Yme Skrevet 6. august 2013 #281 Skrevet 6. august 2013 Vil ha en is med sjokoladesaus. Anonymous poster hash: a88f3...933 Jeg aner ikke hvordan man lager det, men hvis jeg heller smoothie oppi den, blir det til sorbet. Ganske knalle saker!
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #282 Skrevet 6. august 2013 Jeg aner ikke hvordan man lager det, men hvis jeg heller smoothie oppi den, blir det til sorbet. Ganske knalle saker! Takk. Anonymous poster hash: a88f3...933
Yme Skrevet 6. august 2013 #283 Skrevet 6. august 2013 Takk. Anonymous poster hash: a88f3...933 Men først er det natta her. Ring meg når du står opp i morgen!
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #284 Skrevet 6. august 2013 Men først er det natta her. Ring meg når du står opp i morgen! Will call you. Anonymous poster hash: a88f3...933
QueenOfTheSidewalk Skrevet 6. august 2013 #288 Skrevet 6. august 2013 Dette var kjedelig. Hvorfor sender du ikke han pm? Om han allerde har kommentert bilder og sagt at du skal si ifra når du er singel, så kommer han garantert til å svare.
Yme Skrevet 6. august 2013 #289 Skrevet 6. august 2013 Hvem ellers. Jeg har litt rødtoner i skjegget. Silvermist sier at jeg har rødlig hår også, uten at jeg greier å se det selv, men damer har bedre fargesyn enn menn, så jeg får bare stole på hu.
Gjest Inggolf Skrevet 6. august 2013 #290 Skrevet 6. august 2013 NOZ! Du er jo rødhåret, av og til i hvert fall Hehehee, joda, jeg har rødt hår i blant jeg, men det er en stund siden nå... minst et halv år! Men som Gunfreak sier; Det er ikke noz, hun vil ikke ha meg ..heheee, for joda- han har flørta med meg og I en ganske stor grad vil jeg si
Gjest Snørev Skrevet 6. august 2013 #291 Skrevet 6. august 2013 Hehehee, joda, jeg har rødt hår i blant jeg, men det er en stund siden nå... minst et halv år! Men som Gunfreak sier; ..heheee, for joda- han har flørta med meg og I en ganske stor grad vil jeg si Men har han spurt deg om å si ifra når du ble singel?
Gjest Inggolf Skrevet 6. august 2013 #292 Skrevet 6. august 2013 Men har han spurt deg om å si ifra når du ble singel? Nei, jeg har vært singel hele tiden mens jeg har kjent til han (har vært på fellestreff med han et par ganger)
Gjest Gunfreak Skrevet 6. august 2013 #293 Skrevet 6. august 2013 ..heheee, for joda- han har flørta med meg og I en ganske stor grad vil jeg si And you shoot me down and broke my heart! 1
Gjest Gunfreak Skrevet 6. august 2013 #294 Skrevet 6. august 2013 Kan nevne at jeg har snakket med TS på pm, nå og var den personen jeg først trodde det var, men hun brukte lang tid på å innrømme det på pm, Hun ville bare tulle litt med meg, og var ikke interesert i noe date eller slikt med meg. Så jeg er like single og desperat enda jenter (hint hint) trenger ikke en gang være redheads!! Oslo området er alt jeg krever 4
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #295 Skrevet 6. august 2013 Gunfreak: https://www.youtube.com/watch?v=jJcbkcAzDWg https://www.youtube.com/watch?v=f4EE4bIFixQ Anonymous poster hash: 4bc59...f0a
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #296 Skrevet 6. august 2013 Kan nevne at jeg har snakket med TS på pm, nå og var den personen jeg først trodde det var, men hun brukte lang tid på å innrømme det på pm, Hun ville bare tulle litt med meg, og var ikke interesert i noe date eller slikt med meg. Så jeg er like single og desperat enda jenter (hint hint) trenger ikke en gang være redheads!! Oslo området er alt jeg krever Er det deg på bilde? Anonymous poster hash: 61ac8...88f
Gjest Gunfreak Skrevet 6. august 2013 #297 Skrevet 6. august 2013 Er det deg på bilde? Anonymous poster hash: 61ac8...88f Ja, hvem ellers skulle det være
QueenOfTheSidewalk Skrevet 6. august 2013 #298 Skrevet 6. august 2013 Kan nevne at jeg har snakket med TS på pm, nå og var den personen jeg først trodde det var, men hun brukte lang tid på å innrømme det på pm, Hun ville bare tulle litt med meg, og var ikke interesert i noe date eller slikt med meg. Så jeg er like single og desperat enda jenter (hint hint) trenger ikke en gang være redheads!! Oslo området er alt jeg krever Synes det var ganske stygt gjort jeg. Henge deg ut sånn 4
Gjest Gunfreak Skrevet 6. august 2013 #299 Skrevet 6. august 2013 Synes det var ganske stygt gjort jeg. Henge deg ut sånn Hun hadde vist drukket litt vin, men hun har en god unskylding til å ikke ville bli involvert med noen, litt surt er det jo, men jeg fikk aldri spesielt store forhåpninger så det går sånn passe bra. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå