Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 Vel, da er det på tide med Carlsberg og Tarot for single som lovet, folkens. Reglene er: Et spørsmål og kort pr bruker av singletonforumet. Kun folk poster under nicket sitt for svar. Vi begynner straks og holder på til jeg blir lei. 3 og 3 i gongen. Jeg skal bruke Vanessa Tarot. Fyr løs, første mann til mølla prinsippet gjelder. 2
Mangomadness Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 Kommer det til å bli noe mellom meg og kjekkasen jeg hadde med hjem i helgen?
Thorn Skrevet 6. august 2013 #3 Skrevet 6. august 2013 Det blir det vanlige spørsmålet fra meg: kommer jeg til å møte drømmemannen snart? (Og gi gjerne et hint om hvor jeg finner ham )
Nettinettet Skrevet 6. august 2013 #4 Skrevet 6. august 2013 (endret) Vil jeg noen gang bli gift? Og i så fall, hvis du kan svare på det, kjenner jeg denne mannen allerede? Forøvrig så kjører jeg Tuborg Lite, håper det går greit! Endret 6. august 2013 av Nettinettet
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #5 Skrevet 6. august 2013 Kommer det til å bli noe mellom meg og kjekkasen jeg hadde med hjem i helgen? 7/Mynter. Beklager, ikke sånn uten videre. Det er ikke helt på bærtur at det blir noe mellom dere, men du må jobbe mer med det. Lykke til. H
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #6 Skrevet 6. august 2013 Det blir det vanlige spørsmålet fra meg: kommer jeg til å møte drømmemannen snart? (Og gi gjerne et hint om hvor jeg finner ham ) Djevelen. Du ser ut til å være en saftig dame med en greie for å trekke med deg fyrer som du egentlig ikke er helt kompatibel med. Du kikker nok også på feil sted, og burde begynne og oppsøke plasser som Cat People for å treffe drømmemannen. Lykke til
Gjest Clavel Skrevet 6. august 2013 #7 Skrevet 6. august 2013 Kommer jeg og han jeg har truffet en stund, til å fortsette relasjonen fremover?
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #8 Skrevet 6. august 2013 Vil jeg noen gang bli gift? Og i så fall, hvis du kan svare på det, kjenner jeg denne mannen allerede? Forøvrig så kjører jeg Tuborg Lite, håper det går greit! Ja, du blir gift, og nei, det er ikke med en fyr du kjenner pr i dag. Det blir med en helt ny fyr. Lykke til. 1
Cpl Nobby Nobbs. Skrevet 6. august 2013 #9 Skrevet 6. august 2013 Kommer jeg til å oppleve en gjensidig forelskelse som blir til et forhold?
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #10 Skrevet 6. august 2013 Kommer jeg og han jeg har truffet en stund, til å fortsette relasjonen fremover? Dommen. Beklager, det blir ikke noe dypere forhold enn det dere har nå, en venninne vil snart snakke deg til vettet, du vil lytte; vurdere hva hun sier for og i mot og finne ut av og holde ting der det er. Uansett, lykke til.
Nettinettet Skrevet 6. august 2013 #11 Skrevet 6. august 2013 Ja, du blir gift, og nei, det er ikke med en fyr du kjenner pr i dag. Det blir med en helt ny fyr. Lykke til. Oooooh... spennende!! Og det endret plutselig mye! Takk! :D 1
Thorn Skrevet 6. august 2013 #12 Skrevet 6. august 2013 Djevelen. Du ser ut til å være en saftig dame med en greie for å trekke med deg fyrer som du egentlig ikke er helt kompatibel med. Du kikker nok også på feil sted, og burde begynne og oppsøke plasser som Cat People for å treffe drømmemannen. Lykke til Men jeg bor jo i Bergen(sområdet)... Og Cat People så ut til å være i Oslo?
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #13 Skrevet 6. august 2013 Kommer jeg til å oppleve en gjensidig forelskelse som blir til et forhold? Eneboeren. Ja, hun driver og søker etter deg. Mørk og pen og åndelig av seg.
Gjest badeand1 Skrevet 6. august 2013 #14 Skrevet 6. august 2013 Kommer min fremtidige forelskelse til å bli forelsket i meg i løpet av 2013?
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #15 Skrevet 6. august 2013 Oooooh... spennende!! Og det endret plutselig mye! Takk! :D Kult! Takk for tilbakemelding.
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #16 Skrevet 6. august 2013 Men jeg bor jo i Bergen(sområdet)... Og Cat People så ut til å være i Oslo? Finnes det ikke noe lignende samfunn i Bergen?
Cuddlegirl Skrevet 6. august 2013 #17 Skrevet 6. august 2013 Kommer det til å bli noe mer mellom meg og han jeg liker?
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #18 Skrevet 6. august 2013 Kommer min fremtidige forelskelse til å bli forelsket i meg i løpet av 2013? 4/Sverd. Beklager, den damen du er forelsket i/blir forelsket i, er sliten for tiden og vil tilbringe førjulsvinteren foran ildstedet. Frykt dog ikke, det er full fyr på peisen, hun trenger bare å hvile og konsentrere seg om seg selv. Lykke til.
SlowMotion Skrevet 6. august 2013 #19 Skrevet 6. august 2013 Er han faktisk interessert, eller er det bare vennskapelig flørting?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå