Gå til innhold

Robinson med Paradise-deltakere.


She_Leiva

Anbefalte innlegg

Gjest Belle Gunnes

Enig at det var rart Hans Olav fikk fortsette.

Jeg synes også at Hans Olav reagerte veldig feil i den episoden. Men jeg tror at BT hadde reagert på akkurat samme måte om han ikke fikk brev (han er jo en dramaqueen).

Heier (overraskende nok) også på Carl :)

BT slikker de andre oppetter ryggen bare for å vinne folk over på sin side. Han er en slu jævel, og det er spill helt ut til fingerspissen. Han reagerer nok etter hva som er mest lønnsomt for han. Å brått gå over til å kose på Grethe og støtte Marit, er bare for å kontrollere de.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

BT slikker de andre oppetter ryggen bare for å vinne folk over på sin side. Han er en slu jævel, og det er spill helt ut til fingerspissen. Han reagerer nok etter hva som er mest lønnsomt for han. Å brått gå over til å kose på Grethe og støtte Marit, er bare for å kontrollere de.

Jeg velger å tro at BT ikke er et ondt menneske. Men klart han spiller spillet, og det er jo det vi seere vil ha. Nå synes jeg han gjør mye rett, og derfor har han kommet langt. Han har jo selv innrømmet at han måtte rævslikke, noe han sa på en morsom måte (da han og en til måtte bytte lag etter å ha tapt for poppe blant annet i en konkurranse). Jeg husker han på Farmen også, hvordan han manipulerte deltakerne til å møte han i kunnskapskonkurranse istedenfor slegge osv, fordi han var meget kunnskapsrik (noe han skjulte). Han er definitivt en meget verdig vinner i mine øyne. Men skal han vinne, så må han gå sammen med Marit og HO..og håpe på en dobbeltstemme eller no. Men det blir vanskelig for han hvis han går imot Grethe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Jeg tror da virkelig ikke at han er ondskapsfull. Men at han er slu, og kan spillet, er sikkert. Han har jo jentene rundt lillefingeren nå. Han sier jo tydlig at han ikke er der for å få venner, men for å vinne. Ergo så er det jo fake disse såkalte vennskapene han har fått med jentene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble for mye sex, fest og naken-prat for min del...

Hva da?

Anonymous poster hash: a814b...ddf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er Robinsonekspedisjonen vi snakker om her. Ikke Paradise Hotel :fnise:

Hehe :fnise: er klar over det,ja. Jeg så noe bak scene-greier på tv3, av Robinsonekspedisjonen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ingen alkohol på øya, så det må vel være klipp for når de er kommet av øya?

Det var jo alkohol på øya helt til utfordrerne kom. De dro også på en partybåt.

Til hun som lurte på om det var gratis å se; jepp! Gå inn på TV3play.no der ligger alle episodene, bonusklipp, bakomfilm og intervju med de utstemte :)

Anonymous poster hash: 406b2...0b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marit irriterte meg veldig da hun "krevde" penger fra Alita pågrunn av brev, er 5000 kroner . Hadde ikke delt 1 krone ! :P



Anonymous poster hash: 9ccba...97e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Jeg tror nok BT hadde blitt like sur som HO hvis han ikke hadde fått brev. Litt rart at han sitter å sier at HO ikke burde bli sur på Marit osv ;) Han hadde nok blitt sur han å og sagt han skjønner hvorfor HO blir så sint. Haha

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja han BT støttet jo sikkert Alita for å "hevne" seg litt . Men poenget er jo at det er småfrekt å kreve penger fordi hun valgte Alita til å motta brev . Deretter bli sur å si "Alita deler ikke" . Er forskjell på en burger meny, og 5000 kroner altså . Syns nesten det er litt småflaut at hun i det hele tatt tørr å be henne om å gi en del av pengene som "betaling" .



Anonymous poster hash: 9ccba...97e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...