kisskissbangbang Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #2341 Del Skrevet 3. oktober 2014 Her er det litt krise for tida, for Dora er fjerna fra netflix. Krise for S, krise for han godeste som pleier å bruke Dora som barnevakt, og himmelen for meg, som blir sprøøøøø av det! Det har heldigvis ikke vært så populært her, så jeg har fått det i små doser. Men små doser er nok, for herregud så jævlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #2342 Del Skrevet 3. oktober 2014 Ikke sett det der dora, men er no greier på Disney jr hvor de snakker en salig mix av norsk og engelsk. Jeg får sponk! Høres ut som Dora! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 3. oktober 2014 #2343 Del Skrevet 3. oktober 2014 Høres ut som Dora! Sikkert bror til Dora, måtte høre med mannen som har full oversikt, og det er visst en Manny noe? Og en haug med verktøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. oktober 2014 #2344 Del Skrevet 3. oktober 2014 Handy Manny Dora har ingen bror såvidt jeg vet, men derimot en like irriterende fetter ved navn Diego. Hilsen frk oppdatert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 3. oktober 2014 #2345 Del Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Aldri hørt om, og høres ut som jeg skal være glad for det! Her ser vi bare barne-tv som jeg liker. Mummi, Masha og Mishka (eller hvordan det skrives), litt Kosinus og av og til Elias. Snart blir det gamle disneyfilmer! Endret 3. oktober 2014 av Sushi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 3. oktober 2014 #2346 Del Skrevet 3. oktober 2014 Handy Manny ja, fyfaen for noe dritt! Barne-tv var noe helt annet i gamledager når jeg var liten.. Emil, Mummi, Flukten fra dyreskogen... Ah, det var tider Nå er det Drømmehagen liksom, altså, hæ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 3. oktober 2014 #2347 Del Skrevet 3. oktober 2014 Flukten fra dyreskooogeeen Noen som vet om man får tak i de på dvd noen plass? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 3. oktober 2014 #2348 Del Skrevet 3. oktober 2014 Tror cdon hadde de for en tid tilbake, men om de selges fortsatt vet jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 3. oktober 2014 #2349 Del Skrevet 3. oktober 2014 Å, Flukten fra dyreskogen! DET må jeg få tak i. Er det for skummelt for en treåring? Hun takler Hufsa veldig bra, så da tåler hun vel alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #2350 Del Skrevet 3. oktober 2014 Hufsa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. oktober 2014 #2351 Del Skrevet 3. oktober 2014 Aldri hørt om, og høres ut som jeg skal være glad for det! Her ser vi bare barne-tv som jeg liker. Mummi, Masha og Mishka (eller hvordan det skrives), litt Kosinus og av og til Elias. Snart blir det gamle disneyfilmer! Vi er allerede godt i gang med Disney-filmer. Favorittene er Den Lille Havfrue, Pocahontas, To På Rømmen (Rapunzel) og Frost. Det verste (beste?) er jo at jeg elsker å se de filmene - bortsett fra Frost. Den suger. Men ja, Disney er bra! Hos oss går det mest i Winx på netflix. Av alle ting, liksom. DET har hun funnet ut at hun liker. Jeg tror ikke hun vet hva det går ut på engang, bare at jentene plutselig får vinger liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 3. oktober 2014 #2352 Del Skrevet 3. oktober 2014 Æsj, Handy manny, Dora og slike program er grusomme!!! Har heldigvis sjeldent på den der kanalen. På morgenen og når det er barne-tv-tid så går det i nrk, og hvis vi ser på noe annet i helgen eller noe sånt, så blir det ulike filmer som vi har, som Spirit, Pelle politibil, Nemo, Lillefot, Løvenes konge etc. etc. Flukten fra dyreskogen ja..Usikker på hvor gammel jeg var når det sluttet å være skummelt, men jeg var definitivt eldre enn tre år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 3. oktober 2014 #2353 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jeg synes fortsatt Hufsa er skummel Særrjøst, for et sykt vesen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #2354 Del Skrevet 3. oktober 2014 Vi er allerede godt i gang med Disney-filmer. Favorittene er Den Lille Havfrue, Pocahontas, To På Rømmen (Rapunzel) og Frost. Det verste (beste?) er jo at jeg elsker å se de filmene - bortsett fra Frost. Den suger. Men ja, Disney er bra! Hos oss går det mest i Winx på netflix. Av alle ting, liksom. DET har hun funnet ut at hun liker. Jeg tror ikke hun vet hva det går ut på engang, bare at jentene plutselig får vinger liksom. Her er det egentlig bare legovideoer og Brannmann Sam/Postmann Pat som fenger skikkelig. Ellers synes han det meste er litt småkjedelig. Men skal prøve meg på gammel disney snart jeg og, om ikke annet kan jo mamma kose seg med det Æsj, Handy manny, Dora og slike program er grusomme!!! Har heldigvis sjeldent på den der kanalen. På morgenen og når det er barne-tv-tid så går det i nrk, og hvis vi ser på noe annet i helgen eller noe sånt, så blir det ulike filmer som vi har, som Spirit, Pelle politibil, Nemo, Lillefot, Løvenes konge etc. etc. Flukten fra dyreskogen ja..Usikker på hvor gammel jeg var når det sluttet å være skummelt, men jeg var definitivt eldre enn tre år. Jeg synes også det er grusomt! Her stod bare NRK Super på store deler av formiddagen (nei, fortsatt ingen supermom!), og så kom det der rælet på. Måtte faktisk bare skru av, heldigvis var ikke L særlig interessert uansett. Jeg synes fortsatt Hufsa er skummel Særrjøst, for et sykt vesen!! *** Skulle egentlig på middag hos svigers i dag, men jeg sendte mannen avgårde med ungene. L har vært mye småsjuk de siste to ukene, og har vært hjemme fra barnehagen de fleste dagene, så jeg har hatt enten halvtåring, treåring eller mann oppå meg konstant i det siste. Nå måtte jeg bare puste litt og være helt alene hjemme, så nå har jeg to timer til fri disposisjon. Luksus! Sitter og tenker på alt som burde gjøres, men har egentlig lyst til å droppe husarbeid nå som jeg endelig kan gjøre akkurat det jeg vil. Ikke at jeg tror det kommer til å bli sånn, husarbeidet blir ikke gjort om ikke jeg gjør det, og å ta helg med rotehus er det verste jeg veit. Jeg vil ha hushjelp! ...og sjokolade! Seriøst, en burde kunne spise sjokolade når en er sliten mamma som endelig får ørene i fred i noen timer! Og så skal jeg farge øyebryna mine. Og nappe de. Herregud, jeg har ikke dusja på to dager, og ikke nappa eller farga bryn på ukesvis. Har sukket hver gang jeg har sett meg i speilet i over en uke, så nå er det på tide å fikse! Tenk på all den alenetiden man en gang tok for gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 3. oktober 2014 #2355 Del Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Hadde jeg vært deg, så hadde jeg bare synkt ned i sofaen og blitt der! Som jeg sa i en annen sin dagbok tidligst i dag tror jeg; Livet er ikke bare burde burde! Men jeg skjønner deg. Jeg fikk ryddet ganske godt her oppe i dag, så nå er huset plutselig presentabelt for besøk! DET er deilig det. Lenge siden sist Nesten så jeg drister meg til å vurdere å invitere dere KG-jentene på den gulrotkaka neste uke. Må jo smi mens jernet er varmt. Plutselig er det bomba horehus igjen Endret 3. oktober 2014 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #2356 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jeg føler meg veldig hjemme i bomba horehus, så for meg er det ikke nøye! Nei, men ja! Do it. Kake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 3. oktober 2014 #2357 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jeg har et bomba horehus jeg å. Det burde vaskes og ryddes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 3. oktober 2014 #2358 Del Skrevet 3. oktober 2014 Hadde jeg vært deg, så hadde jeg bare synkt ned i sofaen og blitt der! Som jeg sa i en annen sin dagbok tidligst i dag tror jeg; Livet er ikke bare burde burde! Men jeg skjønner deg. Jeg fikk ryddet ganske godt her oppe i dag, så nå er huset plutselig presentabelt for besøk! DET er deilig det. Lenge siden sist Nesten så jeg drister meg til å vurdere å invitere dere KG-jentene på den gulrotkaka neste uke. Må jo smi mens jernet er varmt. Plutselig er det bomba horehus igjen JEG ER KLAR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 3. oktober 2014 #2359 Del Skrevet 3. oktober 2014 JEG ER KLAR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 3. oktober 2014 #2360 Del Skrevet 3. oktober 2014 Kakeeee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå