AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #301 Skrevet 6. august 2013 Kan nevne at jeg har snakket med TS på pm, nå og var den personen jeg først trodde det var, men hun brukte lang tid på å innrømme det på pm, Hun ville bare tulle litt med meg, og var ikke interesert i noe date eller slikt med meg. Så jeg er like single og desperat enda jenter (hint hint) trenger ikke en gang være redheads!! Oslo området er alt jeg krever Eeh.. Yme avslørte seg som TS, både fra AB og i tråden??????? Hva skjer nå? Anonymous poster hash: 8e214...635
Gjest Gunfreak Skrevet 6. august 2013 #302 Skrevet 6. august 2013 Eeh.. Yme avslørte seg som TS, både fra AB og i tråden??????? Hva skjer nå? Anonymous poster hash: 8e214...635 Regner med at han og TS bestemte seg for å trolle mer i tråden. Og gikk sammen om å fake det
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #303 Skrevet 6. august 2013 Regner med at han og TS bestemte seg for å trolle mer i tråden. Og gikk sammen om å fake det Herregud, så tragisk av dem. Anonymous poster hash: 69a76...5cd 14
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #304 Skrevet 6. august 2013 Men Gunfreak, har du en dobbeltgjenger eller er du egentlig homofil? Ikke at det er noe galt i å være det, men jeg vet om en som jeg er helt sikker på er han på bildet ditt, og han liker altså ikke jenter på den måten. Hvis du ikke er han er dere i så fall skummelt like. Tror han hadde en blogg før, kan prøve å finne den så får du se Anonymous poster hash: 0c0af...165
AnonymBruker 42 Skrevet 6. august 2013 #305 Skrevet 6. august 2013 Søren, jeg hadde high hopes for denne tråden.....Hadde jo vært litt gøy om du fant deg en skikkelig redhead i denne tråden Mr.Gun, selv om jeg kanskje hadde blitt noget missunnelig. 1
Gjest Gunfreak Skrevet 6. august 2013 #306 Skrevet 6. august 2013 Men Gunfreak, har du en dobbeltgjenger eller er du egentlig homofil? Ikke at det er noe galt i å være det, men jeg vet om en som jeg er helt sikker på er han på bildet ditt, og han liker altså ikke jenter på den måten. Hvis du ikke er han er dere i så fall skummelt like. Tror han hadde en blogg før, kan prøve å finne den så får du se Anonymous poster hash: 0c0af...165 Jeg har bare en blog, og den tror jeg ikke har så mye å gjøre med homofili.
Pawn Hearts Skrevet 6. august 2013 #307 Skrevet 6. august 2013 Søren, jeg hadde high hopes for denne tråden.....Hadde jo vært litt gøy om du fant deg en skikkelig redhead i denne tråden Mr.Gun, selv om jeg kanskje hadde blitt noget missunnelig. Hvis du er som din navnebror, burde du vel strengt tatt hatt to. Men jeg er enig i at tråden lovet mye mer enn den kunne holde. Jeg er glad jeg ikke var blant dem som satt opp halve natta for å få svaret.
Gjest Snyltefluen Skrevet 6. august 2013 #308 Skrevet 6. august 2013 Så du er altså på knærne etter yppige redheads? Ser for meg den rødhårede sekretæren (eller hva hun nå var) fra Borgen nå jeg, med deg løpende etter.
Gjest Gunfreak Skrevet 6. august 2013 #309 Skrevet 6. august 2013 Så du er altså på knærne etter yppige redheads? Ser for meg den rødhårede sekretæren (eller hva hun nå var) fra Borgen nå jeg, med deg løpende etter. Hvilken farge har du på håret da
AnonymBruker 42 Skrevet 6. august 2013 #310 Skrevet 6. august 2013 Hvis du er som din navnebror, burde du vel strengt tatt hatt to. Men jeg er enig i at tråden lovet mye mer enn den kunne holde. Jeg er glad jeg ikke var blant dem som satt opp halve natta for å få svaret. Så sant, så sant :D Kom til å tenke på en ganske så flott og "yppig" sekretær dame når jeg så innlegget til snylte... Sekretæren i Suits, er både singel og heit som få Gunnern... 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #311 Skrevet 6. august 2013 Regner med at han og TS bestemte seg for å trolle mer i tråden. Og gikk sammen om å fake det Hmm.. eller at Yme skjønte han hadde dradd det for langt, og dere ble enige om å si det var ei jente.. For å redde dere begge? Anonymous poster hash: 8cd89...669
Gjest Snyltefluen Skrevet 6. august 2013 #312 Skrevet 6. august 2013 Hvilken farge har du på håret da Blondine til jeg var 3-4, så ble det mørk blond, og etterhvert mørk brun. Jeg må skuffe deg med at jeg for øyeblikket bleker håret og farger det turkis/blå.
Gjest .-L-. Skrevet 6. august 2013 #313 Skrevet 6. august 2013 Var det bare tull? Jeg somsatt med Gunfreak plakat og heia på siden.. 1
Gjest Gunfreak Skrevet 6. august 2013 #314 Skrevet 6. august 2013 Hmm.. eller at Yme skjønte han hadde dradd det for langt, og dere ble enige om å si det var ei jente.. For å redde dere begge? Anonymous poster hash: 8cd89...669 Fert så konspirasorisk du var da, nei, har snakka med yme og han sa det ikke var han. 2
Gjest Eurodice Skrevet 6. august 2013 #315 Skrevet 6. august 2013 Så jeg er like single og desperat enda jenter (hint hint) trenger ikke en gang være redheads!! Oslo området er alt jeg krever Anything goes
Yme Skrevet 6. august 2013 #316 Skrevet 6. august 2013 Herregud, så tragisk av dem. Anonymous poster hash: 69a76...5cd Syyykt tragisk av dem! Bortsett fra at det ikke var det som skjedde. Jeg skreiv det bare på kødd, som et svar til en annen som kødda, så bare fortsatte jeg siden folk reagerte på det. Gunfreak var helt klar over at det ikke var jeg som lagde tråden, så det er bare ABene som syns dette var triste greier. 1
Gjest Sakone Skrevet 6. august 2013 #318 Skrevet 6. august 2013 Men Yme beviste jo at han var TS ved å poste samme AB-kode som TS! Uansett. Møkkavslutning på en tråd! KG suger 5
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #319 Skrevet 6. august 2013 Anonymous poster hash: 91c6f...c72 12
Yme Skrevet 6. august 2013 #320 Skrevet 6. august 2013 Men Yme beviste jo at han var TS ved å poste samme AB-kode som TS! Uansett. Møkkavslutning på en tråd! KG suger Jeg kan trylle med AB-funksjonen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå