Gå til innhold

Gunfreak: jeg er singel ;)

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan nevne at jeg har snakket med TS på pm, nå og var den personen jeg først trodde det var, men hun brukte lang tid på å innrømme det på pm,

Hun ville bare tulle litt med meg, og var ikke interesert i noe date eller slikt med meg.

Så jeg er like single og desperat enda jenter (hint hint) trenger ikke en gang være redheads!!

Oslo området er alt jeg krever :fnise:

Eeh.. Yme avslørte seg som TS, både fra AB og i tråden???????

Hva skjer nå? :P

Anonymous poster hash: 8e214...635

Videoannonse
Annonse
Gjest Gunfreak
Skrevet

Eeh.. Yme avslørte seg som TS, både fra AB og i tråden???????

Hva skjer nå? :P

Anonymous poster hash: 8e214...635

Regner med at han og TS bestemte seg for å trolle mer i tråden. Og gikk sammen om å fake det

AnonymBruker
Skrevet

Regner med at han og TS bestemte seg for å trolle mer i tråden. Og gikk sammen om å fake det

Herregud, så tragisk av dem.

Anonymous poster hash: 69a76...5cd

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Men Gunfreak, har du en dobbeltgjenger eller er du egentlig homofil? Ikke at det er noe galt i å være det, men jeg vet om en som jeg er helt sikker på er han på bildet ditt, og han liker altså ikke jenter på den måten. Hvis du ikke er han er dere i så fall skummelt like. Tror han hadde en blogg før, kan prøve å finne den så får du se :)

Anonymous poster hash: 0c0af...165

Skrevet

Søren, jeg hadde high hopes for denne tråden.....Hadde jo vært litt gøy om du fant deg en skikkelig redhead i denne tråden Mr.Gun, selv om jeg kanskje hadde blitt noget missunnelig.

• Liker 1
Gjest Gunfreak
Skrevet

Men Gunfreak, har du en dobbeltgjenger eller er du egentlig homofil? Ikke at det er noe galt i å være det, men jeg vet om en som jeg er helt sikker på er han på bildet ditt, og han liker altså ikke jenter på den måten. Hvis du ikke er han er dere i så fall skummelt like. Tror han hadde en blogg før, kan prøve å finne den så får du se :)

Anonymous poster hash: 0c0af...165

Jeg har bare en blog, og den tror jeg ikke har så mye å gjøre med homofili. :fnise:

Skrevet

Søren, jeg hadde high hopes for denne tråden.....Hadde jo vært litt gøy om du fant deg en skikkelig redhead i denne tråden Mr.Gun, selv om jeg kanskje hadde blitt noget missunnelig.

Hvis du er som din navnebror, burde du vel strengt tatt hatt to. Men jeg er enig i at tråden lovet mye mer enn den kunne holde. Jeg er glad jeg ikke var blant dem som satt opp halve natta for å få svaret.

Gjest Snyltefluen
Skrevet

Så du er altså på knærne etter yppige redheads? Ser for meg den rødhårede sekretæren (eller hva hun nå var) fra Borgen nå jeg, med deg løpende etter.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Så du er altså på knærne etter yppige redheads? Ser for meg den rødhårede sekretæren (eller hva hun nå var) fra Borgen nå jeg, med deg løpende etter.

Hvilken farge har du på håret da :lur:

Skrevet

Hvis du er som din navnebror, burde du vel strengt tatt hatt to. Men jeg er enig i at tråden lovet mye mer enn den kunne holde. Jeg er glad jeg ikke var blant dem som satt opp halve natta for å få svaret.

Så sant, så sant :D

Kom til å tenke på en ganske så flott og "yppig" sekretær dame når jeg så innlegget til snylte...

Sekretæren i Suits, er både singel og heit som få Gunnern...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hmm.. eller at Yme skjønte han hadde dradd det for langt, og dere ble enige om å si det var ei jente.. For å redde dere begge?

Anonymous poster hash: 8cd89...669

Gjest Snyltefluen
Skrevet

Hvilken farge har du på håret da :lur:

Blondine til jeg var 3-4, så ble det mørk blond, og etterhvert mørk brun. Jeg må skuffe deg med at jeg for øyeblikket bleker håret og farger det turkis/blå.

Skrevet

Var det bare tull? :( Jeg somsatt med Gunfreak plakat og heia på siden..

• Liker 1
Gjest Gunfreak
Skrevet

Hmm.. eller at Yme skjønte han hadde dradd det for langt, og dere ble enige om å si det var ei jente.. For å redde dere begge?

Anonymous poster hash: 8cd89...669

Fert så konspirasorisk du var da, nei, har snakka med yme og han sa det ikke var han.

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

Så jeg er like single og desperat enda jenter (hint hint) trenger ikke en gang være redheads!!

Oslo området er alt jeg krever :fnise:

Anything goes :ler:

Skrevet

Herregud, så tragisk av dem.

Anonymous poster hash: 69a76...5cd

Syyykt tragisk av dem! Bortsett fra at det ikke var det som skjedde.

Jeg skreiv det bare på kødd, som et svar til en annen som kødda, så bare fortsatte jeg siden folk reagerte på det. Gunfreak var helt klar over at det ikke var jeg som lagde tråden, så det er bare ABene som syns dette var triste greier.

• Liker 1
Gjest Sakone
Skrevet

Men Yme beviste jo at han var TS ved å poste samme AB-kode som TS!

Uansett. Møkkavslutning på en tråd! KG suger :(

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

confus.jpg

Anonymous poster hash: 91c6f...c72
  • Liker 12
Skrevet

Men Yme beviste jo at han var TS ved å poste samme AB-kode som TS!

Uansett. Møkkavslutning på en tråd! KG suger :(

Jeg kan trylle med AB-funksjonen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...