AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #281 Del Skrevet 29. november 2013 Litt rart å si at Gjermund er vinnerkandidat, og så velge han bort. Anonymous poster hash: 80883...fea Han synes vel Kristian og Geirmund var nummer en og to da. Er det så vanskelig å forstå? Anonymous poster hash: 41e04...b3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #282 Del Skrevet 29. november 2013 Knut Marius er bare irriterende Anonymous poster hash: 80883...fea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #283 Del Skrevet 29. november 2013 Knut Marius er bare irriterende Anonymous poster hash: 80883...fea Ja, det må være de overkåte fruene pluss gutta med ølkassen som sitter og stemmer på han. Nå var jeg stygg, men det må være tillatt når de flinkeste går ut. Anonymous poster hash: 41e04...b3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 29. november 2013 #284 Del Skrevet 29. november 2013 Nettverk har nok mye å si på stemmene å. Uten tvil. Tipper mange fjortis jenter stemmer på Adrian. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaffel Skrevet 29. november 2013 #285 Del Skrevet 29. november 2013 Espen og Lene bommer grovt. Men det viktigste er at Knut Marius fortsatt herjer, han og Pål er mine favoritter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #286 Del Skrevet 29. november 2013 Kjedelige sanger ikveld. Som vanlig. Kan de ikke velge noen sanger med litt mer liv og ikke nattasanger? Likte Malin i kveld jeg Det viser bare at du er tonedøv. Sangen Tor sang "tok jeg" med en gang, jeg fant melodien og tonen og følelsen, jeg trengte ikke å ha hørt den før. Han overbeviste meg på 1:35 minutter. Malin mishandlet en sang jeg har hørt tusen ganger, jeg synes det er mer kjedelig å høre noen synge surt på en uptempo låt, fordi det er så utrolig lite originalt. Anonymous poster hash: 4d473...71e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #287 Del Skrevet 30. november 2013 Merker det beveger seg litt i lillemann når Makeda er på skjermen. Anonymous poster hash: 71d48...fd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #288 Del Skrevet 30. november 2013 Det viser bare at du er tonedøv. Sangen Tor sang "tok jeg" med en gang, jeg fant melodien og tonen og følelsen, jeg trengte ikke å ha hørt den før. Han overbeviste meg på 1:35 minutter. Malin mishandlet en sang jeg har hørt tusen ganger, jeg synes det er mer kjedelig å høre noen synge surt på en uptempo låt, fordi det er så utrolig lite originalt. Anonymous poster hash: 4d473...71e JEG synes det var noen kjedelige sanger i går. Ok? Du trenger ikke å kalle meg for tonedøv fordi jeg ikke har samme smak som deg. Alle er forskjellige og har forskjellig smak. Godta det, Anonymous poster hash: c737e...8bb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Byliv Skrevet 30. november 2013 #289 Del Skrevet 30. november 2013 Det som er sakte sanger ER faktisk sakte sanger, rent fysisk. Hva som er BRA eller DÅRLIG, er subjektivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #290 Del Skrevet 1. desember 2013 Hvor er den kjolen til Makeda fra? Vil haaaa den:)Anonymous poster hash: 976bd...8ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. desember 2013 #291 Del Skrevet 6. desember 2013 Da er semifinalen i gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ike Skrevet 6. desember 2013 Forfatter #292 Del Skrevet 6. desember 2013 Ikke imponert så langt. Huff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 6. desember 2013 #293 Del Skrevet 6. desember 2013 Likte Malin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kv84 Skrevet 6. desember 2013 #294 Del Skrevet 6. desember 2013 Hun som sang nettopp var veldig bra, men har hun grått hår eller har hun farget det grått? Blir litt sånn for mye av han før der igjen, mye spretting rundt omkring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SweetSunshine Skrevet 6. desember 2013 #295 Del Skrevet 6. desember 2013 (endret) Er dette semifinale? Virkelig? Synes nesten første episode var bedre enn denne... Er det bare meg? Endret 6. desember 2013 av SweetSunshine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 6. desember 2013 #296 Del Skrevet 6. desember 2013 Tor er bare helt fantastisk musikalsk. Ikke mange som klarer å synge som han. Og elsker den veien han er på mtp musikkstilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 6. desember 2013 #297 Del Skrevet 6. desember 2013 Jeg synes både Tor og Sindre er flinke. Tor fikk bare tk 3 i dagbladet forresten. Var nå bedre enn dét synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 6. desember 2013 #298 Del Skrevet 6. desember 2013 Hvem heier dere på? Jeg håper Johanna eller Tor vinner Liker ikke hårfargen til Malin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 6. desember 2013 #299 Del Skrevet 6. desember 2013 Liker ikke hårfargen til Malin. Så på det grunnlaget er det vinn eller forsvinn for din del? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 6. desember 2013 #300 Del Skrevet 6. desember 2013 Så på det grunnlaget er det vinn eller forsvinn for din del? Nei. Har jeg sagt det da? Sa bare jeg ikke likte hårfargen hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå