Gå til innhold

Gunfreak: jeg er singel ;)

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sånn

Anonymous poster hash: 0926a...38c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

YME! Slutt å stjel lyset til TS, din slask.

Skrevet

Jeg visste ikke hva plussene var til en gang, tror du jeg klarer å tolke sånne AB koder og ting tang?

Skrevet

Jeg visste ikke hva plussene var til en gang, tror du jeg klarer å tolke sånne AB koder og ting tang?

Høhøh, da får du bare stole på de andre, når de ser det <3

• Liker 1
Skrevet

Høhøh, da får du bare stole på de andre, når de ser det <3

Jeg venter i spenning. Inntil da er du fortsatt en slask :hjerte::hjerte:

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Ann Christin tenker jeg det er :).

Endret av Arabella
Skrevet

Jeg venter i spenning. Inntil da er du fortsatt en slask :hjerte::hjerte:

Ja, jeg veit det, men jeg har så tykk hårvekst, så det veier jo litt opp igjen da :nigo:

Skrevet

Neeei. SKUFFA. :(

Livet ditt er ødelagt, livet ditt er ødelagt, æddablædda! Nå føler jeg meg så bra. Det er så godt!

Skrevet (endret)

Ja, jeg veit det, men jeg har så tykk hårvekst, så det veier jo litt opp igjen da :nigo:

Hahaha. Jeg må bare si det at dersom du er TS, er jeg ganske sikker på at Gunfreak er veldig lei seg. Du har tross alt dummet han ut på hele KG og avslørt hemmeligheten hans om alle disse "bortlovingene" sine til readheads :fnise:

Edit: Gunfreak er herved skuffet

Endret av Alja91
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Men altså. Har du sagt at han skal si ifra når du blir singel, Yme? Eller var alt sammen bare tøys?

Anonymous poster hash: 91bea...00f
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Stakkars Gunfreak :( Håper ikke han ble veldig lei seg. Men det vet jeg at jeg hadde blitt. Seriøst Yme, det var ikke morsomt.

• Liker 13
Skrevet

Livet ditt er ødelagt, livet ditt er ødelagt, æddablædda! Nå føler jeg meg så bra. Det er så godt!

Ja, vet ikke hvordan jeg skal komme over dette.

AnonymBruker
Skrevet

Stakkars Gunfreak :( Håper ikke han ble veldig lei seg. Men det vet jeg at jeg hadde blitt. Seriøst Yme, det var ikke morsomt.

Enig. Det var faktisk skikkelig dårlig gjort. Så lenge gunfreak ikke var in on it.

Anonymous poster hash: 69a76...5cd

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Ikke jeg heller. :(

Anonymous poster hash: a88f3...933

Skrevet

Med kakao, seff!

Tror du han er lei seg? Burde jeg ringe han og si unnskyld?

Men altså. Har du sagt at han skal si ifra når du blir singel, Yme? Eller var alt sammen bare tøys?

Jeg lovte han å si ifra når jeg blei singel.

Hahaha. Jeg må bare si det at dersom du er TS, er jeg ganske sikker på at Gunfreak er veldig lei seg. Du har tross alt dummet han ut på hele KG og avslørt hemmeligheten hans om alle disse "bortlovingene" sine til readheads :fnise:

Edit: Gunfreak er herved skuffet

Alle har da lyst til å love seg bort til sånne rødtopper? De er jo så flotte! Har du ikke lagt merke til det?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så såra.. Har ikke kommet meg i seng enda. Sitter å griner. Føles som en sterk kjærlighetssorg. :frown: :frown: Jævla pikk. :tristbla:

Skrevet

Jeg er så såra.. Har ikke kommet meg i seng enda. Sitter å griner. Føles som en sterk kjærlighetssorg. :frown: :frown: Jævla pikk. :tristbla:

Jeg beklager someget! Si ifra om det er noe jeg kan gjøre, for at det skal bli bra igjen... Jeg har iskremmaskin...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg beklager someget! Si ifra om det er noe jeg kan gjøre, for at det skal bli bra igjen... Jeg har iskremmaskin...

Vil ha en is med sjokoladesaus. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...