Gå til innhold

Kisskiss med guttelus

kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må forresten :fnise: litt av at du tuster rundt for deg selv og er smugsur drittkjerring...

Det må jo jeg og, når du sier det på den måten! :ler:

Jeg garanterer forresten at ungen tar seg en patetisk halvtimesdupp dersom jeg prøver å legge meg på sofaen. Så det tror jeg ikke jeg gidder å prøve engang.

Får satse på at jeg er så forbanna trøtt at jeg sovner sittende, og på den måten unngår radaren hans ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det klin satans umulig å legge den her ungen til dupp. Han som ellers er verdens enkleste å få til å sove. Æ brøle snart! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh ... mannen kom og henta J nettopp og kjørte ham til svigermor så de kan få være litt sammen og jeg kan få sove litt. Hvorfor har jeg så elendig samvittighet, og hvorfor føler jeg at det gjør meg til en skikkelig lousy mamma? Føler liksom at jeg burde være sammen med ham hvert øyeblikk nå i permisjonen, og har bare en skikkelig ekkel følelse av at jeg velger å sende ham dit en tur når jeg bare skal være hjemme sjøl. Er det teit? Si det er teit, da! :ler:

Jeg er veldig glad i å være mamma, men all denne bekymringa og dårlige samvittigheten for ALT som kommer med jobben, den kunne jeg fint vært uten. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig, bare nyt det! Legg deg i senga og slukk lyset slik at du får sove best mulig. :) Jeg sover i alle fall mye bedre de gangene jeg gidder å legge meg i senga framfor å bare slumre på sofaen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh ... mannen kom og henta J nettopp og kjørte ham til svigermor så de kan få være litt sammen og jeg kan få sove litt. Hvorfor har jeg så elendig samvittighet, og hvorfor føler jeg at det gjør meg til en skikkelig lousy mamma? Føler liksom at jeg burde være sammen med ham hvert øyeblikk nå i permisjonen, og har bare en skikkelig ekkel følelse av at jeg velger å sende ham dit en tur når jeg bare skal være hjemme sjøl. Er det teit? Si det er teit, da! :ler:

Jeg er veldig glad i å være mamma, men all denne bekymringa og dårlige samvittigheten for ALT som kommer med jobben, den kunne jeg fint vært uten. :roll:

Det der er nok helt normalt. Bare å nyte noen timer uten unger nå, selv om det kanskje høres "fælt" ut. Du er ikke "lousy" du, bare nyt tiden og sov godt. Han trenger ikke 100% oppmerksomhet fra deg hele tiden :P Klart du må passe på ham når han er hjemme med deg, men det er mange andre som kan passe ham også, du må bare se fordelene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg mye bedre allerede, dere er fine å ha! :klemmer:

Spiser rester av Halloween-godis og drikker kaffe nå, så blir det senga (med lyset av og dyna på :nigo: ) snart. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen tåler det, andre ikke. Men du skal vel ikke sove like lenge nå som du ville gjorde en hel natt. Halloween-godis smaker sikkert deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, høres himmelsk ut å kunne sende bort ungen et par timer (sånn, nå føler jeg meg som en lousy mamma også bare fordi jeg skrev det :ler: ). Håper du får sove kjempegodt. Hender jeg tar en dupp sammen med lillemann i dobbeltsenga om jeg er sliten, og det er såååå deilig å våkne og være litt uthvilt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdigsovet, og i mye bedre humør og form. Anbefales! :nigo:

Nå vil jeg bare ha ungene mine hjem igjen!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...