Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Thea ser og høres gal ut på scenen! Mindre pent å høre på...

Skrevet

Mange kjedelge sanger i kveld :natti:

Skrevet

Synes både Thea og Solgunn er flinke, men heier på sistnevnte. En stemme til alt.

Skrevet

Jeg synes Thea var kjempefink, men blei litt voldsomt med den "dansinga" :P

Anonymous poster hash: ce25e...323
Skrevet

Live sendingene er i gang.

Skrevet

Syns Torstein var fryktelig nervøs!

Skrevet

Famlende og ustøtt i begynnelsen. Sikkert nervøs. Gutten er kanskje flink, men slike låter gir meg ingenting.

Skrevet

Kan noen fortelle meg hva som skjedde siste uke? Var det knockout? Vi var i Danmark :tristbla:

Skrevet

Geirmund sang kjempefint!!

Skrevet

Han Kristian? NOT my cup of tea akkurat....

Anonymous poster hash: c5a66...0d9

• Liker 3
Skrevet

Han Kristian? NOT my cup of tea akkurat....

Anonymous poster hash: c5a66...0d9

Smaken er som baken. Fikk stemme fra meg :)

Skrevet

Geirmund er min favoritt ikveld! :tommelsmil:

Skrevet

Synes egentlig ingen skiller seg så mye ut. Blir litt kjedelig, men Geirmund var veldig flink i kveld :)

• Liker 2
Skrevet

Synes egentlig ingen skiller seg så mye ut. Blir litt kjedelig, men Geirmund var veldig flink i kveld :)

Enig. Synes Geirmund og Malin var best i dag :)

Skrevet

Lurer på om noen kan svare meg angående Audun Rensel:

Nå har jeg sett noen få episoder av the voice, og idag synes jeg det var noe kjent med Audun. Jeg husker han fra Idol for veldig mange år tilbake og eneste inntrykket jeg satt igjen med var at han var kristen og sang surt.

Så for de som har sett og fulgt med, er han virkelig så sykt god nå idag? Jeg skjønner at han kan synge når han gikk videre til og med idag, og han kom jo videre som topp 8 eller noe i Idol. Men husker han likevel som en usikker fyr som sang surt her og der. Må ihvertfall bety at han har forbedret seg betydelig.. for så god var han ikke i Idol.

Skrevet

Jeg har kun hørt ham synge duellen med Pål og da sang han klokkerent. Det var ikke spesielt bra i mine øyne, for han var så striglet og glatt og østlandsk og uærlig (ble en veldig kontrast), men rent var det.

Anonymous poster hash: 4d473...71e
Skrevet

Nå må de snart begynne å spille GODE sanger, som publikum faktisk liker, og ikke den sentimentale ''psykologien'' bak å spille en sang som ''betyr noe for dem fra barndommen av''. The Voice har mistet minst en seer videre i sesongen, hvis de skal fortsette å spille kjedelige sanger. Mere Liste-POP!

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...