Gå til innhold

Gunfreak: jeg er singel ;)

Fremhevede innlegg

Gjest Inggolf
Skrevet

Hun ville bare tulle litt med meg, og var ikke interesert i noe date eller slikt med meg.

Så jeg er like single og desperat enda jenter (hint hint) trenger ikke en gang være redheads!!

Oslo området er alt jeg krever :fnise:

Som jeg har sagt til deg før....Det er nok det som er problemet tenker jeg.. Det er ikke bare det at noen folk her og der lurer på om du kanskje kan være litt "vel på jakt" , eller kanskje til og med litt desperat...Neida, du både forstår/veit og innrømmer det selv!

Jeg tror ihvertfall at det kan ta lang tid før du finner deg en som synes det er greit/fint eller helt OK at du er desperat.. Du er en ålright fyr Gunfreak, så mitt tips er at du prøver å legge fra deg dette desperatgreiene dine (og om du svarer at det bare er kødd, så tror jeg ikke det miste på det :lol: )

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lame tråd. Skjønner ikke helt greia med at alle er så keene på Gunfreak heller. Han virker jo så desperat, noe han sier selv også :P

Ser ok ut, har morsomme, om enn kanskje litt sære, interesser, bor i Oslo, virker snill og grei. Er tilgjengelig.

Anonymous poster hash: 9da8f...d17

• Liker 1
Gjest Gunfreak
Skrevet

Ser ok ut, har morsomme, om enn kanskje litt sære, interesser, bor i Oslo, virker snill og grei. Er tilgjengelig.

Anonymous poster hash: 9da8f...d17

Ser ok ut, høye lov ord her :fnise: Men det er i hvertfall sant, jeg har ikke et stort hull i panna der hjernen min tyter ut.

• Liker 1
Skrevet

Hah! Det var DERFOR jeg hadde fått PM fra Gunny i går som jeg merket da jeg logga meg på i dag :P

Men nei, for de som tippet det var meg så var det ikke det :P

Skrevet

Gidder ikke å lese meg tilbake alle sidene, men fant vi noen gang ut av hvem det var? :)

Gjest Inggolf
Skrevet

Gidder ikke å lese meg tilbake alle sidene, men fant vi noen gang ut av hvem det var? :)

Ja.. :laugh:

Skrevet

Ja.. :laugh:

Hvemhvem? :sjokkert:

Gjest Gunfreak
Skrevet

Hvemhvem? :sjokkert:

Det var deg, du gjorde det i søvne.

Skrevet

Verst av alt er at jeg er i stand til å gjøre slike ting i søvne (Bestilte og betalte engang en Super Nintendo (uten ledninger eller noe) på Ebay i søvne...) :fnise:
Nei, men si hvem det var da!

• Liker 3
Gjest Gunfreak
Skrevet

Sier det ikke offtentlig, send pm om du absolutt må vite det

Gjest Gunfreak
Skrevet

Som jeg har sagt til deg før....Det er nok det som er problemet tenker jeg.. Det er ikke bare det at noen folk her og der lurer på om du kanskje kan være litt "vel på jakt" , eller kanskje til og med litt desperat...Neida, du både forstår/veit og innrømmer det selv!

Jeg tror ihvertfall at det kan ta lang tid før du finner deg en som synes det er greit/fint eller helt OK at du er desperat.. Du er en ålright fyr Gunfreak, så mitt tips er at du prøver å legge fra deg dette desperatgreiene dine (og om du svarer at det bare er kødd, så tror jeg ikke det miste på det :lol: )

Jeg sier ikke jeg blir sammen med hvem som helst, det jeg sier er at jeg er open for at hvem som helst kan ta kontakt, betyr ikke forloving første pm, men er vilig til å prøve å bli kjent med hvem som helst i nærheten av Oslo,

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...