AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #201 Skrevet 5. august 2013 TS vil ikke avsløre seg. Det er bygget opp for mye spenning og press nå. Anonymous poster hash: afd36...10c jepp, forventningene er for store. Anonymous poster hash: 2f7b4...5fd
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #202 Skrevet 5. august 2013 Noen, lag en liste, fort! I mellomtiden skal jeg lage en underskriftskampanje på facebook med påfølgende fakkeltog ved navn REDD GUNNFRID!!!!!!! Anonymous poster hash: bdd4c...67c 4
Gjest Gunfreak Skrevet 5. august 2013 #203 Skrevet 5. august 2013 Jeg er litt misunnelig og samtidig litt glad for at jeg ikke er han som må tippe seg fram til hvem som skjuler seg bak HI ;p Veldig lett å fornærme noen. Tror jeg allerde har gjort det og derfor ingen svar.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #204 Skrevet 5. august 2013 Det er veldig dårlig gjort hvis dette er tull, ts. Ihvertfall siden dette er offentlig og hele føkkings forumet holder jo øye med denne tråden. Det er også dårlig gjort om du bare har gått og lagt deg nå, og avslutta dette uten å si ifra til oss, og ikke minst Gunfreak!! Skam deg!! Anonymous poster hash: 91bea...00f 5
Silvermist Skrevet 5. august 2013 #205 Skrevet 5. august 2013 Det er veldig dårlig gjort hvis dette er tull, ts. Ihvertfall siden dette er offentlig og hele føkkings forumet holder jo øye med denne tråden. Det er også dårlig gjort om du bare har gått og lagt deg nå, og avslutta dette uten å si ifra til oss, og ikke minst Gunfreak!! Skam deg!! Anonymous poster hash: 91bea...00f Haha, ta deg en bolle. 1
Niennas Skrevet 5. august 2013 #206 Skrevet 5. august 2013 Niennas, jeg kan se at du er her inne! FORTELL HVEM TS ER. (neida..... joda.....) Anonymous poster hash: a99af...94f Niennas! Jeg ser du er her. Avslør hun!! Anonymous poster hash: a88f3...933 Haha, selvsagt er jeg her! ALLE er jo i denne tråden nå. Og jeg kan da virkelig ikke noe for at jeg er like nysgjerrig på fortsettelsen som resten av dere 4
Yme Skrevet 5. august 2013 #207 Skrevet 5. august 2013 Haha, ta deg en bolle. Hmm... Du har da litt rødlige toner i hårfargen din du, Silvermusth... Haha, selvsagt er jeg her! ALLE er jo i denne tråden nå. Og jeg kan da virkelig ikke noe for at jeg er like nysgjerrig på fortsettelsen som resten av dere Jeg tror det er deg! Faktisk tror jeg du er alle ABene. 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #208 Skrevet 5. august 2013 Haha, selvsagt er jeg her! ALLE er jo i denne tråden nå. Og jeg kan da virkelig ikke noe for at jeg er like nysgjerrig på fortsettelsen som resten av dere men du kan jo se hvem dette er, gjør du det? Anonymous poster hash: 2f7b4...5fd
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #209 Skrevet 5. august 2013 Ikke ødelegg tråden da dere. Hvis dere sier negative ting her, så tør garantert ikke ts å stå fram og da får vi aldri vite hvem det er. Gunfreak er en storsjarmør og en periodisk skjørtejeger. Men han er også en utrolig hyggelig, morsom, vennlig, kunnskapsrik, dyrekjær og kosete mann. Anonymous poster hash: 91bea...00f Vel og merke bak tastaturet. Veldig sjenert og vanskelig komme i kontakt med ellers Anonymous poster hash: 722ae...c17
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #210 Skrevet 5. august 2013 Haha, selvsagt er jeg her! ALLE er jo i denne tråden nå. Og jeg kan da virkelig ikke noe for at jeg er like nysgjerrig på fortsettelsen som resten av dere Av ren nysgjerrighet kan du se hvem det er? Anonymous poster hash: 8cd89...669
Silvermist Skrevet 5. august 2013 #211 Skrevet 5. august 2013 Hmm... Du har da litt rødlige toner i hårfargen din du, Silvermusth... Nei, Yme, nå snakker du om deg selv igjen!
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #212 Skrevet 5. august 2013 Det er veldig dårlig gjort hvis dette er tull, ts. Ihvertfall siden dette er offentlig og hele føkkings forumet holder jo øye med denne tråden. Det er også dårlig gjort om du bare har gått og lagt deg nå, og avslutta dette uten å si ifra til oss, og ikke minst Gunfreak!! Skam deg!! Anonymous poster hash: 91bea...00f Haha, hun skal vel på jobb i morgen. Er helt vanlig å legge seg før tolv Men hun kunne godt gitt beskjed! Anonymous poster hash: 69a76...5cd
Flekk Skrevet 5. august 2013 #213 Skrevet 5. august 2013 Hva slags type brukernavn har du? Et vanlig navn, kallenavn eller ord? Er navnet kort eller langt?
amylee Skrevet 5. august 2013 #214 Skrevet 5. august 2013 Haha, selvsagt er jeg her! ALLE er jo i denne tråden nå. Og jeg kan da virkelig ikke noe for at jeg er like nysgjerrig på fortsettelsen som resten av dere Så det er deg? Nå skjønner jeg ikke noe mere..!! Haha
amylee Skrevet 5. august 2013 #215 Skrevet 5. august 2013 Så det er deg? Nå skjønner jeg ikke noe mere..!! Haha Glem det! .. Gikk litt fort på slutten her. 2
Yme Skrevet 5. august 2013 #216 Skrevet 5. august 2013 Nei, Yme, nå snakker du om deg selv igjen! Åffyffann, det der hadde jeg helt glemt! Alltid skal du tråkke meg ned i søla... Er det fordi jeg stjal han du prøvde deg på, da vi var ute? Er du bitter for det? Jeg kan da ikke noe for at jeg er mer attraktiv enn deg. 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #217 Skrevet 5. august 2013 Vel og merke bak tastaturet. Veldig sjenert og vanskelig komme i kontakt med ellers Anonymous poster hash: 722ae...c17 Her inne på KG er det masse høyrøsta tøffinger som er sånn av natur. Og minst like mange høyrøsta tøffinger som gjemmer seg bak tastaturet (jeg er blandt dem.. ) Så hvis vi hadde hatt en KG-treff med den kleine halvparten av oss, hadde alle bare sittet musestille og glodd i veggen Moralen er:Gunfreak er blandt sikkert 50% tulletøffinger her inne. Helt normalt, med andre ord Anonymous poster hash: 91bea...00f 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #218 Skrevet 5. august 2013 Nikki09? Det er stygt med outing kanskje, men syns å huske noe flørting i en tråd,og greier om å ikke være singel fra den gangen. Anonymous poster hash: 3ab41...36d 2
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 5. august 2013 #219 Skrevet 5. august 2013 opp som ein hjort, ned som ein lort!
-Jiinxs- Skrevet 5. august 2013 #220 Skrevet 5. august 2013 Nikki09? Det er stygt med outing kanskje, men syns å huske noe flørting i en tråd,og greier om å ikke være singel fra den gangen.Anonymous poster hash: 3ab41...36d Hun var innom på side #3 om jeg husker rett, så er ikke henne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå