AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #241 Del Skrevet 24. november 2013 hvem røyk i dag?Anonymous poster hash: 2fed0...668 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 24. november 2013 #242 Del Skrevet 24. november 2013 hvem røyk i dag?Anonymous poster hash: 2fed0...668 Alita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 25. november 2013 #243 Del Skrevet 25. november 2013 Er denne bloggen en parodi/kopi på den som er kliss lik bare med PH? Eller er det den samme? Aner ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jealhk94 Skrevet 25. november 2013 #244 Del Skrevet 25. november 2013 Er denne bloggen en parodi/kopi på den som er kliss lik bare med PH? Eller er det den samme? Det er den samme bloggen, men tror bare det er en annen som skriver Robinson sammendragene mener jeg å huske det sto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 25. november 2013 #245 Del Skrevet 25. november 2013 Det er den samme bloggen, men tror bare det er en annen som skriver Robinson sammendragene mener jeg å huske det sto Å, ja. Ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spørsmålstegnet Skrevet 25. november 2013 #246 Del Skrevet 25. november 2013 Synes det var rart at Hans Olav fikk lov til å fortsette konkurransen selvom han ikke klarte første oppgave. Trodde hele det prinsippet var å ta et steg om gangen. Så når han ikke klarte å ta første steg, så er det rart at han kan få lov til å ta neste. Helt klart at HO tapte seg i denne episoden. Samme med Mari. Men det er jo bare en ting Bjørn Tore kan gjøre. Han må gå sammen med Mari og Hans Olav hvis han skal ha noe sjangs. Han må satse på å møte Mari i stolen i siste øyeråd. Mulig han slår Hans Olav også. Men de tre må ihvertfall bryte opp alliansen til paradisegutta og grethe. Det er det jo ingen tvil om. Og det tror jeg det blir fokus på neste episode. Hvis ikke så vil definitivt enten Grethe, Stian eller Carl. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #247 Del Skrevet 25. november 2013 BT er fortsatt en dust, uansett hvor rolig og empatisk han prøvde å være idag. Håper både han og det gamle skrukketrollet ryker ut for som faen. PH-gutta burde slå seg sammen med Mari og HO og stemme ut resten. HO kan de kippe ut etterpå, og Mari er det ingen som gidder å stemme på uansett. Anonymous poster hash: c9730...8fc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle Gunnes Skrevet 25. november 2013 #248 Del Skrevet 25. november 2013 Bjørn Tore har begynt spillet for fult. Jeg lot meg nesten lure av hans generøsitet på gaver, klemmer og støtte, men så kom jeg på at det her er Bjørn Tore, og han er ikke der for å skaffe seg venner - han er der for å vinne. Og nå lurer han de rundt lillefineren hele gjengen. Hans Olav er jo litt småskrudd. Han er fryktelig umoden og nå kom dette tydelig frem. Synes selv det var rart han fikk fortsette konkurransen om han brøt første etappe. Marit har jeg egentlig alltid likt, men hun tapte en stor stjerne når hun ba om å få penger av Alita. Det der var jo bare snålt Tror nesten jeg heier på Carl jeg Men er fortsatt ikke helt overbevist. Han er jo fortsatt en real fjollekjærring selv om han har vist bedre sider av seg selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 25. november 2013 #249 Del Skrevet 25. november 2013 Carl! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 25. november 2013 #250 Del Skrevet 25. november 2013 Heier på Carl! (overaska over meg selv!). Noen som vet når finalen er? Eller hvor mange episoder det er igjen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jealhk94 Skrevet 25. november 2013 #251 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Heier på Carl! (overaska over meg selv!). Noen som vet når finalen er? Eller hvor mange episoder det er igjen? Jeg tror det bare er 3 episoder igjen Endret 25. november 2013 av jealhk94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #252 Del Skrevet 25. november 2013 Hvordan foregår finalen? Jeg heier på Stian, Carl på annen plass. Anonymous poster hash: 16713...ba1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 25. november 2013 Forfatter #253 Del Skrevet 25. november 2013 Hadde ALDRI trodd jeg skulle si dette, men jeg heier faktisk på Carl i Robinson. Jeg mener at han har spilt spillet riktig og gjort det flott i kampene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spørsmålstegnet Skrevet 25. november 2013 #254 Del Skrevet 25. november 2013 Akkurat nå ser jeg ingen hindringer for paradise-gutta. Men om Stian kommer til finalen, så blir det ingen spenning. Han vil vinne alle stemmene. Men han er absolutt verdig, selv om han står opp litt sent og taper litt mye konkurranser. Som Stian sa, har han vært i alle øyeråd bortsett fra ett. Han har spilt klokt og sammen med Carl har de gjort få feil, og holdt seg unna bråk. De har tatt noen nødvendige kjipe valg, som enkelte må, og det står det bare respekt av. De underholder og bidrar. Klart enkelte bidrar mer enn andre, men sånn er det. Jeg liker Carl også.. Carl har faktisk blitt bedre å se på etter at han klipte håret. Det skal han også ha Av en eller annen grunn holder jeg også med Bjørn Tore. Han er kjapp i replikkene og reality trenger han! For meg så kan han godt vinne, men da bør han ikke stå i finalen med carl eller stian. Hans Olav vinner bare hvis han møter Mari, men selv der sliter han.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #255 Del Skrevet 26. november 2013 Helt klart at HO tapte seg i denne episoden. Samme med Mari. Men det er jo bare en ting Bjørn Tore kan gjøre. Han må gå sammen med Mari og Hans Olav hvis han skal ha noe sjangs. Han må satse på å møte Mari i stolen i siste øyeråd. Mulig han slår Hans Olav også. Men de tre må ihvertfall bryte opp alliansen til paradisegutta og grethe. Det er det jo ingen tvil om. Og det tror jeg det blir fokus på neste episode. Hvis ikke så vil definitivt enten Grethe, Stian eller Carl. Mari er vel ute av konkurransen Anonymous poster hash: 33f9a...d16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 26. november 2013 #256 Del Skrevet 26. november 2013 Mari er vel ute av konkurransen Anonymous poster hash: 33f9a...d16 Kanskje hun mente Marit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spørsmålstegnet Skrevet 26. november 2013 #257 Del Skrevet 26. november 2013 Mente nok Marit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Offensive Pie Skrevet 26. november 2013 #258 Del Skrevet 26. november 2013 Pleier norske Robinson å ha to eller tre finalister? Amerikanske Survivor gikk ganske raskt fra å ha to til å ha tre, men jeg vet ikke hvordan det er med de norske... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerstaden Skrevet 26. november 2013 #259 Del Skrevet 26. november 2013 Heier også på Carl! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunost Skrevet 26. november 2013 #260 Del Skrevet 26. november 2013 Synes det var rart at Hans Olav fikk lov til å fortsette konkurransen selvom han ikke klarte første oppgave. Trodde hele det prinsippet var å ta et steg om gangen. Så når han ikke klarte å ta første steg, så er det rart at han kan få lov til å ta neste. Helt klart at HO tapte seg i denne episoden. Samme med Mari. Men det er jo bare en ting Bjørn Tore kan gjøre. Han må gå sammen med Mari og Hans Olav hvis han skal ha noe sjangs. Han må satse på å møte Mari i stolen i siste øyeråd. Mulig han slår Hans Olav også. Men de tre må ihvertfall bryte opp alliansen til paradisegutta og grethe. Det er det jo ingen tvil om. Og det tror jeg det blir fokus på neste episode. Hvis ikke så vil definitivt enten Grethe, Stian eller Carl. Enig at det var rart Hans Olav fikk fortsette. Jeg synes også at Hans Olav reagerte veldig feil i den episoden. Men jeg tror at BT hadde reagert på akkurat samme måte om han ikke fikk brev (han er jo en dramaqueen). Heier (overraskende nok) også på Carl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå