Gå til innhold

Fotballfrue


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Punkt nr. 1 i janteloven: Du skal ikke tro du er noe. punkt 9: Du skal ikke tro du vet mere enn oss.

Omtrent hele tråden bygger på intet annet enn janteloven. Ganske trist i grunn. La nå folk få være, så lenge det ikke går utover dere så bør det være totalt likegyldig, eller?

Når man skryter av den pyntede sannheten, ja da kaller jeg det selvskryt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eller som jeg skrev lengre oppe; Hun pynter på sannheten og bedriver selvskryt!

Skjønner ikke logikken i tankesprangene dine. Fordi FF pynter på sannheten og skryter av seg selv, så kan hun umulig være et offer for janteloven? Det ene utelukker da ikke det andre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke logikken i tankesprangene dine. Fordi FF pynter på sannheten og skryter av seg selv, så kan hun umulig være et offer for janteloven? Det ene utelukker da ikke det andre.

Det kan du ha helt rett i, men det går jo andre vei også - ikke sant?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så på noen bilder fra noen måneder tilbake, og håper virkelig hun ikke raser ned til gammel vekt igjen, hun kler virkelig den fasongen hun har nå. Både ansiktet og kroppen ser sunnere ut, rett og slett.

Tror ikke hun vil se sunn og og normalvektig ut. Hun vil se tynn ut.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med huset blir pyntet til jul til uken. Hun kan jo føde neste helg, så alt må nok være på stell da.

Anonymous poster hash: cf5ef...056

Ja, jeg begynte å pynte forrige uke jeg, så.

Anonymous poster hash: 216b9...370

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggen er levebrødet hennes så hun er jo avhengig av reklameinnteker for å leve av den. Men enig med deg, alle innleggene har liten eller stor grad av produktplassering. Ingen klarer å gå god for så mange produkter. Syns det er spesielt at så mange vil ha alt FF viser uten å vise noen som helt kritisk tankegang om at det ligger inntjening og penger bak alle rabattkodene osv.

Ja og det er bare å gå inn på siste bilstolinnlegg for å se at folk går rett på med engang. En skriver at at de vil ha alt det utstyret FF har.

Jeg skjønner ikke helt omfanget av denne kritikken. Det er riktig nok veldig suspekt å ha en favorittparfyme en uke, og en ny en den neste. Eller andre basisprodukter. Men jeg har minst 10 ulike merker på sminkeproduktene mine, og går god for alle, kan godt elske et merke i mai og et nytt i juni. Jeg har hundrevis av ulike produkter i hjemmet mitt jeg kan gå god for samtidig. Bildet på veggen, leverposteien i kjøleskapet, 20 ulike skomerker og hele 3 ulike foundationer, avhengig av hva jeg sminker meg til.

Jeg tror at dette med kvalitetsstempel mistenkeliggjøres fordi hun tjener penger på det. Det er fortsatt mulig at hun faktisk bytter yndlingsmerker ofte, hun blir jo tilsendt masse produkter for å prøve dem, hun trenger ikke en gang å oppsøke dem.

Alle faktisk ja..

Dessverre er det mange som ikke evner å se at den ene handlingen på et område ikke farger andre holdninger, osv.

Jeg tror at den du diskuterer med mener at overdreven bruk av merkeklær bidrar til mobbing fordi det bidrar til å skape tydeligere klasseskiller, som alltid har vært en kilde til mobbing og andre konflikter. Det kommer uansett til å skille barnet fra mange andre potensielt gode mennesker å ha i livet sitt, noe som ofte skjer av seg selv på bakgrunn av sosial status blant ungdommer.

Tror ikke hun vil se sunn og og normalvektig ut. Hun vil se tynn ut.

Kanskje hun ser på seg selv som normalvektig? Og hva om hun liker å være tynn? Jeg liker også å se slank og tynn ut, det er liksom derfor jeg holder meg slank og tynn.

Anonymous poster hash: bd267...9b0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heh. Jeg håper bare hun føder snart så navnedebatten legges død. Må innrømme at jeg er litt spent på hvordan bloggingen blir den første tiden. Men nå skjer det vel snart. Håper hun får en fin fødsel. :)

Anonymous poster hash: 1630c...b07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at den du diskuterer med mener at overdreven bruk av merkeklær bidrar til mobbing fordi det bidrar til å skape tydeligere klasseskiller, som alltid har vært en kilde til mobbing og andre konflikter. Det kommer uansett til å skille barnet fra mange andre potensielt gode mennesker å ha i livet sitt, noe som ofte skjer av seg selv på bakgrunn av sosial status blant ungdommer.

Anonymous poster hash: bd267...9b0

Joda, jeg skjønner at det er det de vil frem til.

Da kan man jo kalle all skjevfordeling triggere til mobbing; t pappa'n til Ole kjører en ny BMW og Truls sin kjører en gammel Toyota, eller at Siri sin mamma forsker på universitetet mens Johanne sin mamma vasker på rådhuset.

Skal da Ole sin pappa kjøpe en annen bil fordi Truls sin familie har en gammel Toyota?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster de rosa UGG-tøflene TUSENVIS av kroner?? Jøss. Har du en link?

Anonymous poster hash: 9095f...372

Marc jacobs cat loafers, kr 1400 + toll/mva: http://m.shopbop.com/cat-slipper-marc-by-jacobs/vp/v=1/1520082473.htm?folderID=2534374302095283&fm=other-shopbysize&colorId=12867

UGGs tøfler, kr 1300: http://www.miinto.no/p-288883-ugg-australia-coquette-sand-kvinne

Altså, tøfler til rundt kr 3000, eller tusenvis, om du vil.

Anonymous poster hash: 23b15...bbb

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er vi alle enige om at fødebagen hennes inneholder mye dill...men fødende oppfordres jo til å ha med seg minst mulig, pga plassmangel på føden. Skal jordmødrene snuble rundt i LV-bagger, ammeputer og kofferter rundt fødesenga?

Anonymous poster hash: 0105d...32d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man skryter av den pyntede sannheten, ja da kaller jeg det selvskryt.

Jeg synes ikke det er negativt å skryte av seg selv :) Folk flest bør bli flinkere til det.

Anonymous poster hash: dc3ea...576

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er negativt å skryte av seg selv :) Folk flest bør bli flinkere til det.

Anonymous poster hash: dc3ea...576

Helt enig.

Dog mener jeg det er forskjell på å skryte av seg selv og å være en skrytepave.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen innlegg hittil idag. Kanskje hun føder? :popcorn:

Anonymous poster hash: b819c...62f

Hun oppdaterte på instagram for 23 min siden, så nei.

Anonymous poster hash: 1f9dd...a66

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fra instagram:

idaskulstad Utrolig sexy. Har du gått opp mye? Snart fødsel :)@fotballfrue 11h

fotballfrue @idaskulstad nja, nei, 9 kilo totalt, må opp såpass, var så liten fra før av 1h

Anonymous poster hash: 2ef39...648 [/acM

Ser ut som det er mer enn 9 kg da.. Og hunhar jo selv også sagt at hun har gått opp 11. Tror nok det stemmer mer, om du ser på forskjellen på henne før og etter graviditet. Synes hun er veldig fin nå som hun har fått litt mer former. Noen kvinner kler å gå gravide, og hun er absolutt en av dem.

Anonymous poster hash: 7db15...8f6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra instagram:

idaskulstad Utrolig sexy. Har du gått opp mye? Snart fødsel :)@fotballfrue 11h

fotballfrue @idaskulstad nja, nei, 9 kilo totalt, må opp såpass, var så liten fra før av 1h

Anonymous poster hash: 2ef39...648

Må opp såpass? 9 kilo er vel ikke all verden i et svangerskap?

Anonymous poster hash: 2ef39...648

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommet an på. Det finnes barneskoler som ER bedre enn andre, som f.eks internasjonale skoler som har høyere krav til elevene.

Høres ikke ut som det er det hun har gått på. Har sikkert gått på Smestad eller en annen vestkantskole som tror den er bra bare fordi kongelige har gått der.

Anonymous poster hash: 76a22...c81

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra instagram:

idaskulstad Utrolig sexy. Har du gått opp mye? Snart fødsel :)@fotballfrue 11h

fotballfrue @idaskulstad nja, nei, 9 kilo totalt, må opp såpass, var så liten fra før av 1h

Anonymous poster hash: 2ef39...648

Her synes jeg man kan snakke om hvilke signaler hun sender ut.

"nja, nei, 9 kilo totalt, må opp såpass, var så liten fra før av". Så mye er vel synonym til såpass. Slik jeg oppfatter utsagnet mener hun 9 kilo er mye, og dette til tross for anbefalingene for normalvektige er minimum 11 1/2 kg. Jeg synes signalene hun sender ut er uheldige.

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...