Gå til innhold

Kisskiss med guttelus


kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er så deilig når babyene blir så store og robuste at de tåler en skikkelig knusekos!

Babyen min er så deeilig nå, og jeg koser meg skikkelig med siklenusser og gode haker å nusse på. :hjerte:

Det blir ofte endel klaging i disse bøkene, det er jo gjerne når ting ikke er ideelle at i hvert fall jeg får mest behov for å ventilere. Men stort sett har jeg det veldig bra i babybobla, og med den snille, morsomme og omsorgsfulle storebrorgutten min.

Livet er skikkelig bra det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du har ei skikkelig positiv dagbok jeg, mens jeg som regel bare klager! :ler: Nussing på dobbel- og trippelhaker er bare :rodmer: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at jeg ikke bare surer og sutrer. Føles sånn innimellom :ler:

Jeg la inn veksten til J på en app jeg har. Måtte fnise litt da jeg så hvordan den ser ut n. Tydelig at kroppen hans reagerte på å begynne å få litt mer enn bare pupp :fnise:

(Hæh, kan jeg ikke legge inn bilde via tlf? :klo: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er da ingen sutrebok, min bok derimot - der snakker vi suring :ler:

Du skal kunne legge inn fra tlf, tror jeg? Om du går helt ned på siden og velger "fullversjon" eller noe, og så full editor? :klo: Mener det skal være mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se der ja :tommel: Matvett er en fin ting! Så det litt på J's kurve når han skjønte at det gikk an å spise mer enn to ss mat iløpet av en dag, men tror ikke kurven var like bratt som den der :P Uansett, kjempebra!

Er slags app forresten? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, han har aldri vært mini, men han gikk lite opp i vekt i begynnelsen, og på slutten før innføring av mat.

Har stressa med treig vektoppgang, ikke størrelse. (Eller kanskje litt, jeg syntes han fikk valkelår alt for sent :ler: ) Selv om han i forhold til storebror har vært knøttliten. :fnise:

Liten blir de vel aldri når de er født 4215g og 52 cm :fnise:

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg var i permisjon med L hadde jeg mye tid for meg selv. Han sov til åtte, sov dupp fra halv ti til ett, sov dupp igjen fra tre til fire, og var blid og veldig flink til å underholde seg sjøl i mellomtida.

Men han her, han skal underholdes. Får ikke gjort en dritt her hjemme, for enten er han på fanget eller på arma, eller så ligger han og syter i babygymmen eller på gulvet etter fem min der. :ler:

Han er så vanvittig frustrert for at han ikke kommer seg fremover, så han ligger og brøler og sparker og banker i gulvet. Ser ut som om han knekker koden om ikke så alt for lenge. Da blir det jo mer å passe på, men forhåpentligvis får han underholdt seg sjøl litt da, sånn at jeg ikke bruker en time på å få tatt ut av oppvaskmaskina. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, her er det motsatt. Han her kan faktisk ligge aleine mens jeg lager middag! :sjokkert: Med storesøstera stod jeg alltid og tok knebøy med bæresjalet mens jeg rørte i gryta. :P

Sånne lange dupper har jeg ikke merka noe til ennå, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han her kunne også det før, men nå er det ikke aktuelt, så fremt han ikke er heelt nymett og nysovet. :ler:

Jeg har hatt planer om å få laga en svær batch med pizzasnurrer i en uke, men ser ikke ut til at dét blir å skje med det siste, så sur som den her ungen min blir av litt aleinetid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke ta fra meg håpet om at det skal være slik bestandig! :nei:

Nei, tipper din bare strever med nye kunster, så blir det vel bedre etterhvert. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nei, han her er sånn generelt en mer nærhetskrevende fyr, så om din virker mer selvstendig enn storesøster så vedvarer nok det! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så rart at søsken er så ulike! Men jeg tør påstå at det er ''best'' å få det omvendt av deg da, den urolige først, så den rolige. :ler: Vi hadde det sånn. A var jo dødsurolig, måtte underholdes hele tiden og sov svært lite. M derimot, trengte såvidt tilsyn. :fnise: Enten sov hun, eller så lå hun og pludret for seg selv i evigheter. Da var jeg litt sånn :bond: Hva i huleste skal jeg finne på? Jeg har for mye tiiiid! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel bare å bake, vaske og alt mulig annet mens baby henger i et sjal? Gjerne av noe organisk materiale (organisk, økologisk? noe sånt) som du såklart har sydd sjøl? :klo: Ser ikke problemet med unge som krever underholdning jeg altså.

:daane:

#supermom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...