Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bare meg som synes Espen ser syk ut?

Nei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han begynner vel å dra litt på årene, pluss at det virker som om han kanskje har mistet en del kilo. Det er vel derfor han ser litt "dratt" ut i ansiktet.

Skrevet

Si meg, har de ingen kriterier for hvem som får være med, om hvor lite kjent man må være først? Han ene er jo vokalist i Pagan's Mind, de har jo gitt ut masse plater og turnerer og greier. Kan vi liksom risikere at Sondre Lerche er deltaker neste sesong i stedet for mentor??? :ler:

Jeg trodde konkurransen skulle handle om å finne "nye" stemmer, ikke være en annen variant av Stjernekamp...

• Liker 3
Skrevet

Var det han Nils, som ble så snurt da han ikke ble valgt i duellen? :fnise:

Skrevet

Var det han Nils, som ble så snurt da han ikke ble valgt i duellen? :fnise:

Nils ja, vet ikke om han ble snurt, har bare sett klippene på nett så da fikk jeg ikke se hvem som ble valgt.

Skrevet

De to var flinke!! Det blir et vanskelig valg for Tommy.

Skrevet

Åh mine to favoritter i samme duell:( Får vel holde en knapp på Sturla da siden han er trønder!

Skrevet

Jeg har (tydeligvis) ikke peiling på musikk. Synes nesten alle valgte feil i dag.

Skrevet

Ånei, Lene valgte Marius! Er så lei av han. Syns nesten ikke det burde vært lov å delta når du har vært topp 10 i Idol. Fryktelig mye resirkulering i de der konkurransene.

Anonymous poster hash: 16dc0...473
  • Liker 1
Skrevet

Herregud, Sondre er sexy.

Anonymous poster hash: 82f47...c0a
Skrevet

Ånei, Lene valgte Marius! Er så lei av han. Syns nesten ikke det burde vært lov å delta når du har vært topp 10 i Idol. Fryktelig mye resirkulering i de der konkurransene.

Helt enig! Pluss at jeg syns hun Rak sang mye bedre enn han i denne duellen.

Skrevet

Jeg er også veldig lei av Marius, som dessuten virker høy på pæra.

Anonymous poster hash: 8a5cd...7ba

Skrevet

Synes Lene valgte feil der. Hun burde ha valgt Eirik.

• Liker 1
Skrevet

Uenig :) Audun var klart best!

Anonymous poster hash: b2a10...521

Skrevet

Hvordan gjør de det med at det er 7 deltakere på hvert lag, når to og to er i duell? Er i utlandet så får ikke sett programmet :)

Skrevet

Helt uenig med deg på den.

Skrevet

Hvordan gjør de det med at det er 7 deltakere på hvert lag, når to og to er i duell? Er i utlandet så får ikke sett programmet :)

De velger èn som går direkte til livesendinger :) Så duellerer de resterende med hverandre

Anonymous poster hash: b2a10...521

Skrevet

Sondre og Tommy sine deltakere i kveld!

Skrevet

Sykt heslig stemme på han som sang "you got a friend".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...