Gå til innhold

Kisskiss med guttelus

kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Men ikke sikkert at hotellhelg hadde blitt noe stas uansett. Kom til å tenke på ei jeg kjenner som skulle bort med mannen første helg alene uten baby (les: puletur). Hvem fikk mensen for første gang etter fødsel idet de ankom hotellet? :hoho: Megastas for mannen å høre fra badet "ææææ, du må dra ut å kjøpe tamponger, jeg kødder ikke engang!" :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På vei på 5mnd-kontroll og vaksine. Gleder meg ikke ihjel akkurat, men det gikk fort over sist, satser på at det gjentar seg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til, krysser fingrene for at det går bra. :) Mener å huske at vi lot han spise mens hun satte sprøytene, han reagerte på at noe skjedde, men ble ikke urolig og begynte ikke å gråte. Hadde vi bare vært så lure ved 3 mnd ktr :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ikke sikkert at hotellhelg hadde blitt noe stas uansett. Kom til å tenke på ei jeg kjenner som skulle bort med mannen første helg alene uten baby (les: puletur). Hvem fikk mensen for første gang etter fødsel idet de ankom hotellet? :hoho: Megastas for mannen å høre fra badet "ææææ, du må dra ut å kjøpe tamponger, jeg kødder ikke engang!" :daane:

Bahahaha. Og jeg tuller IKKE: min og mannens første helgetur uten ungene (da var eldste 3 år) ble veldig punktert av mensen som valgte å dukke opp akkurat på avreisedagen. :daane:

Lykke til med vaksine! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gikk bare fint, gråt to hikst på sprøyte nummer to, men ellers bare fint.

Men hallo, den her fyren har lagt på seg! Opp 650 gram og to cm på to uker! Så nå begynner han å bli bollemann han her og :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som husker Trondheim vs. Bodø-konflikten til meg og mannen? Vel, nå har han jaggu funnet en jobb i Trondheim han skal søke på :overrasket:

Hurra for mann på glid! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink bolla di er da! Som både vokser og er tøff når han får sprøyte. Min begynte å hylgrine og så bebreidende på helsesøster med tårevåte øyne :fnise: Hvor mye veier han nå da?

Hurra for mann på glid! Tenk om han får jobben da, da flytter dere om ikke altfor lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeei, ikke flytt daaa :cry3:

:klemmer:

Det blir skikkelig vemodig å eventuelt flytte fra Bodø, men åååh som jeg savner å være nærmere familien min! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så flink bolla di er da! Som både vokser og er tøff når han får sprøyte. Min begynte å hylgrine og så bebreidende på helsesøster med tårevåte øyne :fnise: Hvor mye veier han nå da?

Hurra for mann på glid! Tenk om han får jobben da, da flytter dere om ikke altfor lenge :)

L og grein som en stukken gris da han ble,eh,stukket, og slutta søren ikke heller. Så fornærma :ler:

Nå veier han 8150, og er 68cm. Har dere vært på kontroll? Hvor stor er din?

Uææ, ja, jeg får skikkelig sug i magen av tanken på at vi eventuelt skal flytte. Men det kommer nok til å være rimelig mange søkere, så det er vel ikke så sannsyblig at han får den.. Men da er han i hvert fall ikke heelt motstander, og det er en lettelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...