Gå til innhold

Livet med Minibikini


Bikini

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God bedring med magen! ;) Og god helg! :skya:

Takk,det samme! :)

Magen er snill i dag. Har hatt utedag på jobben,så jeg har ruslet rundt i hele dag,og da holdes systemet i gang.

Nå står middag på Fridays for tur. Det skal bli gøtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tar jeg tilbake alt jeg sa om at jeg ikke merker noe til graviditeten! Nå har jeg vært innom alle symptomene,tror jeg..Kvalmen er mest plagsom. Jeg har alltid vært livredd for å kaste opp,så jeg holder igjen i det lengste. Jeg er uansett heldig som har fått det såpass seint,da. Om jeg skal gå ut ifra hva legen skrev på helsekortet så er jeg straks inne i min niende uke,og om jeg går ut i fra mine beregninger så er jeg akkurat sju uker i dag. Så oddsen er på min side hva gjelder risikoen for spontanabort,og det gjør at jeg har begynt å se litt fremover. Har tilogmed begynt å glede meg litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder gårsdagens middag på Fridays; jeg ble skikkelig skuffa! Har aldri spist der før,og bestilte en slags fancy burger med masse dilldall på. Den var ikke god! Så neste gang blir det tilbake til trygge,gode Big Horn.

Nå ligger jeg på sofaen og vurderer om jeg skal barbere leggene mine. En stund siden sist ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glatte legger:check!

En god dusj hjalp på en sliten kropp,og etter en fantastisk opptreden av Hans Erik i Stjernekamp så er jeg i skikkelig godstemning her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barber leggene med glede så lenge du kan :fnise: Det blir vanskelig senere, og underlivet kommer du ikke til å klare å se etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barber leggene med glede så lenge du kan :fnise: Det blir vanskelig senere, og underlivet kommer du ikke til å klare å se etterhvert :)

Gleder meg nesten litt til den tiden kommer jeg. Blir koselig med mage :)

Men det å ikke få barbert nedentil blir veldig uvant ;) Jeg er særs lite glad i kroppshår..

Kroppen min er veldig gravid om dagen. Kjempekvalm på morgenen og stor appetitt på kvelden. Jeg merket at kvalmen roer seg når jeg får i meg mat,så i dag måtte jeg dytte i meg en pitapizza i 13-tiden..ett bitt av den,ledsaget av to svelger med eplejuice.

Bare 5 dager til ultralyd. Krysser fingrene for et bankende hjerte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke være enkel den der kvalmen :(

4 dager til ul nå! ;) Det blir spennende. Hvor langt på vei er du nå? Du skal ikke lage deg en ticker? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke være enkel den der kvalmen :(

4 dager til ul nå! ;) Det blir spennende. Hvor langt på vei er du nå? Du skal ikke lage deg en ticker? :)

Ny ticker kommer på fredag etter ul! :) Lagde meg en da jeg fikk positiv test, men er ikke helt sikker på hvor langt jeg er på vei da jeg ble gravid rett etter pilleslutt så jeg tok den bort igjen. Befruktning skjedde tidligst 13.august, og senest helgen 23.-25.august. Tok første graviditetstest den 8.september på ettermiddagsurin og den var positiv, så det har gått fort i svingene :fnise: Så jeg er vel alt i fra 7 uker på vei, til 9 uker. Håper selvfølgelig på det siste, med tanke på risikoen for abort, men så lenge klumpen har et bankende hjerte så spiller det egentlig ikke så stor rolle. Det er jo bare to ukers forskjell, men for en litt småredd førstegangsgravid så er hver dag viktig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah ok, skjønner ;) Går sikkert fint på UL! Var redd selv i begynnelsen av dette svangerskapet mitt, roet meg ikke helt for UL i uke 19, siden jeg har mistet en gang tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har søkt litt rundt angående sex såpass tidlig i svangerskapet,og blir ikke helt klok. Har bare hatt sex en gang de siste tre ukene og det er forferdelig stusselig. Ihvertfall når lysten har kommet tilbake etter så mange år på pillen..

Hva gjør dere? Kjører på og satser på at det går bra? For det gjør jo som regel det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har søkt litt rundt angående sex såpass tidlig i svangerskapet,og blir ikke helt klok. Har bare hatt sex en gang de siste tre ukene og det er forferdelig stusselig. Ihvertfall når lysten har kommet tilbake etter så mange år på pillen..

Hva gjør dere? Kjører på og satser på at det går bra? For det gjør jo som regel det..

Vi kjører på, i alle fall, jeg har jo aldri følt meg deiligere! :ler:

Tør ikke å gjøre det knallhardt, altså, men litt kjærlig, rolig kos kan da ikke være skadelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjører på som vanlig, når vi har lyst. Hadde blitt fryktelig lei om vi ikke hadde hatt sex som normalt, hadde antageligvis følt meg veldig lite lekker.

På den annen side så kan jeg tenke meg at du teller ned dagene til fredag? Hehe, jeg var på ultralyd i dag, og det var en ganske spesiell opplevelse. Så det er bare å glede seg :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg skikkelig til å høre hvor langt du egentlig er på vei! :fnise:

Satser på minst ett bankende hjerte inni der ;)

Ja, gjett om jeg gleder meg! Det blir deilig å bli kvitt noen bekymringer. Jeg kommer sikkert til å bekymre meg etter at jeg har vært der også, men jeg tror jeg blir roligere når jeg får se om det er liv der.

Vi kjører på, i alle fall, jeg har jo aldri følt meg deiligere! :ler:

Tør ikke å gjøre det knallhardt, altså, men litt kjærlig, rolig kos kan da ikke være skadelig.

Skjønner hva du snakker om! Jeg har jo store pupper for første gang i mitt liv :fnise:

Vi kjører på som vanlig, når vi har lyst. Hadde blitt fryktelig lei om vi ikke hadde hatt sex som normalt, hadde antageligvis følt meg veldig lite lekker.

På den annen side så kan jeg tenke meg at du teller ned dagene til fredag? Hehe, jeg var på ultralyd i dag, og det var en ganske spesiell opplevelse. Så det er bare å glede seg :-D

Ja, jeg teller ned, samtidig som jeg prøver å nyte hver dag av ferien til det fulle. Kan tenke meg at det er skikkelig sært å se noe leve inne i magen :)

Jeg merker at det gjør godt å ha ferie. Når jeg får sove til jeg våkner om morgenen så er jeg ikke spesielt kvalm når jeg står opp. Litt tung i øyelokkene, men det hører med til ferie det. Skal komme meg ut i stallen en tur nå. Jeg har bidratt i svært liten grad i det siste. Heldigvis så har jeg hestene hjemme hos mine foreldre, og de er like interesserte som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sex har ikke noe å si sies det, kjør på ;) Bare dere ikke er for voldsomme :P Men begynner du å blø mer enn bare noen få dråper etter sex så er det lurt å ta det opp med legen. Vi holder ca på som før, men lysten min er mye mindre så det hemmer litt.

Lykke til på UL!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datt innom her hos deg! Og vil bare ønske deg lykke til idag! Jeg har selv godt igjennom det du går igjennom 3 ganger. Nå har jeg 3 aktive & friske barn. Etter å ha lest her,gleder jeg meg til å høre hvordan det gikk idag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...