Gå til innhold

Robinson med Paradise-deltakere.


She_Leiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Silje (?) er mye penere uten sminke/måten hun sminker seg på!

Synes du virkelig hun var penere på etterbildet??

Anonymous poster hash: 01760...2a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du virkelig hun var penere på etterbildet??

Anonymous poster hash: 01760...2a4

Ja, sett bort fra at hun er avmagret og innhulet da..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du virkelig hun var penere på etterbildet??

Anonymous poster hash: 01760...2a4

Dere som synes det må jo være blind.

Anonymous poster hash: dae4a...d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Belle Gunnes

Hun var for oversminka på før-bildet. Så ut som kladder av make-up :P hun ser faktisk bedre ut uten all sminken. Hadde nok sett ennå bedre ut med noe midt mellom disse to bildene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som synes det må jo være blind.

Anonymous poster hash: dae4a...d2c

Forskjellige preferanser heter det. Jeg synes ikke det er fint med tydelig påtegna øyebryn og masse eyeliner under øyet. Da er naturlig bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper å Carl vinner, men føler på meg at BT vinner. Dumt. :cry:



Anonymous poster hash: 13164...418
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Trådtittel burde kanskje endres til;

''Robinsonekspedisjonen med tidligere reality-deltagere''.

Jeg som er TS. Vet ikke hvordan jeg endrer tittel? Var egentlig ikke ment at dette skulle bli den "store Robinsontråden", men den ble startet for og høre om hva folk mente om PH-deltakere i Robinson. Derav navnet. Koselig at diskusjonen ble holdt her inne da. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som er TS. Vet ikke hvordan jeg endrer tittel? Var egentlig ikke ment at dette skulle bli den "store Robinsontråden", men den ble startet for og høre om hva folk mente om PH-deltakere i Robinson. Derav navnet. Koselig at diskusjonen ble holdt her inne da. :laugh:

Nå ser ikke jeg helt problemet med nåværende tittel. Passer jo uansett bra når det er to tidligere paradise-deltaktere som har styrt hele spillet også :P Men snart forsvinner denne tråden uansett, så ikke så mye å tenke over :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem tror dere har størst sjangse til å vinne?

Jeg tror:

carl er en favoritt men kan tape pga at han ser så sjølgod, og for høy på seg selv. Men fordi Hans Olav er litt av det samme, så tror jeg Carl tar han.

Marit er underdoug, og kan ta både carl og hans olav pga at de er for sikre på seier og kan snakke seg vekk fra tittelel/premien i finalen.

Bjørn Tore tror jeg tar alle sammen da han har veldig mange tidligere venner i juryen.

Derfor, tror jeg BT har størst sjangs, og Carl etter det. Men kommer ikke BT til finalen er det helt åpent.

Marit har en stor sjangs til å komme til finalen, fordi hu virker sterk på planken. Mulig Carl sikrer seg og vinner, men marit kan være mere "sulten" på å slå han, enn han er på hu.

Gleder meg til finalen :) Blir spennende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...