Gå til innhold

Kisskiss med guttelus

kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Neimen, vi kan jo ikke gjøre det i stua, vi vil helst ikke bli ferska av den lille treåringen vår som er stille KUN de gangene han skal snike seg opp av senga og inn på stua :ler:

Vi diskuterte det, da. Mannen mente det ikke gjorde all verden om ungen ferska oss, at vi bare kunne si vi lekesloss, og jeg mente at jeg ikke er keen på at ungen skal gå i barnehagen og si at mamma og pappa lekesloss på sofaen i natt. Han kunne jo like gjerne sagt at vi pulte, så obvious er det jo. :ler:

Vi var innom tanken på både dukkestue, bil, hage, bod og diverse, men innen vi hadde kommet så langt i tankerekka var liksom stemninga litt dalende. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AllisHagtorn

Neimen, vi kan jo ikke gjøre det i stua, vi vil helst ikke bli ferska av den lille treåringen vår som er stille KUN de gangene han skal snike seg opp av senga og inn på stua :ler:

Vi diskuterte det, da. Mannen mente det ikke gjorde all verden om ungen ferska oss, at vi bare kunne si vi lekesloss, og jeg mente at jeg ikke er keen på at ungen skal gå i barnehagen og si at mamma og pappa lekesloss på sofaen i natt. Han kunne jo like gjerne sagt at vi pulte, så obvious er det jo. :ler:

Vi var innom tanken på både dukkestue, bil, hage, bod og diverse, men innen vi hadde kommet så langt i tankerekka var liksom stemninga litt dalende. :ler:

Shit.......hadde jo ikke tenkt så langt...........................badet er eneste alternativ da tror jeg ;) Eller kjøkkenet, om det er separert fra stua. Med babycall :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slipper ihvertfall å tenke på at du plutselig er gravid med nr 3? :vetikke:

Neiida, men æsj, enn at noe så enkelt skal bli så komplisert da. Stemmer også for badet, slå av flombelysningen og tenn fine lys som er litt mer flatterende heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Badet er så ubehagelig synes jeg. For ikke å snakke om bil... :haar: Nei, jeg ville gått for madrass i boden eller et eller annet sted storebror ikke går. Eller verandaen, om dere har det? :hoho: Dere må ha en plan klar til neste gang nå, vettø! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AllisHagtorn

Eller en slags ting hengende på døra til storebror som lager lyd(høyere enn foreldra) når den åpnes ;)

Eller sånn som de har på gæmlishjem, alarm som festes til pysjen- den går av når de ikke lenger er i senga ;) (ja, her snakker vi fallskader, men traumer er jo traumer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Masse gode forslag, vi skal ta alle opp til vurdering innen neste gang vi skulle føle for noe slags intimitet. :ler:

... noe som ikke blir i dag, foråsidetsånn. Mannen har vært så sur de siste to dagene at herregud. Verre enn en fjortis med mensen. Han streiker, og er d-r-i-t-l-e-i, men det er jo ikke min feil. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj. Min var også dritsur en periode rett før jobbstart (ny jobb). Han var vel bare stressa, men snakk om å la det gå utover oss andre! :roll: Heldigvis streiker han ikke (enda).

Men du, sikker på at han ikke bare er seksuelt frustrert da? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AllisHagtorn

Æsj. Min var også dritsur en periode rett før jobbstart (ny jobb). Han var vel bare stressa, men snakk om å la det gå utover oss andre! :roll: Heldigvis streiker han ikke (enda).

Men du, sikker på at han ikke bare er seksuelt frustrert da? :hoho:

Skulle til å si det samme.

Sex er løsningen på ALT i Allishjemmet, for begge to. Både jeg og han blir PMS-sure om det har gått litt tid, så etter litt frekk sex er alt en kvalm rosa sky, iallefall inntil videre.

Flash puppen din litt og se om humøret letter litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duuu.. Hva gjør du neste torsdag? :nigo: Mannen fikk plutselig time der oppe pga en avbestilling, så har noen timer å slå ihjel mens han blir torturert :P

Endret av Favole
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jo, damer, garrantert seksuelt frustert! Og det er jeg og. Og ja, vi blir sure av det begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da setter du en pappkopp ellerno på dørhåndtaket til rommet til L, og resten finner du ut av sjøl :lur:

Ikke at jeg egentlig bør komme med noen råd, vi samsover ikke engang og ting er dødt. D.Ø.D.T.! (nesten væffal). Sikker på at de på kirkegården nedi her har det mer gøy enn meg :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, neste gang blir det kubjeller på døra :fnise:

Det er ikke hett her heller, akkurat. Jeg ønsker meg et par netter på hotell (om et år, når jeg klarer å være borte fra ungene ... )..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...