 Hvem tror dere vinner i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madeon Skrevet 13. desember 2013 #313 Del Skrevet 13. desember 2013 Tåpelige håndballkamp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ciegus Skrevet 13. desember 2013 #314 Del Skrevet 13. desember 2013 Jeg har ikke tv i kveld. Kan dere være så snille å fortelle hvilket nr Pål og Tor har for stemming i dag? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #315 Del Skrevet 13. desember 2013 Jeg har ikke tv i kveld. Kan dere være så snille å fortelle hvilket nr Pål og Tor har for stemming i dag? :D Jeg kan prøve å huske det. Men the voice begynner ikke før 22:00 Anonymous poster hash: ce25e...323 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 13. desember 2013 #316 Del Skrevet 13. desember 2013 Vet ikke hvorfor, men jeg føler på meg Adrian vinner. Heier på Tor jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #317 Del Skrevet 13. desember 2013 Tor har nr 2 for de som vil stemme! Anonymous poster hash: ce25e...323 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ciegus Skrevet 13. desember 2013 #318 Del Skrevet 13. desember 2013 Tor har nr 2 for de som vil stemme!Anonymous poster hash: ce25e...323 Og Pål da? Kjenner han litt, så må stemme på både på han og Tor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 13. desember 2013 #319 Del Skrevet 13. desember 2013 Hva sa Lene? Falt litt ut, men det virket som alle var litt satt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 13. desember 2013 #320 Del Skrevet 13. desember 2013 Hva er det med lene??? Full? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå