Gå til innhold

Fotballfrue


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lars Kristian er både daglig leder og styreleder, i tillegg til prevensjonsekspert, mens Caroline er kun varamedlem i et selskap der det er hun som står for all omsetningen. Merkelig opplegg.



Anonymous poster hash: b9607...1e2
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lars Kristian er både daglig leder og styreleder, i tillegg til prevensjonsekspert, mens Caroline er kun varamedlem i et selskap der det er hun som står for all omsetningen. Merkelig opplegg.

Anonymous poster hash: b9607...1e2

Det synes jeg og.

Anonymous poster hash: e8705...ae5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vilma2000

Lars Kristian er både daglig leder og styreleder, i tillegg til prevensjonsekspert, mens Caroline er kun varamedlem i et selskap der det er hun som står for all omsetningen. Merkelig opplegg.

Anonymous poster hash: b9607...1e2

Hypotetisk sett: hva ville skjedd om han forlot henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva som skjer den dagen folk er lei bloggen hennes - den populæriteten hun har i dag tviler jeg på holder på i særlig mange år til? Spesielt ikke når ca hvert eneste blogginnlegg omtrent bare handler om reklame reklame reklame. Syns det virker som at hun er mer sløv om dagen. Er mye mindre kvalitet over det hun legger ut. Jeg har lest bloggen i fire år, nå er jeg litt på den der tankegangen at jeg ikke gidder å stikke innom lenger omtrent siden det bare er reklame. Hun har mistet troverdigheten sin, for meg hvertfall. Det er litt synd altså, jeg koste meg med å lese den før.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva som skjer den dagen folk er lei bloggen hennes - den populæriteten hun har i dag tviler jeg på holder på i særlig mange år til? Spesielt ikke når ca hvert eneste blogginnlegg omtrent bare handler om reklame reklame reklame. Syns det virker som at hun er mer sløv om dagen. Er mye mindre kvalitet over det hun legger ut. Jeg har lest bloggen i fire år, nå er jeg litt på den der tankegangen at jeg ikke gidder å stikke innom lenger omtrent siden det bare er reklame. Hun har mistet troverdigheten sin, for meg hvertfall. Det er litt synd altså, jeg koste meg med å lese den før.

Var den så dyp før? Jeg har lest Pga har fundert så på hva som gjør at hun lå på nummer en med en sånn imine øyne kjedelig blogg/ tekst... Og komisk at folk blir så glad over 20% innlegg osv...slike 20% mailer mottar jeg nesten hele tiden fra ulike steder på egenhånd...er bare for folk melde seg inn få nyhetsbrev fra feks blush osv ... Og man får like gode tilbud uten hennes"hjelp"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var den så dyp før? Jeg har lest Pga har fundert så på hva som gjør at hun lå på nummer en med en sånn imine øyne kjedelig blogg/ tekst... Og komisk at folk blir så glad over 20% innlegg osv...slike 20% mailer mottar jeg nesten hele tiden fra ulike steder på egenhånd...er bare for folk melde seg inn få nyhetsbrev fra feks blush osv ... Og man får like gode tilbud uten hennes"hjelp"

Den var vel aldri dyp, men jeg husker det som om hun hadde selvironi og litt mer humoristiske innlegg før. Nå er alt veldig rutine, kjedelig og "perfekt".

Anonymous poster hash: 11379...6f0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var den så dyp før? Jeg har lest Pga har fundert så på hva som gjør at hun lå på nummer en med en sånn imine øyne kjedelig blogg/ tekst... Og komisk at folk blir så glad over 20% innlegg osv...slike 20% mailer mottar jeg nesten hele tiden fra ulike steder på egenhånd...er bare for folk melde seg inn få nyhetsbrev fra feks blush osv ... Og man får like gode tilbud uten hennes"hjelp"

Nei, mente aldri at den var dyp før heller, så her har du nok misforstått hva jeg mente. Den var bare mer innholdsrik, på en måte. Mer ekte og ærlig - og ikke så reklamert og stiv som nå.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste bloggen for noen år siden, og når jeg har gått inn der nå og da i senere tid har jeg tenkt på hvor annerledes hele opplegget har blitt. De har alltid vært interesserte i å melke Fotballfrue-brandet for alt det er verdt, og de har lykkes godt på noen felter og bomma skikkelig på andre (f.eks. "TV-ting" og "Helsematen"). Samtidig var en av hovedgrunnene til at jeg til slutt droppa hele bloggen at andelen reklameinnlegg vokste seg stadig større, og innleggene om hverdagsting, oppskrifter, DIYs og mer jordnære ting i tilsvarende grad forsvant. Tidligere var det mye humor å lese mellom linjene, og selv om det var en del outfits og reklame da også, synes jeg at man så flere sider av Caroline da enn man gjør nå. Den blankpolerte 'frua' som fremstilles på bloggen i dag har jeg svært liten sans for - alt er stivt, strigla og 'tima og tilrettelagt' fra topp til tå. For meg ser det rett og slett ut som om brandet har tatt fullstendig overhånd, og at de prøver å skvise ut alt de kan av goder før hypen en dag forsvinner. Det skjønner jeg forsåvidt godt, da det sikkert er mye penger å hente der, men samtidig synes jeg det er trist at profittmotivet får en så klar forrang som det har gjort i tilfellet FF.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har altså nevnt Lars Kristian i hvert et innlegg siden hun dro på tur uten at han kunne være med. Jeg kan ikke forstå hvordan en snart 30 år gammel dame kan være såååå til de grader avhengig av mannen sin?!

Det er sunt å kjenne på savn, ja. Men dette er overkill..

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Det må väre fantastisk deilig å finne seg en profilert person man kan spy ut all görra på. Virkelig plukke fra hverandre alt hun skriver, gjör, spiser, kler seg i.

Kan tenke meg at dere föler dere så mye bedre etterpå.

Og selvfölgelig så hadde dere tatt det med et smil om det var dere som ble "mobbet", eller hva?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må väre fantastisk deilig å finne seg en profilert person man kan spy ut all görra på. Virkelig plukke fra hverandre alt hun skriver, gjör, spiser, kler seg i.

Kan tenke meg at dere föler dere så mye bedre etterpå.

Og selvfölgelig så hadde dere tatt det med et smil om det var dere som ble "mobbet", eller hva?

Tviler på at de egentlig føler seg så mye bedre etter mobbingen.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere vet ikke hva mobbing er engang,og det vil hun heller aldri få kjenne på kroppen.

Hun legger opp til div kommentarer selv når hun alltid må skryte av så mye jobb,provoserende!hadde det vært så mye jobb hadde hun ikke trengt skryte av det heller for det andre er det ikke normalt ta seg ferie hele tiden,er sikkert reise nummer ti år .andre bloggere skryter ikke slik og er naturlige ogydmyke ergo får de ikke pepper.at noen skriver om kviser og neseform får enbare ignorere,ikke alt en trenger ta opp el fortsette ta opp,kan jo være fansen hennes som skriver slikt i tilegg for starte bråk... Jeg synes det er totalt uinteressant. Skrive om slike detaljer og overser de som skriver slikt... Fansen kan jo heller svare på de som skriver litt mere....... Og heller overse slike pirkinger på utseende dere og,for det er jo bare tøv.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere vet ikke hva mobbing er engang,og det vil hun heller aldri få kjenne på kroppen.

Hun legger opp til div kommentarer selv når hun alltid må skryte av så mye jobb,provoserende!hadde det vært så mye jobb hadde hun ikke trengt skryte av det heller for det andre er det ikke normalt ta seg ferie hele tiden,er sikkert reise nummer ti år .andre bloggere skryter ikke slik og er naturlige ogydmyke ergo får de ikke pepper.at noen skriver om kviser og neseform får enbare ignorere,ikke alt en trenger ta opp el fortsette ta opp,kan jo være fansen hennes som skriver slikt i tilegg for starte bråk... Jeg synes det er totalt uinteressant. Skrive om slike detaljer og overser de som skriver slikt... Fansen kan jo heller svare på de som skriver litt mere....... Og heller overse slike pirkinger på utseende dere og,for det er jo bare tøv.

Argh, jeg har stalket denne tråden lenge med fascinert gru, og nå må jeg bare si noe:

Ser det er flere som snakker om at Frua tar seg "ferie" hele tiden. Har dere ikke lagt merke til at hun blogger hver eneste dag fra "ferien", stort sett like mange innlegg som når hun er hjemme? Det innebærer å tenke ut antrekk, sminke seg, hundrevis av bilder, tenke ut tekster hun liker (jeg sier ikke at tekstene er dype, bare at hun, som den perfeksjonisten hun er, antagelig legger mye arbeid i disse tekstene), svare på kommentarer (som ser ut til å ta noen timer hver dag), svare på mailer fra sponsorer og forretningsforbindelser osv. Dette gjør hun hver dag når hun er på "ferie". Det er jo ikke ferie som når dere tar ferie - det er jobb.

Som et eller annet fornuftig menneske skrev lenger opp: Bloggen til CBE er en profesjonell virksomhet. Det er en mote- og livsstilsblogg, og da forventes det at hun pludrer lykkelig ivei om hvor deilig livet er, har på seg pene klær og reiser ofte til eksotiske steder. Akkurat som mote- og livsstilsmagasiner inneholder mye klær og reiseskildringer. Hvis hun begynte å fremstille livet sitt som hverdagslig, kle seg i krøllete klær og sluttet å reise rundt omkring, ville hun miste lesere en masse. Akkurat som et mote- og livsstilsblad som begynte å skrive om gamle, skrukkete klær, støvdotter i krokene og all motgang her i verden ville miste mesteparten av leserne sine.

At hun driver Norges (og faktisk også en av Sveriges) mest leste blogg(er), bør vel si dere alt om at hun treffer målgruppen der hun ønsker å treffe? Tror dere ikke hun hadde skrevet om støvdotter og svettelukt dersom det hadde vært mer penger å tjene på det?

Slutt å tenke på bloggen til FF som en dagbok, da blir det kanskje litt lettere å forstå. Hun driver en proff virksomhet hvor alt handler om salg og inntjening. Og det er ikke noe galt i det. I så fall er Det Nye, Costume, Henne, Tara, KK, Vogue, Marie Claire, Cosmopolitan osv osv også grunnleggende umoralsk fordi de tenker på inntjening, og burde begynne å skrive om støvdotter isteden. Who cares om de går konkurs, liksom, bare de moralsk indignerte damene på KG kan få viljen sin...

Anonymous poster hash: bdf3c...c3d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan noen forklare meg hvordan man kan lese bloggen hennes "skjult" slik at hun ikke får registrert antall klikk?



Anonymous poster hash: d70e5...67a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

kan noen forklare meg hvordan man kan lese bloggen hennes "skjult" slik at hun ikke får registrert antall klikk?

Anonymous poster hash:

d70e5...67a

Jeg brukte google reader før, men den er lagt ned nå. Vet ikke om noe alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte google reader før, men den er lagt ned nå. Vet ikke om noe alternativ.

feedly.com

Anonymous poster hash: 3ccd4...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er forskjellig. Noen synes det er godt med noen dager "fri" fra den de er sammen med, mens andre ikke. Latterlig å sitte å kommentere slike ting som det. Jeg kan og savne kjæresten min, selv om jeg er med familien min :P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...