Gå til innhold

Fotballfrue


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for personangrep, hets, avsporing og reaksjoner på moderering. Spørsmål kan tas på PM eller Ris og Ros.

Jeg ønsker også link til kommentarfelt hvis dere skal kopiere kommentarer FF har skrevet.

Niennas, mod.

Hun har slettet outeepisoden som er postet over, man kan ikke linke til noe som er fjernet.

Anonymous poster hash: e07ae...0be

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for personangrep, hets, avsporing og reaksjoner på moderering. Spørsmål kan tas på PM eller Ris og Ros.

Jeg ønsker også link til kommentarfelt hvis dere skal kopiere kommentarer FF har skrevet.

Niennas, mod.

Med denne tråden går i allefall ikke du tom for arbeid. :)

Anonymous poster hash: ab09a...a8b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt har hun slettet outeepisoden som ble postet her nettopp, men den ble dokumentert da den skjedde i denne tråden:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=612754&page=8

På siden etter kan man se at det kommenteres at hun har skrevet et nytt svar og fjernet outingen hun først kom med.



Anonymous poster hash: e07ae...0be
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hevde at man aldri har ditt eller datt tolker jeg som.. ja.. aldri!

Aldri betyr ikke i blant/noen ganger/sjeldent, men slett ikke/på ingen måte (ref. bokmålsordboka).

Selvsagt vet jeg at aldri ofte blir brukt uten at man mener det, så denne diskusjonen går vel da mest på hvordan man oppfatter/tolker det hun skriver/hvilke øyne som leser.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke fordra fyren (etter å ha sett oppførselsen hans i sosiale medier, mye mulig han er en ålreit person ellers altså), men her er jeg enig. Han har jo rett i det han skriver på twitter. Godt å se at han kan komme med noe fornuftig.

Og forresten så må jeg bare si at fruen ser nydelig ut på de nyeste bildene som blir postet her.

Mvh. Kritisk

Anonymous poster hash: 1ca5c...0ad

Jeg er ikke fan av ham slik han framstår jeg heller, men godt at også andre klarer å se nyansene. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Kirurgiske inngrep kan, i mine øyne, være helt greit dersom dette er høyst nødvendig. Da mener jeg inngrep på mennesker som virkelig trenger det. For eksempel dersom noen har hatt brystkreft, dersom noen ikke har bryster, har altfor store bryster, er sykelig overvektig, eller dersom andre, viktige faktorer spiller inn.

Det jeg ikke synes er greit, er ti inngrep på en dag. På en person som allerede ser bra ut, og som det ikke er noe galt med.
Jeg snakker om Heidi Montag.
Som de fleste kanskje kjenner til, gjennomgikk hun for en drøy måned siden, ti plastiske operasjoner på en og samme dag. Hvem gjør det mot seg selv i en alder av 23 år? Dessuten hadde hun jo allerede operert både hake og bryster. Jeg synes faktisk synd på henne, for jeg er sikker på at dette skylder den drittsekken av en mann hun har. Han gir henne garantert superdårlig selvtillit sånn som han behandler henne. "


http://fotballfrue.blogg.no/1263981085_yey_or_ney.html#comment
Hun har altså endret seg så enormt mye. Heeeeelt annen dame i dag.


Anonymous poster hash: e8be7...59b
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo samme dame som forsøker å fremstille det som at hun fikk toppkarakterer på juss når hun beviselig i eget kommentarfelt har bommet på grunnleggende juridiske spørsmål, så ikke overrasket over alle løgnene. Hun skriver konskvent studerte juss, så alle tror det er UiO hun har gått på, men når hun selv sier hun ikke hadde snitt til å komme inn i Oslo eller Bergen på journalistikk er det bare å søke på poenggrensene og se at hun måtte være privatist på jusstudiet, gitt. Anonymous poster hash: 46558...1b7

Så lenge det tilbys jusstudier privat, så er det jo det hun har studert. Selv om hun ikke har gått på UIO. Ja, det er mye mindre prestisje å gå den veien, men for mange kan det være eneste veien inn, skal man da

la være fordi det ikke er fjongt nok?

Anonymous poster hash: 80b8e...ba3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var jo veldig søt før, det eneste som er rart på gamle bilder av henne er de små kulerunde playboy-puppene hun har nærmest under haken på alle bilder.



Anonymous poster hash: b9607...1e2
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørsmål: Er det noen som vet et sted jeg kan lese intervjuet i VG fra helgen?

Du kan kjøpe det på VG+ så vidt jeg forstår :) 35 kroner for ukesabonnement, men du må huske å avslutte det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor endrer magen størrelse fra dag til dag???

Snakk om drastisk størrelseforandring jo..

Det er da forskjellig tykkelse i stoffet på klærne hennes..

Anonymous poster hash: 216b9...370

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en uttalelse om huden:

Heldigvis har jeg aldri hatt noen problemhud, og produkter har egentig aldri vært et must for meg.

http://fotballfrue.blogg.no/1255889203_ukens_sprsml.html

Anonymous poster hash: e07ae...0be

Jeg skjønner faktisk ikke hva som er så galt med å si dette... Jeg mener selv at jeg aldri har hatt noen problemhud, men jeg har hatt kviser i ny og ne for det om. Caroline skriver jo ikke at hun har plettfri hud?

Anonymous poster hash: 17c2a...98e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo samme dame som forsøker å fremstille det som at hun fikk toppkarakterer på juss når hun beviselig i eget kommentarfelt har bommet på grunnleggende juridiske spørsmål, så ikke overrasket over alle løgnene. Hun skriver konskvent studerte juss, så alle tror det er UiO hun har gått på, men når hun selv sier hun ikke hadde snitt til å komme inn i Oslo eller Bergen på journalistikk er det bare å søke på poenggrensene og se at hun måtte være privatist på jusstudiet, gitt.

Anonymous poster hash: 46558...1b7

Jeg mener ikke det er riktig at Caroline har fått toppkarakterer første året på juss, for det veg jeg ingenting om. MEN første året på juss lærer man svært lite i den store sammenhengen, det er jo ikke slik at man får grunnleggende kunnskap på alle områder. Så at hun bommer på juridiske spørsmål synes jeg ikke er så kritikkverdig.

Anonymous poster hash: 17c2a...98e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...