kisskissbangbang Skrevet 30. mars 2014 Forfatter #1201 Del Skrevet 30. mars 2014 Storebror og mannen er i sånn passe form igjen, og nå kjennes det veldig som om det er min tur. Herregud, den her uka altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 30. mars 2014 #1202 Del Skrevet 30. mars 2014 Heftig start på den nye tilværelsen hjemme hos dere altså, pjuh! Satser på at du slipper, men sannsynligheten er vel kanskje ikke så alt for stor :\ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 30. mars 2014 #1203 Del Skrevet 30. mars 2014 Huff, håper du slipper unna! Og at lillebror ikke blir syk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 30. mars 2014 #1204 Del Skrevet 30. mars 2014 Huff, fortsatt god bedring til alle i hjemmet deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. mars 2014 #1205 Del Skrevet 30. mars 2014 Wow, hvilken pangstart på det nye familielivet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 30. mars 2014 #1206 Del Skrevet 30. mars 2014 Uff, håper ikke du blir dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 30. mars 2014 Forfatter #1207 Del Skrevet 30. mars 2014 Foreløpig er jeg bare litt kvalm og uggen. Satser på at jeg har hormoner og et system som tar litt vare på meg nå og forhindrer skikkelig utbrudd. Mini sover, spiser og bæsjer, og sover inntil meg hele natta, bare avbrutt av pupp i fleng. Vi som hadde en skikkelig gråtebaby i nr 1 blir jo faktisk ganske bekymra, men jeg har skjønt det sånn at det finnes babyer som sover støtt uten å være sjuk, så da satser vi på at det er tilfelle her og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. mars 2014 #1208 Del Skrevet 30. mars 2014 (endret) Høres ut som vår nr 1 og 2 det der! Trodde ikke det gikk an å ha en baby som er fornøyd bare med å ligge og kikke. Storesøster gråt ved hvert bleieskift, hvert bad og ca hele den våkne tida ellers.. Nei fysj, vi får krysse fingrene for at det fortsetter i samme gode spor for oss begge! Endret 30. mars 2014 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 31. mars 2014 #1209 Del Skrevet 31. mars 2014 Så deilig at det ikke blir skrikebaby denne gangen da! Får man håpe. Håper vi er like heldig Han er skikkelig fin da, og som du sa: En tro kopi av storebroren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 31. mars 2014 #1210 Del Skrevet 31. mars 2014 Hvor ser dere bildene egentlig? Har du en blogg eller noe kisskiss? Eller er det på insta det skjer? Hvordan går det med deg i dag? Håper formen er bedre hos både deg og guttakrutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest åffårno Skrevet 1. april 2014 #1211 Del Skrevet 1. april 2014 Hvor ser dere bildene egentlig? Har du en blogg eller noe kisskiss? Eller er det på insta det skjer? Hvordan går det med deg i dag? Håper formen er bedre hos både deg og guttakrutt Hun har en rosablogg, visste du ikke at det er hun som er sånn Paradise Hotel rosabloggsilikonrestylanespraytan bloggedame? MAKAN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 1. april 2014 Forfatter #1212 Del Skrevet 1. april 2014 Vi er friske! Jeg er støl i rumpa etter all sofasittinga (det spises HELE TIDEN, gutten har matvett), men ellers er alt bare velstand, skal jeg si dere! En-de-lig! Nå trenger jeg bare noen som kan komme hit og gjøre litt husarbeid, det har blitt nedprioritert den siste uka, for å si det sånn. Godt ikke helsesøstrene kommer på overraskelsesbesøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 1. april 2014 Forfatter #1213 Del Skrevet 1. april 2014 Høres ut som vår nr 1 og 2 det der! Trodde ikke det gikk an å ha en baby som er fornøyd bare med å ligge og kikke. Storesøster gråt ved hvert bleieskift, hvert bad og ca hele den våkne tida ellers.. Nei fysj, vi får krysse fingrene for at det fortsetter i samme gode spor for oss begge! Jeg har vært dritbekymra, jeg. Tenkt at han har sovet så mye fordi han har fått for lite mat og var slapp og sjuk. Men så fikk vi han veid og fant ut at lårvalken ikke var synsbedrag. Så deilig at det ikke blir skrikebaby denne gangen da! Får man håpe. Håper vi er like heldig Han er skikkelig fin da, og som du sa: En tro kopi av storebroren! Ja, det kan jo fort endre seg, men foreløpig er han en skikkelig soveunge. Nettene er fantastiske, sover mye bedre nå enn jeg har gjort på månedsvis. Herlig! Og tusen takk! nigo: Hvor ser dere bildene egentlig? Har du en blogg eller noe kisskiss? Eller er det på insta det skjer? Hvordan går det med deg i dag? Håper formen er bedre hos både deg og guttakrutt Enn så mye jeg skulle ønske jeg kunne svare "sykt utleverende mammarosablogg" så nææh. Insta og facebook! Hun har en rosablogg, visste du ikke at det er hun som er sånn Paradise Hotel rosabloggsilikonrestylanespraytan bloggedame? MAKAN! Hadde ikke gjort meg som det nå, altså. Veide meg i dag, det var jammen meg en begredelig opplevelse. Skal ikke gjøre dét igjen på ei stund ... best amminga har effekt denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 1. april 2014 Forfatter #1214 Del Skrevet 1. april 2014 (endret) Har forresten, særrjøst, verden beste mann. Han der var jeg bra heldig med, altså! Endret 1. april 2014 av kisskissbangbang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 1. april 2014 #1215 Del Skrevet 1. april 2014 Æsj så klissete du er Så bra at dere er friske, måtte det holde seg sånn. Har vel fått nok for en stund nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 1. april 2014 Forfatter #1216 Del Skrevet 1. april 2014 Jeg vet, Favole, skikkelig suppeklisseekkel! *** Wopsi! Spiste kjøttboller med løk i,kortslutta litt der ei stund. Det var den ene tingen L reagerte supersterkt på, selv løkpulver i små mengder var nok til at han ble helt krakilsk. Håper lillebror ikke reagerer på samme måte, hvis ikke kan det bli en dum natt for ham. Ohwell, like greit å få test det ut først spm sist, antar jeg .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 1. april 2014 #1217 Del Skrevet 1. april 2014 Hun har en rosablogg, visste du ikke at det er hun som er sånn Paradise Hotel rosabloggsilikonrestylanespraytan bloggedame? MAKAN! Har visst gått glipp av noe nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 1. april 2014 #1218 Del Skrevet 1. april 2014 Hva er det han gjør som er så klissete da? Ikke så greit å vite hva man kan putte i seg og ikke, må nesten bare prøver seg fram. Får håpe lillebror tåler det bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. april 2014 #1219 Del Skrevet 1. april 2014 Uff, det er ikke lett det med amming og mat. Blir passe smågal av å finne ut hva jeg kan spise og ikke I dag fikk jeg omsider kjøpt amme-te. Hadde glemt hvor god den er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 1. april 2014 Forfatter #1220 Del Skrevet 1. april 2014 Hva er det han gjør som er så klissete da? Ikke så greit å vite hva man kan putte i seg og ikke, må nesten bare prøver seg fram. Får håpe lillebror tåler det bedre Han er ikke særlig klissete, han er bare veldig snill og god og flink! Uff, det er ikke lett det med amming og mat. Blir passe smågal av å finne ut hva jeg kan spise og ikke I dag fikk jeg omsider kjøpt amme-te. Hadde glemt hvor god den er Nei, foreløpig har han ikke reagert på noe. Men i dag er han litt utilpass, begynte før jeg spiste løk så er ikke dét. Finner ikke helt ut om han ikke blir mett eller om han er overtrøtt. Kjenner jeg har blitt litt bortskjemt med en storunge, blir litt frustrert når denne babyskatten ikke kan fortelle meg hva som plager ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå