Gå til innhold

Robinson med Paradise-deltakere.


She_Leiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

feigt at utfordrerne holdt seg til en avtale som ble laget i jungelen før de kom inn på øya.

Ikke sant?

Dustefolk! :klaske:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje Carl hadde vunnet om han hadde en litt mindre kreativ måte å bruke penga på? Enklere å relatere seg med Bjørn-Tores sak der, det virket som han ønsket seieren litt mer i så måte.

Hadde stemt Carl hver dag i uka om jeg var i den juryen. Masse tafatte folk med i årets utgave, tenker da især på utfordrerene. Eivind og Mari er jo som å se maling tørke, ergo null seerverdi. Syntes han Francois fyren lagde best TV når han var med.

Du mener motsatt? At Carl virker som en fantastisk gutt som ønsker å hjelpe andre istedetfor at han selv skal leve i luksus, mens han andre er så ekkel at jeg nesten ikke har ord. Jeg synes det er direkte motbydelig å bruke så mange penger på segselv. Vinneren har jo en flott mulighet til å kunne gjøre en forskjell for noen som virkelog trenger det.

Jeg er så skuffet over Hans Olav og Grethe. Det sier litt når nesten alle robinsonveteranene stemmer på en gutt fra PH over en kar med problemer med temperamentet sitt. Synes Christer burde lagt ned veto.

Anonymous poster hash: 16713...ba1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det står i VG at BT skulle bruke pengepremien fra Farmen i 2003 for å betale ned gjeld slik at familien kunne få en ny start. Nå er vi i 2013, og han har tydeligvis fortsatt ikke betalt ferdig gjelden, etter å ha vunnet 2 realitypremier?

Anonymous poster hash: 4f038...250

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Christer burde lagt ned veto.

Anonymous poster hash: 16713...ba1

:ler:

Anonymous poster hash: 56407...d3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er vel den eneste som faktisk heiet på BT av de to :fnise:



Anonymous poster hash: d72af...bf3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Fikk ikke sett finalen før nå.

Wow Carl imponerte stort i den siste konkurransen! Han var overlegen fra start til slutt. Jeg var faktisk sikker på han kom til å vinne siden alle vetteranene stemte på han, men så måtte jo så klart Hansi fucke det til!! :rolleyes: :rolleyes: Jeg var sikker på at alle de andre ville stemme BT pga den avtalen de hadde. Jeg var litt usikker på Grethe da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Jeg ser det er flere her som ikke er fornøyde med de som var med i år

Hvem ville dere hatt med da?

Hadde vært kult om han skalla duden fra sesongen i 2007 var med. Han som var helt dust og truet hun samen. Husker jo selvsagt ikke navna på de. Var den sesongen Linni var med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da juryen var sammlt så tenkte jeg "hvem er hun unge jente med langt blondt hår??"

Så gikk det opp for meg at hun vant Farmen i fjor. Men gud så kjedelig hun var da. Hadde helt glemt henne..

Jeg skulle ønske Poppe kom mye lengre, Skikkelig dumt at han røyk ut så tidlig :(



Anonymous poster hash: d72af...bf3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og det står i VG at BT skulle bruke pengepremien fra Farmen i 2003 for å betale ned gjeld slik at familien kunne få en ny start. Nå er vi i 2013, og han har tydeligvis fortsatt ikke betalt ferdig gjelden, etter å ha vunnet 2 realitypremier?

Anonymous poster hash: 4f038...250

Hvor står det at han ikke har betalt ned gjelden? Leste i Dagbladet at han skal bruke pengene fra Robinson på nytt hus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor står det at han ikke har betalt ned gjelden? Leste i Dagbladet at han skal bruke pengene fra Robinson på nytt hus

Det sto ikke det, men siden han sa i finalen at familien fortsatt hadde det tøft, og hadde veldig behov for pengene, antar jeg at han fortsatt har økonomiske problemer. Synes Carl kunne fått pengepremien, han kunne hjulpet flere fattige, samt fått inn enda mer penger via nettsiden. BT er ikke "fattig" så lenge han har jobb, tak over hodet og mat på bordet hver dag.

Anonymous poster hash: 4f038...250

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sto ikke det, men siden han sa i finalen at familien fortsatt hadde det tøft, og hadde veldig behov for pengene, antar jeg at han fortsatt har økonomiske problemer. Synes Carl kunne fått pengepremien, han kunne hjulpet flere fattige, samt fått inn enda mer penger via nettsiden. BT er ikke "fattig" så lenge han har jobb, tak over hodet og mat på bordet hver dag.

Anonymous poster hash: 4f038...250

Men er det derfor de er med på Robinson da? For å hjelpe fattige?

Jeg har sans for den edle tanken, selvfølgelig, men om man har det litt tøft privat så har jeg full forståelse for at man prioriterer det lille barnet sitt, samboer og seg selv.

Serien er ikke en del av en pengeinnsamling for veldedighet.

Anonymous poster hash: 56407...d3b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men er det derfor de er med på Robinson da? For å hjelpe fattige?

Jeg har sans for den edle tanken, selvfølgelig, men om man har det litt tøft privat så har jeg full forståelse for at man prioriterer det lille barnet sitt, samboer og seg selv.

Serien er ikke en del av en pengeinnsamling for veldedighet.

Anonymous poster hash: 56407...d3b

Nei, men føler at mange av stemmene han fikk var sympatistemmer etter at han hadde fortalt hvor vanskelig han hadde det. Ødela litt for muligheten til å stemme fair om hvem som virkelig fortjente robinsontittelen

Anonymous poster hash: 4f038...250

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det derfor de er med på Robinson da? For å hjelpe fattige?

Jeg har sans for den edle tanken, selvfølgelig, men om man har det litt tøft privat så har jeg full forståelse for at man prioriterer det lille barnet sitt, samboer og seg selv.

Serien er ikke en del av en pengeinnsamling for veldedighet.

Anonymous poster hash: 56407...d3b

Nei, men føler at mange av stemmene han fikk var sympatistemmer etter at han hadde fortalt hvor vanskelig han hadde det. Ødela litt for muligheten til å stemme fair om hvem som virkelig fortjente robinsontittelen

Anonymous poster hash: 4f038...250

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært kult om han skalla duden fra sesongen i 2007 var med. Han som var helt dust og truet hun samen. Husker jo selvsagt ikke navna på de. Var den sesongen Linni var med.

Tidenes mest underholdene fyr på tv, og hele grunnen til at jeg ser på Robinson enda.

Legende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange sier de skal bruke pengene på veldedighet, hjelpe de fattige osv, men det kan jo godt være bare noe de sier. De vel ikke så mange som sier de skal bruke alle pengene på seg selv. Å 300 000kr er ikke så himmla mye penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...