Gå til innhold

Fotballfrue


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg mener ikke det er riktig at Caroline har fått toppkarakterer første året på juss, for det veg jeg ingenting om. MEN første året på juss lærer man svært lite i den store sammenhengen, det er jo ikke slik at man får grunnleggende kunnskap på alle områder. Så at hun bommer på juridiske spørsmål synes jeg ikke er så kritikkverdig.

Anonymous poster hash: 17c2a...98e

Det synes jeg. Man lærer mye forbrukerkjøpsrett det første året, og det er virkelig ting man skal kunne når man selv driver en nettbuttikk. At en a-student ikke kan svare rett på slike forbrukerrettslige spørsmål, er latterlig.

Anonymous poster hash: 3c36f...4f0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I det siste innlegget var det noen som kommenterte med en link til en eller annen historie. Noen som vet hvilken historie dette er? Nysjerrig. Forstår forøvrig godt at FF modererte bort linken, hvis historien er så trist som de andre kommentarene sier :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål: Er det noen som vet et sted jeg kan lese intervjuet i VG fra helgen?

Du kan lese det helt gratis på alle landets bibliotek ;-)

Anonymous poster hash: 4d333...730

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Den dama der tar kaka altså.

"Linken er moderert vekk. Vet jeg har mange gravide lesere, og ønsker ikke at de ufrivillig skal klikke seg inn og lese dette".

Dødfødsel er grusomt for de få det involverer ja, men det er slettes ikke noe unaturlig eller noe som ikke skjer, tvert i mot. Hvorfor ikke fokusere litt mer på livets realiteter og ikke solskinnshistorier av absolutt alt, hvorfor i alle dager skal man ikke lese noe som er såkalt negativt men absolutt en realitet?



Anonymous poster hash: 4d333...730
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha. Den dama der tar kaka altså.

"Linken er moderert vekk. Vet jeg har mange gravide lesere, og ønsker ikke at de ufrivillig skal klikke seg inn og lese dette".

Dødfødsel er grusomt for de få det involverer ja, men det er slettes ikke noe unaturlig eller noe som ikke skjer, tvert i mot. Hvorfor ikke fokusere litt mer på livets realiteter og ikke solskinnshistorier av absolutt alt, hvorfor i alle dager skal man ikke lese noe som er såkalt negativt men absolutt en realitet?

Anonymous poster hash: 4d333...730

Hun gjorde helt rett i å ta det vekk!

Jeg klikket meg inn igår kveld gjennom Facebook, fikk ikke såve hele natta. Alle gravide vet at ting kan gå galt, men de trenger da ikke å se de bildene og bekymre seg unødvendig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor i all verden poste en slik lenke hos en som er gravid? Hva er poenget annet enn å gjøre det for å skremme? Ville dere sendt en slik lenke til noen som var gravide?

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre gang jeg ser denne linken på forum. Forferdelig trist historie. Vil tro at FF fjernet linken fordi hun ikke ville at historien skulle skape angst hos andre? Det kan jeg jo forsåvidt forstå.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen med å legge den linken i kommentarfeltet til en som er gravid da?

Jeg hadde ikke likt det, jeg hadde blitt skremt. Alle vet jo at ting kan gå galt, men det er vel ingen grunn til å dytte dette på noen.

Skjønner godt at hun slettet det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LK driver i dag prevensjonsveiledning. Hadde jeg spurt Caroline om hennes erfaringer med LadyComp hadde jeg nok forventet et svar fra henne, ikke hennes mann...

Anonymous poster hash: 178dd...89a

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LK driver i dag prevensjonsveiledning. Hadde jeg spurt Caroline om hennes erfaringer med LadyComp hadde jeg nok forventet et svar fra henne, ikke hennes mann...

Anonymous poster hash: 178dd...89a

Det er vel ikke uten grunn at han er såpass beryktet... Litt gøyalt at han er så opptatt av reell vitenskap uten å kunne et fnugg om verken vitenskapsfilosofi, kvantefysikk eller grensesprengende medisin. Nivået han ligger på er sammenlignbart med sykepleierutdanningen.

La meg også påpeke at utdanningen han kvalifiserer til å bli medlem av alternativforbundet - nokså paradoksalt da han gjør sitt for å kritisere denne bransjen - når ringer bjella?

Anonymous poster hash: 4d333...730

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporing.

Jeg vil be dere diskutere lykkelita-bloggen og dødfødsel generelt i denne tråden.

Ønsker også å komme med noen velmenende råd: Tenk virkelig over hva du skriver. Kanskje ikke lykkelita-bloggeren leser hva du skriver, men det finnes mange kvinner her på KG som har opplevd barnedød, og døfødsler. Det finnes mange historier som lykkelita, også her på KG. Så tenk over hvem som leser hva du skriver.

Endret av Niennas
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel ikke uten grunn at han er såpass beryktet... Litt gøyalt at han er så opptatt av reell vitenskap uten å kunne et fnugg om verken vitenskapsfilosofi, kvantefysikk eller grensesprengende medisin. Nivået han ligger på er sammenlignbart med sykepleierutdanningen.

La meg også påpeke at utdanningen han kvalifiserer til å bli medlem av alternativforbundet - nokså paradoksalt da han gjør sitt for å kritisere denne bransjen - når ringer bjella?

Anonymous poster hash: 4d333...730

Jeg vil faktisk påstå at nivået hans ligger under sykepleiestudiet. Han har tatt et nettkurs på Bjørknes over 1 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er morsomt at alle kritiserer hun som sendte linken, når det er Caroline som faktisk la den ut på bloggen. Akkurat det samme som da hun godkjente en kommentar om en spoiler i en bok mange leste også, hun kunne fint ha droppet å legge det ut.


Anonymous poster hash: 258e9...5ae



Anonymous poster hash: 258e9...5ae
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enda en uttalelse om huden:

Heldigvis har jeg aldri hatt noen problemhud, og produkter har egentig aldri vært et must for meg.

http://fotballfrue.blogg.no/1255889203_ukens_sprsml.html

Anonymous poster hash: e07ae...0be

Nei man ser bare ruglete ujevn hud på hvert eneste tv intervju,, men aaaaldri på bloggen for der er huden gått over med den sedvanlige shoppinga.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undres over hvordan fruen og LK kommer til å takle daglige bæsjebleier, oppkast og andre griserier som en baby medfører. Nå har de jo riktignok hundene, men likevel.. Hun har jo tidligere nevnt at hun har støv på hjernen. Kanskje de kommer til å gå for au pair eller barnepike til å ta seg av grisejobben for deretter å kamuflere dette valget ved å skylde på den berømte tidsklemma...



Anonymous poster hash: 8a445...a56
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LK driver i dag prevensjonsveiledning. Hadde jeg spurt Caroline om hennes erfaringer med LadyComp hadde jeg nok forventet et svar fra henne, ikke hennes mann...

Anonymous poster hash: 178dd...89a

Er det noe FF selv burde svare selv på, er det vel hennes prevensjonsmiddel.. Herregud, kan han ikke en gang dét ligge? Hva kan han bidra med der? Har hun aldri egne meninger?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, kommentarfeltet de siste to innleggene. Stakkar hormonelle, bekymrede gravide. Må ikke finne på å trigge bekymringene deres nei.

Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor FF har godkjent kommentarene med linken hvis hun som hun sier "er gravid og bekymret. Hvorfor skal jeg lese dette?"

Anonymous poster hash: 19be2...6b6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...