Gå til innhold

Gunfreak: jeg er singel ;)

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler :P

Men jeg skulle gjerne ønske at jeg kunne det :'(

Gjest Sakone
Skrevet

Men jeg skulle gjerne ønske at jeg kunne det :'(

Ja men det kan du ikke ^^ Og det betyr at du var TS ^^

Skrevet

Ja men det kan du ikke ^^ Og det betyr at du var TS ^^

Hvis jeg poster som anonym nå, og har et annet nummer... Hva skjer da?

Gjest Sakone
Skrevet

Hvis jeg poster som anonym nå, og har et annet nummer... Hva skjer da?

Det hjelper ikke å motbevise nå, for nå kan du sitte på en annen maskin, annen ip-addresse osv.

Anyway. Tråden er død ^^

Skrevet

Det hjelper ikke å motbevise nå, for nå kan du sitte på en annen maskin, annen ip-addresse osv.

Anyway. Tråden er død ^^

Hehehe, så du tenker at jeg pakker sekken og reiser avgårde, for å vise at man ikke trenger å ha samme AB-kode? :-P

• Liker 3
Skrevet

TS kan vel ha sittet og fulgt med, og så skrevet et nytt innlegg igjen akkurat da Yme trengte bevis. :)

• Liker 2
Skrevet

TS kan vel ha sittet og fulgt med, og så skrevet et nytt innlegg igjen akkurat da Yme trengte bevis. :)

Det kan til og med ha vært helt tilfeldig. Innlegget kunne feks bety "sånn, nå har gunfreak gjetta riktig, og vi har snakka sammen" for å gjøre tråden "ferdig".

Jeg svarte jo faktisk nei, da folk ba meg poste anonymt, for å vise at det var meg :ler:

AnonymBruker
Skrevet

Tull.

Burde ikke denne tråden ligge under snikk-snakk?

Anonymous poster hash: 8cd89...669

Skrevet

Tull.

Tull!

Skrevet (endret)

Det kan til og med ha vært helt tilfeldig. Innlegget kunne feks bety "sånn, nå har gunfreak gjetta riktig, og vi har snakka sammen" for å gjøre tråden "ferdig".

Jeg svarte jo faktisk nei, da folk ba meg poste anonymt, for å vise at det var meg :ler:

Ja, men er vel ikke så rart at man trodde det var du når innlegget kom akkurat da, og det kun sto "sånn". :tongue:

Tull.

Tull fordi?

Endret av Scoop
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men er vel ikke så rart at man trodde det var du når innlegget kom akkurat da, og at det kun sto "sånn". :tongue:

Tull fordi?

Det virket litt for tilfeldig til å være sannsynlig. Er nok Yme, som nå prøver å ro seg bort. Ikke noe å bli sur over så klart er jo bare en fleip, men kjedelig å holde folk gående så lenge.

Skrevet

Det virket litt for tilfeldig til å være sannsynlig. Er nok Yme, som nå prøver å ro seg bort. Ikke noe å bli sur over så klart er jo bare en fleip, men kjedelig å holde folk gående så lenge.

Okei, så da er det enten det at jeg har en egen kvinnelig bruker her inne, som jeg har brukt til å snakke med gunfreak en del tidligere, som jeg da brukte til å nekte på at det var jeg/henne som startet tråden da han skjønte hvem det var, for så å sende han pm og si det var henne/meg like vell, bare for at jeg skulle slippe at 3 anonyme brukere syns jeg gjorde noe teit...

Eller så er det sånn at jeg var slem mot gunfreak, og lagde denne tråden, hvorpå jeg så at disse 3 ukjente brukerne syns jeg oppførte meg teit, og jeg da sendte melding til gunfreak, som jeg akkurat hadde mobba og hengt ut, og han da valgte å late som at det ikke var meg, så jeg skulle slippe disse 3 skumle ABene...

Hørt om okkams razor?

• Liker 3
Skrevet

Er det ikke umulig å poste som anonym i Snikk-snakk? Da ville jo hele meningen med tråden forsvunnet.

For ordens skyld så tror jeg på Yme, men jeg er skuffet over at ikke TS avslørte seg. Antiklimaks.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Ja, men er vel ikke så rart at man trodde det var du når innlegget kom akkurat da, og det kun sto "sånn". :tongue:

Tull fordi?

Enig, det er ikke rart, men det som er merkelig er at man fortsetter å tro det, når Gunfreak selv sier at han fant ut hvem det var, når man i tillegg har lest tråden og ser hvilken situasjon jeg skrev at det var jeg som lagde den.

Jeg skrev "Hei, du har rødlig hår, jeg tror det var deg!" og fikk svar "men du har jo også rødlig hår, så jeg tror det var deg" hvor jeg da svarer "ja, okei da, det var meg"... Når folk da spør "hæææ, var det deg??" når det så åpenbart bare var kødd, syns jeg det var artig å bare si "jepp!" :nigo:

Endret av Yme
  • Liker 1
Skrevet

Lame tråd. Skjønner ikke helt greia med at alle er så keene på Gunfreak heller. Han virker jo så desperat, noe han sier selv også :P

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Men først er det natta her. Ring meg når du står opp i morgen!

*Ringring* Im awake!

Anonymous poster hash: a88f3...933

Gjest Gunfreak
Skrevet

Lame tråd. Skjønner ikke helt greia med at alle er så keene på Gunfreak heller. Han virker jo så desperat, noe han sier selv også :P

Ingen som er keene på meg, de bare leker med meg!

• Liker 2
Skrevet

*Ringring* Im awake!

Du sover lenge :ler: Det er jo da man har de kuleste drømmene. Drømte du noe fint?

AnonymBruker
Skrevet

Du sover lenge :ler: Det er jo da man har de kuleste drømmene. Drømte du noe fint?

Jeg glemte å si ifra med en gang jeg våkna.. :( Men ja, jeg drømte at jeg ble dratt med ned på scena på konserten jeg var på. Hvilken husker jeg ikke. Gjorde du honnybie? :kyss2::kyss2:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...