Gå til innhold

Robinson med Paradise-deltakere.


She_Leiva

Anbefalte innlegg

Gjest Sunshine23

Jeg har ingen anelse hvem som vinner. Jeg tror hvis BT kommer ti til finalen, så blir han vanskelig å slå.

Gleder meg til å se hvem som er i juryen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ingen anelse hvem som vinner. Jeg tror hvis BT kommer ti til finalen, så blir han vanskelig å slå.

Gleder meg til å se hvem som er i juryen.

Juryen består da sikkert av alle som var på øya etter sammenslåingen, sånn som den alltid gjør.

Anonymous poster hash: 56b49...01e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Juryen består da sikkert av alle som var på øya etter sammenslåingen, sånn som den alltid gjør.

Anonymous poster hash: 56b49...01e

Og om dette skjer, så vinner kanskje Carl. Og Carl kan klare planken. Han er flink på alt det fysiske. Samme kan Marit, som tydligvis har trent på dette. Så om disse to blir finalistene, så blir det close race. BT kan også klare å komme seg til finalen, men han er kanskje ikke førstevalg for de andre (untatt for Grethe).

Jaja. Jeg har nå begynt å heie på Carl for fult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og om dette skjer, så vinner kanskje Carl. Og Carl kan klare planken. Han er flink på alt det fysiske. Samme kan Marit, som tydligvis har trent på dette. Så om disse to blir finalistene, så blir det close race. BT kan også klare å komme seg til finalen, men han er kanskje ikke førstevalg for de andre (untatt for Grethe).

Jaja. Jeg har nå begynt å heie på Carl for fult.

Også har han Ingvild, Eivind og Mari. Hvis de er i juryen da.

De i juryen sitter vel sammen å klager over hvor lite verdige de i finalen er. Som de alltid gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også har han Ingvild, Eivind og Mari. Hvis de er i juryen da.

De i juryen sitter vel sammen å klager over hvor lite verdige de i finalen er. Som de alltid gjør.

BT har skjønt det. Han sa: "Samme om man er en unnasluntrer, backstabber eller hva som helst. Hvis man får flest stemmer i finalen så er man verdig!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Carl eller Bjørn Tore vinner, de eneste av de som er igjen som har stått for noen form for underholdning. Hans Olaf fyren er den latterligste fyren jeg har sett på tv, makan til selvskryt for absolutt ingenting. Pingelte gammal mann som tror han er villmarkens sønn.

Egentlig ingen ordentlig kule folk med i år heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde vært morsomt hvis BT tapte for Carl i finalen :ler: Han vel sikkert klikket helt mongo. Funny!!!

Marit har vært veldig anonym og kjedelig gjennom hele programmet. Håper ikke hun vinner. Heier litt på Hans Olav jeg da :) Håper han vinner. Det er jo hans store drøm :fnise:



Anonymous poster hash: 01760...2a4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da Hans Olav lå sist, så sier han "Det var ikke slik jeg hadde sett dette for meg" Lol :fnise:

Jeg tror Carl kan vinne. Han er rask og har god kondisjon.



Anonymous poster hash: 13164...418
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler de utfordrerne stemte på BT i frykt for hva han kom til å gjøre hvis de ikke fulgte avtalen. Han hadde sikkert angrepet dem, dritskummel type. Han har ikke akkurat vært særlig hyggelig mot dem. Dårlig.



Anonymous poster hash: ea673...72e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunshine23

Føler de utfordrerne stemte på BT i frykt for hva han kom til å gjøre hvis de ikke fulgte avtalen. Han hadde sikkert angrepet dem, dritskummel type. Han har ikke akkurat vært særlig hyggelig mot dem. Dårlig.

Anonymous poster hash: ea673...72e

Ja det kan sikkert stemme. Vi husker jo alle hva som skjedde da Mari og Eivind røyk ut. Grøss

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen ta HO - kjenner jeg har lyst å gi den umodne gamle fisen en på tryne...



Anonymous poster hash: 388db...c2c
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror kanskje Carl hadde vunnet om han hadde en litt mindre kreativ måte å bruke penga på? Enklere å relatere seg med Bjørn-Tores sak der, det virket som han ønsket seieren litt mer i så måte.

Hadde stemt Carl hver dag i uka om jeg var i den juryen. Masse tafatte folk med i årets utgave, tenker da især på utfordrerene. Eivind og Mari er jo som å se maling tørke, ergo null seerverdi. Syntes han Francois fyren lagde best TV når han var med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...