Gå til innhold

Livet med Minibikini


Bikini

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det gikk veldig,veldig bra :) Alt er helt perfekt-klumpen ligger der den skal,har et fint bankende hjerte og terminen er satt til selveste 17.mai! :D

Nå er jeg veldig lettet,beroliget og har virkelig troen på at vi faktisk skal bli foreldre.

Er da 8+1 i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: Hurra, og gratulerer med et frisk liten spire i magen!

Åh, som jeg gleder meg til det er min tur til å ta UL :sjenert: 15 dager igjen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig! Gratulerer igjen :biggrin:

Også på selveste 17. mai da! :ler: Det var jo litt artig :) Får nesten satse på at mini kommer litt før, så kan du ha med vogn i toget! ;)

Håper dere får en knallfin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk,takk folkens! :)
Jeg har tatt bilde av bildet vi fikk med oss fra gynekologen, og jeg drar frem telefonen og kikker på det med jevne mellomrom, selv om det kun viser en liten bønne :fnise:

Mine foreldre syns også det var veldig stas å se barnebarnet sitt for første gang.

Nå har jeg ryddet en egen "baby-skuff" i kjøpmannsdisken her, for det begynner å bli litt mye papirer. Da vi kom hjem fra ul'en i dag så hadde vi fått brev fra sykehuset også, angående oul i desember :) Så 19.desember så får vi vite hva slags kjønn som befinner seg inni her :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så morsomt med termin på 17.mai, sikkert deilig å få vite hvor langt du er på vei, får litt mer oversikt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aff, jeg er sliiiten, og jeg liker det ikke!
Jeg er egentlig en meget aktiv person, med maur i rumpa. Nå så orker jeg stort sett ikke mer en en tur på butikken i løpet av dagen. Mannen kom med den istad at "det er litt artig å se deg så rolig", mens jeg syns det ikke er artig i det hele tatt.

Solen kom akkurat frem her, og vanligvis så hadde jeg da allerede vært ute og holdt på med noe, enten i hagen eller hos hestene. Istedenfor så ligger jeg her og ser på Privat Praksis, og vurderer om jeg skal forsøke meg på litt mat. Jeg vet at jeg kun orker et par bitt av brødskiva, så det er nesten ikke noe vits i å lage seg noe. Krever for mye energi ;)

Også fikk jeg egentlig lyst på havregryn når jeg tenker meg om...og det har vi selvfølgelig ikke :fnise:

Jeg må kikke på bildene vi fikk fra ul'en med jevne mellomrom, bare for å minne meg selv på at det er verdt det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant en liten posjonspakning med havregrøt! Og er allerede i bedre form. Det hjelper visst å spise litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at ikke alle får vite kjønnet på ul, men sjansen er jo stor for at dere får vite det :) Gøy med et bilde å se på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at ikke alle får vite kjønnet på ul, men sjansen er jo stor for at dere får vite det :) Gøy med et bilde å se på ;)

Dette med kjønnet har ikke all verden å si for oss, men det hadde vært fint å vite det før fødselen. Helt sikker kan man jo ikke være uansett ;) Bare det blir et av kjønnene så er vi fornøyde.

Har gått til innkjøp av Sea Band nå. Er ikke kvalm for øyeblikket, men skal ikke si at det nødvendigvis er på grunn av "svettebåndene" :fnise: Har tilogmed orket litt stallarbeid allerede i dag, og nå skal jeg straks svinge meg rundt og dra i bursdag til ei i familien. Kan ikke si at kake frister sånn voldsomt, men nå er jeg ikke noe kakemenneske fra før av heller, så det blir sikkert ikke lagt merke til at jeg ikke fyller tallerkenen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med kjønnet har ikke all verden å si for oss, men det hadde vært fint å vite det før fødselen. Helt sikker kan man jo ikke være uansett ;) Bare det blir et av kjønnene så er vi fornøyde.

Har gått til innkjøp av Sea Band nå. Er ikke kvalm for øyeblikket, men skal ikke si at det nødvendigvis er på grunn av "svettebåndene" :fnise: Har tilogmed orket litt stallarbeid allerede i dag, og nå skal jeg straks svinge meg rundt og dra i bursdag til ei i familien. Kan ikke si at kake frister sånn voldsomt, men nå er jeg ikke noe kakemenneske fra før av heller, så det blir sikkert ikke lagt merke til at jeg ikke fyller tallerkenen..

Selvsagt betyr ikke kjønnet noe, var ikke det jeg mente, bare minnet deg på at ikke alle får vite det ;)

Er heller ikke noe kakemenneske bortsett fra sjokoladekake :P Kos deg i bursdag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake fra bursdag, og kroppen min vet å ta seg sammen når det trengs. Helt fin i formen, og jeg orker både vaffel og Pavlovakake :) Det var et par småbarn der også, og lydnivået var så klart litt høyere enn normalt, så jeg fikk beskjed om at det var bare å forberede seg..Ble litt varm i ansiktet da,ja :fnise: Neste familiesamling blir i romjulen, og da vil jeg tro at en voksende mage blir det store samtaleemne. Da er jeg halvveis. Jeg gleder meg allerede ! :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tilbake på jobb igjen etter en uke på sofaen, og det er hardt!
Har hatt en arbeidstime nå, uten undervisning, og jeg har ikke orket å gjøre noen ting. Kvalmen er heldigvis fraværende, og jeg priser meg lykkelig for det, men jeg er så trøtt og slapp! Må karre meg avgårde til dagens siste undervisningstime nå, og skal forsøke å holde meg våken :fnise:

Jeg gleder meg så til jeg kommer over i 2. trimester, for da skal energien komme tilbake.

Det har jeg lest! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, #denfølelsen når man går til time, motløs og lei, og timen viser seg å bli knallbra med supre ungdommer fulle av gullkorn og humør! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt, trøttere, trøttest..Sliter virkelig med å holde trykket oppe på jobben nå. Er veldig i gang når jeg har undervisning, får liksom litt ekstra energi fra elevene, men når jeg setter meg ned foran pc'en eller med en bok så blir jeg fryktelig tung i øynene. Jeg føler ikke at det å være trøtt og sliten er god nok grunn til å være hjemme, ihvertfall ikke rett etter ei uke med ferie.

Jeg har fått skikkelig oppblåst tjukkas-mage da. Hurra for det! :ironi:

Så i dag er det stor t-skjorte som er tingen. Plutselig i løpet av gårsdagen så poppet den frem, men jeg trodde den kom til å være borte på morningen i dag, men nei da! Det er vel bare å venne seg til det :fnise:

Endret av Bikini
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 uker i dag :danse:

De Sea Band'ene har virkelig god effekt på meg. Glemte de på jobben i går, og var kvalm da jeg kom hit på morgenen i dag. Kvalmen ble borte så og si med en gang jeg tok de på meg :) Bruker de ikke hele dagen da. Når jeg er hjemme så ligger de stort sett på jobben fordi jeg har glemt dem der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for ni uker! :skya:

Jeg også synes at seabandene har fungert :) Heldigvis har kvalmen holdt seg borte et par uker nå, da, men da det sto på som verst var de virkelig greie å ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inne i den tiende uka nå, og tiden kunne ikke gått saktere. Jeg bomma så på datoen på tirsdag, og påstod at det var den 15., helt til jeg kom hjem fra jobben og skulle sjekke tv-guiden hvor det da stod den 8. Tilogmed da var jeg sikker på at det var noe feil med tv-guiden, og at jeg selv fortsatt hadde rett :fnise: Litt nedtur da jeg faktisk måtte bite i meg at det kun var den 8., og veldig lenge til 1.november og 12 fullgåtte uker.

Vi har litt lyst til å unne oss en UL i uke 12 også. Litt for å se utviklingen, og litt for å være sikker på at alt er i sin skjønneste orden før vi offentliggjør graviditeten til omverdenen. På en annen side så føler jeg at det er litt sløseri. Det er tross alt 1000 kr, og det er mye penger som vi helt sikker får brukt for på et senere tidspunkt.
Dette må nok opp til diskusjon i heimen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...