Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skjønte heller ikke hva hun mente. Alle er norske? Javel?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Og Pål da? Kjenner han litt, så må stemme på både på han og Tor. :P

3

Endret av *Butterfly*
Skrevet

Synes han siste som sang "Run" av Snow Patrol var ekstremt dårlig. Snakk om å misforstå en sang! Fremførelsen ble nesten absurd i forhold til hvor sår den sangen egentlig er. Håper ikke han vinner.

Heier på Pål og Tor :)

• Liker 4
Skrevet

Kan egentlig se for meg at Adrian vinner. Men synes han er kjedelig. Typisk type som blir glemt med en gang etterpå.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Skuffende. Jeg tenkte hele kvelden: Hva gjør han i finalen? :klaske:

Endret av ninuska_
  • Liker 4
Skrevet

Haha herregud. Den ene jeg tenkte som ikke burde vinne :P Jaja!

• Liker 4
Skrevet

Ble litt overraska over resultatet.

Og så lurer jeg på hva Lene har røyka før kveldens sending... :P

• Liker 3
Skrevet

Ble litt overraska over resultatet.

Og så lurer jeg på hva Lene har røyka før kveldens sending... :P

Noe må hun ha røyka. Herregud så mye rart hun sier.

Anonymous poster hash: 86905...cf3

• Liker 1
Gjest Sunshine23
Skrevet

Jeg heia på Tor og Pål, så litt skuffet. Tror de begge kommer til å gjøre det bra etter The Voice :)

Er det bare jeg som synes Lene ikke har en bra sangstemme?

• Liker 2
Skrevet

Lene Nystrøm er ikke akkurat norges mest intelligente kvinne.

• Liker 2
Skrevet

Heia og på Tor og Pål...men Norges befolkning har stemt frem den de likte best....og da er det jo bare å gratulere vinneren:)

Skrevet

Jeg heia på Tor og Pål, så litt skuffet. Tror de begge kommer til å gjøre det bra etter The Voice :)

Er det bare jeg som synes Lene ikke har en bra sangstemme?

Synes hun hverken synger bra eller viser særlig gode kunnskaper innen musikk. Hun presterte jo også å si at Knut Marius skulle synge en sang av Leona Lewis. Hun som selv er artist burde vite/skjønne at det er litt viktig å kreditere de som faktisk har sangen, ikke en som har en coverlåt..

• Liker 3
Skrevet

Ja Lene virker jo helt blåst. Håper ikke hun er med neste år!

Anonymous poster hash: 764d9...738
  • Liker 3
Skrevet

Ja Lene virker jo helt blåst. Håper ikke hun er med neste år!

Hvorfor henge seg opp i hva Lene Nystrøm har røyka, sniffa eller hva hu babler i vei. Jeg mener definitivt hu er et godt menneske som ønsker alle godt, og har mye å gi. Man ser jo tydlig at dama ikke har det lett, og hvorfor ikke bidra med å gi noe positivt tilbake til henne.

Er dritt lei av blandt annet Dagbladet og VG å henge seg opp i småting. Alle kan røre litt under et liveshow. Og produsenter kan også ta ting på sin kappe! Grattis til årets vinner. Endelig en som har litt volum og trykk som vinner en sangkonkurranse. Er lei av at det kun er "rolige" stemmer som vinner.

Skrevet

Tror alle som stemte på knut marius også hadde sniffa litt av det greiene som lene fikk av legen sin. Gråt da han vant, og det var IKKE gledestårer. Hvordan kan folk kalle den gaulingen der for synging? Måtte ta tv-en på mute for å unngå at ørene skulle begynne å blø.

Anonymous poster hash: 364ad...610
Skrevet

Hvorfor henge seg opp i hva Lene Nystrøm har røyka, sniffa eller hva hu babler i vei. Jeg mener definitivt hu er et godt menneske som ønsker alle godt, og har mye å gi. Man ser jo tydlig at dama ikke har det lett, og hvorfor ikke bidra med å gi noe positivt tilbake til henne.

Er dritt lei av blandt annet Dagbladet og VG å henge seg opp i småting. Alle kan røre litt under et liveshow. Og produsenter kan også ta ting på sin kappe! Grattis til årets vinner. Endelig en som har litt volum og trykk som vinner en sangkonkurranse. Er lei av at det kun er "rolige" stemmer som vinner.

Det er vel ingen som har sagt hun ikke er et godt menneske osv. Det er ikke det.

Men jeg synes heller ikke hun virker som vledig proff og tar noen rare avgjørelser.

Skrevet

Jeg synes Tor fortjente å vinne, Blir for mye hyl og skrik fra Knut Marius. Klarer liksom ikke helt å nyte og slappe av når han opptrer. Både Tor og Pål er gode og behagelige å høre på.

Jeg synes det er irriterendde at det er vi som skal bestemme hvem som vinner. Da kan det fort bli urettferdig og en uverdig en som vinner. At verken Makeda og Geirmund ikke var i finalen synes jeg var helt på tryne. Men men. I The voice må vel nesten vi stemme ellers blir vel mentorene aldri enig :P

• Liker 2
Skrevet

Da de leste opp vinneren tenkte jeg bare "hæ, hvem?" Kjente ikke igjen navnet, fordi jeg nok ubevisst hadde avskrevet ham som en vinnerkandidat. Var sikker på at han kom til å komme "sist" liksom. Trodde Tor eller Adrian skulle vinne.

Ble litt irritert på vinnerens versjon av "Run", den var bare så motsatt fra hvordan den skal være. Han ødela jo sangen. Respektløst.

Anonymous poster hash: 7d610...1a4
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...