kisskissbangbang Skrevet 27. august 2014 Forfatter #1881 Del Skrevet 27. august 2014 Min er 68,4 og 8160 gram. Så da har din tatt igjen min Din har vel kanskje flata litt ut i vektoppgang, som normalt er,mens min plutselig skjønte at mat er digg. Hva spiser din? Har han begyntå få noen måltider? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 27. august 2014 Forfatter #1882 Del Skrevet 27. august 2014 Hæ, er du TRØNDER? Neii, nordmøring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 27. august 2014 Forfatter #1883 Del Skrevet 27. august 2014 Hva har du gjort for å få han til å gå med på flytting? Du må lære meg det der Haha, jeg skulle definitivt ha delt henmeligheten dersom jeg visste hva den var! Kanke du sende meg nummeret ditt på PM, da, så jeg får ringt (det betyr "sendt sms") når vi suller oss ut i morra? Tror det blir litt før elleve, mannen skal stå streikevakt fra da, så da sitter jeg på med ham til byen. Men ja,pm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 27. august 2014 #1884 Del Skrevet 27. august 2014 Gøy med kanskje-flytting da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 27. august 2014 #1885 Del Skrevet 27. august 2014 Din har vel kanskje flata litt ut i vektoppgang, som normalt er,mens min plutselig skjønte at mat er digg. Hva spiser din? Har han begyntå få noen måltider? Ja, han har flata helt ut. Gikk vel opp rundt 600 gram på seks uker bare. Men det var visst helt greit ifølge hs Her går det bare i morsmelk foreløpig. Holder på å introdusere smaksprøver nå, så i løpet av noen (mange) uker er vi forhåpentligvis oppe i ett måltid med grøt eller grønnsaker i løpet av dagen. Gleder meg til han spiser fast føde, ting blir liksom litt lettere da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AllisHagtorn Skrevet 27. august 2014 #1886 Del Skrevet 27. august 2014 Neii, nordmøring. HÆ? Men.......jeg så for meg sånn skikkelig nordnorsk dame, med akkurat sånn dialekt. Og så...hæ? Jeg må forestille meg deg på et helt annet vis nå. Bra eldsteungen din har kraftuttrykkene iorden, så får kanskje lillebror venne seg til skinnvest og trønderdialekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 27. august 2014 #1887 Del Skrevet 27. august 2014 Haha, jeg skulle definitivt ha delt henmeligheten dersom jeg visste hva den var! Kanke du sende meg nummeret ditt på PM, da, så jeg får ringt (det betyr "sendt sms") når vi suller oss ut i morra? Tror det blir litt før elleve, mannen skal stå streikevakt fra da, så da sitter jeg på med ham til byen. Men ja,pm! Æsj, trodde du hadde ei sånn magisk oppskrift Nummer kommer! Tenker du sånn nedi sentrum da? Bare sånn at jeg veit hvor mannen skal lempe meg av, jeg husker kun veien mellom der hvor vi bodde - city nord - sentrum, og that's it Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 27. august 2014 #1888 Del Skrevet 27. august 2014 Neeei, ikke flytt daaa Sier jeg også! Super vektoppgang da! Synes jo han så bra mye rundere ut i går enn da vi traff på hverandre i byen for tre-fire uker siden. Bollebaby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 27. august 2014 Forfatter #1889 Del Skrevet 27. august 2014 Ja, han har flata helt ut. Gikk vel opp rundt 600 gram på seks uker bare. Men det var visst helt greit ifølge hs Her går det bare i morsmelk foreløpig. Holder på å introdusere smaksprøver nå, så i løpet av noen (mange) uker er vi forhåpentligvis oppe i ett måltid med grøt eller grønnsaker i løpet av dagen. Gleder meg til han spiser fast føde, ting blir liksom litt lettere da Ja, det er litt befriende når de kan spise litt andre ting også. Oog litt vemodig, i hvert fall for min del. da er de liksom så store allerede.. Gøy med kanskje-flytting da! Ja! HÆ? Men.......jeg så for meg sånn skikkelig nordnorsk dame, med akkurat sånn dialekt. Og så...hæ? Jeg må forestille meg deg på et helt annet vis nå. Bra eldsteungen din har kraftuttrykkene iorden, så får kanskje lillebror venne seg til skinnvest og trønderdialekt Nånei. Snakker nordnorsk til L og litt blanda ellers (mamma er herfra, så har det i blodet ), men ikke noe kav nordnorsk, nei. Sårri! Æsj, trodde du hadde ei sånn magisk oppskrift Nummer kommer! Tenker du sånn nedi sentrum da? Bare sånn at jeg veit hvor mannen skal lempe meg av, jeg husker kun veien mellom der hvor vi bodde - city nord - sentrum, og that's it Haha! Samme for meg, altså! Hvis du heller tenkte deg på city nord kan jeg godt komme dit heller. Same, same! Sier jeg også! Super vektoppgang da! Synes jo han så bra mye rundere ut i går enn da vi traff på hverandre i byen for tre-fire uker siden. Bollebaby Neeii, det er rart å tenke på å flytte herfra, altså! Er veldig mye som holder oss her og, så uansett hva vil velger vil det ikke være optimalt, liksom.. Ja, definitivt rundere i kantene. Over 600g vil jo tross alt vises godt på disse småttisene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 27. august 2014 #1890 Del Skrevet 27. august 2014 Egentlig ikke så nøye her heller, så da var vi like langt Jeg tror kanskje jeg har lettere for å orientere meg fra city nord og retning sentrum, enn andre veien i tilfelle jeg må flytte på meg, haha. Alt ser jo så annerledes ut siden jeg bodde der, enn at så mye kan skje iløpet av sju år da (er vel mer meg og manglende retningssans enn noe annet, meeeen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 27. august 2014 #1891 Del Skrevet 27. august 2014 Egentlig ikke så nøye her heller, så da var vi like langt Jeg tror kanskje jeg har lettere for å orientere meg fra city nord og retning sentrum, enn andre veien i tilfelle jeg må flytte på meg, haha. Alt ser jo så annerledes ut siden jeg bodde der, enn at så mye kan skje iløpet av sju år da (er vel mer meg og manglende retningssans enn noe annet, meeeen). Nå er Bodø by så greit lagt opp at det er litt vanskelig å gå seg vill. Er bare å gå mot havet så kommer du til sentrum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 27. august 2014 #1892 Del Skrevet 27. august 2014 Nå er Bodø by så greit lagt opp at det er litt vanskelig å gå seg vill. Er bare å gå mot havet så kommer du til sentrum. Finner alltids frem på noe vis, tar sikkert bare litt lengre tid Er vel gps på iphone eller? Neida, så ille kan det umulig være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 27. august 2014 Forfatter #1893 Del Skrevet 27. august 2014 Janei ... city nord da? Sender deg en mld i morra og hører hvor du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 27. august 2014 #1894 Del Skrevet 27. august 2014 Den er grei, skal bestemme meg til imårra da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. august 2014 #1895 Del Skrevet 27. august 2014 Bollebaby er kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 28. august 2014 Forfatter #1896 Del Skrevet 28. august 2014 Gaaaaah. Er det lov til å bli frustert som eff for at disse kiloene nekter å slippe taket? Jeg går ned dersom jeg presser kroppen skikkelig mtp kaloriinntak, men da kaver J ved puppen og viser tydelig at melkemengden reduseres, og bare jeg går litt opp på mengde igjen står vekta bom stille, selv på det som burde være et stort kcal-underskudd. Vanligvis er det null problem å gå ned i vekt. Er så leeeei av å være postpreggotjukk nå at fyfaen. Jada. Små problemer og sånn ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 29. august 2014 #1897 Del Skrevet 29. august 2014 Selvfølgelig er det det! De aller fleste har vel idealvekt/form hvor de trives best, og når den ikke er der - uansett om det er pga baby, så føles det jo ikke helt greit. Underskuddet blir ikke for stort da? I forhold til teorien om sparebluss og alt sånt, selv om jeg ikke helt vet hva jeg tror om den. Vanskelig å finne en balansegang når det i tillegg skal tas hensyn til melkeproduksjon. Men nå er vel ikke jeg helt rette ræva til å komme med slanketips og sånn heller Kan ikke bare fokusere på krig, fred og politikk og sånn, noen ganger er skjønnhetsbiten av det hele rimelig viktig Og du ser superbra ut! Selv om du kanskje ikke er helt der du vil akkurat nå. Men det kommer nok igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 29. august 2014 #1898 Del Skrevet 29. august 2014 Det er lov! Særlig når alle påstår at amming er verdens beste slankekur. Men du vet i alle fall at det er midlertidig, og at kroppen bare holder på kiloene for å lage melk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 29. august 2014 #1899 Del Skrevet 29. august 2014 I mellomtider så SER du jo super ut!! Men skjønner deg jeg. Selv har jeg allerede lagt planen for prosjekt bort med babyvekta etter fødsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 29. august 2014 #1900 Del Skrevet 29. august 2014 Skjønner at det er kjipt, absolutt! Det hjelper jo lite å si at det går bort etter hvert. Men det er jo tydelig at du lager veldig fin melk, sånn som lillegutten vokser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå