Gå til innhold

Fotballfrue


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet hva fruen og mannen måtte ut med for huset på Siljan?

Anonymous poster hash: 6fe81...a91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skikkelig god i matte, du - terminen er i desember.

Anonymous poster hash: 460ab...9d4

Morsom du. Tell igjen. Hvis terminen er 1 desember, og det er 3 september i dag, da er det bare 3 mnd igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom du. Tell igjen. Hvis terminen er 1 desember, og det er 3 september i dag, da er det bare 3 mnd igjen.

Øh.. og innlegget du siterer er skrevet 25 juli. Altså for 5 1/2 uke siden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh.. og innlegget du siterer er skrevet 25 juli. Altså for 5 1/2 uke siden.

haha, åja :) aner ikke hvordan jeg havnet der. Tror kanskje jeg er teknologisk tilbakestående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, åja :) aner ikke hvordan jeg havnet der. Tror kanskje jeg er teknologisk tilbakestående.

Låner et velkjent sitat her

"Kan skje den beste..

.. holdt faktisk på å hende meg en gang!"

:fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet hva fruen og mannen måtte ut med for huset på Siljan?

Anonymous poster hash: 6fe81...a91

Tror det lå på omtrent 3 mill.

Anonymous poster hash: 864d0...f7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser veldig bra ut nå.

Ja, synes hun i mye større grad ligner sin søster nå, med det mørkebrune håret :)

Anonymous poster hash: 32754...870

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er rart at denne tråden ikke blir stengt.

Har sett mye annet rart i tråder som har blitt stengt for mindre, men denne får stå.

Hva hun enn gjør, så er det uansett galt. FF blir kritisert for overforbruk, men når hun lager noe selv til babyen (som hun sikkert har hatt stor glede av), så får hun jammen pes for det og.

Når vil enkelte bli fornøyd her inne? Hvis hun legger ned bloggen? Eller hvis hun knekker helt sammen og går på en smell?

Nå er ikke jeg en ihuga fan av Fotballfruen, og det er helt på sin plass med kritikk på enkelte punkter. Men; det er ikke riktig å halshugge henne for alt hun gjør og sier. Hun er bare et menneske som alle andre, med skrivefeiler og det hele.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FF-skeptikeren i meg klapper! Nå er hun fin! Naturlig hår og mer normal kroppsform :-)



Anonymous poster hash: 801a1...961
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LK har gått bananas på twitter igjen, "hobbylegen" er et godt uttrykk for hva han driver med. Lars Kristian, hvis du leser dette; det å blindt tro på at den vitenskapelige metode er det eneste som fungerer er akkurat like naivt som å hevde at tung antibiotikabehandling kurerer borrelioselignende symptomer. Man kan nemlig ikke bevise noe som ikke er synlig, med dagens teknologi. Rettere sagt; man kan ikke bevise en negativ.

For de som vil underholdes; www.twitter.com/lkeriksen23



Anonymous poster hash: 4d333...730
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LK har gått bananas på twitter igjen, "hobbylegen" er et godt uttrykk for hva han driver med. Lars Kristian, hvis du leser dette; det å blindt tro på at den vitenskapelige metode er det eneste som fungerer er akkurat like naivt som å hevde at tung antibiotikabehandling kurerer borrelioselignende symptomer. Man kan nemlig ikke bevise noe som ikke er synlig, med dagens teknologi. Rettere sagt; man kan ikke bevise en negativ.

For de som vil underholdes; www.twitter.com/lkeriksen23

Anonymous poster hash: 4d333...730

Men han har jo helt rett. Denne såkalte medisineringen av folk med borreliose (som ikke er påvist) er uforsvarlig med det vi vet om antibiotika i dag. Legen til Lars Monsen, som er en av legene som driver med dette tøvet har nå mistet autorisasjonen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Vi kunne bare glemme å få den ned i går, så Lars-Kristian fikk hjelp av de som jobber med bakgården her, og da var den jammen nede på under 60 sekunder. Hva skulle vi gjort uten mannfolk i verden?"

Noen som ser ironien her? hoho

Anonymous poster hash: 2a1b3...8c9

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han har jo helt rett. Denne såkalte medisineringen av folk med borreliose (som ikke er påvist) er uforsvarlig med det vi vet om antibiotika i dag. Legen til Lars Monsen, som er en av legene som driver med dette tøvet har nå mistet autorisasjonen.

Jeg kan ikke fordra fyren (etter å ha sett oppførselsen hans i sosiale medier, mye mulig han er en ålreit person ellers altså), men her er jeg enig. Han har jo rett i det han skriver på twitter. Godt å se at han kan komme med noe fornuftig.

Og forresten så må jeg bare si at fruen ser nydelig ut på de nyeste bildene som blir postet her.

Mvh. Kritisk

Anonymous poster hash: 1ca5c...0ad

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns hun ser flott ut med det mørke håret!

De fleste ser nok flotte ut med tre pakker løshår til 3800 pr pakke pluss utskifting hele tiden.kjøper en med vanlig økonomi dette dårlige hendrixhåret må en gå med det når det er flisete og for vi har ikke råd bytte en gang i mnd. Råder ingen til kjøpe hår der ,jeg ble lurt det var flisete fra de satte det på og ikke mykt ,men uansett om klaget måtte jg beholde håret:(ikke god kvlitetshår for andre enn bloggerne som får det gratis

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en som er veldig slank, og spiser 3 - 4 ruter mørk sjokolade hver dag. Det samme gjorde jeg en tid.

Mørk sjokolade er jo ikke å Skeie ut den er jo sunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...