smalls Skrevet 16. november 2013 #261 Skrevet 16. november 2013 Nå må de snart begynne å spille GODE sanger, som publikum faktisk liker, og ikke den sentimentale ''psykologien'' bak å spille en sang som ''betyr noe for dem fra barndommen av''. The Voice har mistet minst en seer videre i sesongen, hvis de skal fortsette å spille kjedelige sanger. Mere Liste-POP! Må si meg enig med deg.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #262 Skrevet 16. november 2013 Nå må de snart begynne å spille GODE sanger, som publikum faktisk liker, og ikke den sentimentale ''psykologien'' bak å spille en sang som ''betyr noe for dem fra barndommen av''. The Voice har mistet minst en seer videre i sesongen, hvis de skal fortsette å spille kjedelige sanger. Mere Liste-POP! Both sides now av Joni Mitchell er ihvertfall nydelig Og var fantastisk fremført. Gode sanger er ikke liste-pop. Anonymous poster hash: 5c103...507 5
Gjest Ciegus Skrevet 16. november 2013 #263 Skrevet 16. november 2013 Har sett på det i dag og syns det var mange gode opptredener. Kvalitet fremfor listepop, ja takk! Dette er heldigvis ikke idol. 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #266 Skrevet 16. november 2013 Syns de som velger gørrkjedelige og ukjente sanger "fordi den betyr noe for dem" er noe drit å se på. Samme med de som velger topp 20 på VG-lista akkurat nå, feks han som røyk ut som sang Taio Cruz. Fjortissanger kaller jeg det. Det beste er kjente sanger, men ikke de som snurrer 10 ganger til dagen på radio for tiden. Det blir lite kreativt. Må være litt kvalitetssanger, uten at jeg greier å definere helt hva jeg mener med det:p Anonymous poster hash: 16dc0...473
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #267 Skrevet 29. november 2013 Er det om å gjøre å framføre de dølleste sangene eller? *snork*Anonymous poster hash: c5a66...0d9
Gjest Sobril Skrevet 29. november 2013 #268 Skrevet 29. november 2013 Er det om å gjøre å framføre de dølleste sangene eller? *snork*Anonymous poster hash: c5a66...0d9 Tenkte jeg også. Liker Tor allikevel. Ingen gåsehudfaktor fra noen så langt.
Gjest Sobril Skrevet 29. november 2013 #269 Skrevet 29. november 2013 Synes nivået i år er ganske lavt. Kjeder meg, og hadde det ikke vært for at jentungen er våken ville jeg satt på en episode av Dexter istedenfor.
challenger Skrevet 29. november 2013 #270 Skrevet 29. november 2013 Så ekstremt sære sanger de synger. Har jo knapt hørt om noen av de før. Tror de hdde truffet folk bedre med litt mer kjente, og mer pop-sanger..
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #271 Skrevet 29. november 2013 Kjedelige sanger ikveld. Som vanlig. Kan de ikke velge noen sanger med litt mer liv og ikke nattasanger? Likte Malin i kveld jeg Anonymous poster hash: c737e...8bb
Gjest Ciegus Skrevet 29. november 2013 #272 Skrevet 29. november 2013 Synes nivået i år er ganske lavt. Kjeder meg, og hadde det ikke vært for at jentungen er våken ville jeg satt på en episode av Dexter istedenfor. Jeg og typen diskuterte dette nettopp og kom frem til motsatt konklusjon - vi synes nivået er veldig høyt i år! Jeg liker at det er sære sanger. Det er derfor det er bra, dette er ikke overfladiske idol lenger. Men skjønner jo at om man ikke har den musikksmaken så blir det kjedelig. Men jeg digger det!
Gjest Sobril Skrevet 29. november 2013 #273 Skrevet 29. november 2013 Jeg og typen diskuterte dette nettopp og kom frem til motsatt konklusjon - vi synes nivået er veldig høyt i år! Jeg liker at det er sære sanger. Det er derfor det er bra, dette er ikke overfladiske idol lenger. Men skjønner jo at om man ikke har den musikksmaken så blir det kjedelig. Men jeg digger det! Jeg pleier ikke høre på typisk mainstream jeg heller, men det er ok å høre noe man har et forhold til via radio i det minste. Blir som at man ofte må høre en sang flere ganger før den sitter i øregangen. Her har man bare én sjanse til å høre låta. Vel. Slik føler nå jeg det. Synes Sindre er bra også forresten.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #274 Skrevet 29. november 2013 Nok en kjedelig sang. Anonymous poster hash: c737e...8bb
challenger Skrevet 29. november 2013 #275 Skrevet 29. november 2013 Enn at han sendte ut Geirmund Han er jo fantastisk!
Gjest Linda sofie Skrevet 29. november 2013 #276 Skrevet 29. november 2013 Sindre ovenfor Makeda? Tenk å sende ut Geirmund da!!
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #277 Skrevet 29. november 2013 Enn at han sendte ut Geirmund Han er jo fantastisk! Men Kristian er også fantastisk. Jeg tror han valgte Kristian fordi han har noe spesielt. Anonymous poster hash: 41e04...b3f 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #278 Skrevet 29. november 2013 Litt rart å si at Gjermund er vinnerkandidat, og så velge han bort. Anonymous poster hash: 80883...fea
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #279 Skrevet 29. november 2013 Jeg er overrasket over at Pål og Knut Marius fikk flest stemmer på sine lag. De to gjorde minst inntrykk på meg i dag. Jeg lurer på om det er mange "venners stemmer". For eksempel fikk Adrian flest stemmer enda han sang aller sist. Han pleier å være flink, men i dag var han ikke helt på høyden. Jeg er glad ikke folket avgjør hele avstemningen da. Anonymous poster hash: 41e04...b3f
challenger Skrevet 29. november 2013 #280 Skrevet 29. november 2013 Men Kristian er også fantastisk. Jeg tror han valgte Kristian fordi han har noe spesielt. Anonymous poster hash: 41e04...b3f Jo, det var et vanskelig valg han hadde. Men jeg synes Geirmund er den beste av 3 på laget. Hadde heller sett Pål gå enn Kristian.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå