TuttaV Skrevet 8. mai 2014 #1381 Del Skrevet 8. mai 2014 Kjenner jeg ble supernysgjerrig på instagrambildene dine jeg også... Vil du sende meg pm med navn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 8. mai 2014 Forfatter #1382 Del Skrevet 8. mai 2014 Sovet for mye, ja. Det har jeg også drevet med noen ganger. Baby sover egentlig i egen seng, men sover hos meg fra sju-tiden om morgenen og det virker som han kan amme og sove om hverandre hele dagen om jeg gidder. Så idyllen avbrytes av at jeg blir så våken at jeg må stå opp. Crazy kids... Men her har vi ny forkjølelse på gang, så i natt tok jeg det igjen med å sove maks fire timer samlet sett. Håper dere slipper sånt tull. Men ser for meg at lillebror vil være konstant småsyk det neste året pga storebrors basilusker. Men kanskje overgangen til bhg ikke blir så stor i det minste... Veldig trist at du pauser, åfforno! Håper du kommer tilbake. Jeg ligger ofte lenge i senga og surfer på mobilen og venter på at mini skal våkne. Føles jo helt naturstridig, en skal jo være så trøtt den første tiden. Her har mini enda ikke vært syk, heldigvis. Til tross for endel spyttdusjer fra storebror når han synger heelt oppi fjeset på minsten. Håper dere er friske igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 8. mai 2014 Forfatter #1383 Del Skrevet 8. mai 2014 Tjohoo! Hvordan går det med dere, bare kos og stas eller? Her er det jammen ikke mye å melde, dagene er stort sett ganske like. Sov og pupp og kos og bæsj, krydra med trilleturer og kafé-/venninnebesøk. Gleder meg til sommeren og ferie, begynner å bli så smått brakkesjuk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 8. mai 2014 Forfatter #1384 Del Skrevet 8. mai 2014 Kjenner jeg ble supernysgjerrig på instagrambildene dine jeg også... Vil du sende meg pm med navn? Jaha, errugæren, PM på vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 8. mai 2014 #1385 Del Skrevet 8. mai 2014 Her er det jammen ikke mye å melde, dagene er stort sett ganske like. Sov og pupp og kos og bæsj, krydra med trilleturer og kafé-/venninnebesøk. Gleder meg til sommeren og ferie, begynner å bli så smått brakkesjuk. Høres slettes ikke feil ut Hvilke ferieplaner har dere? Jeg døøør etter å komme meg litt bort, men blir nok ikke rare reisinga på oss i sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 8. mai 2014 #1386 Del Skrevet 8. mai 2014 Kjenner jeg ble supernysgjerrig på instagrambildene dine jeg også... Vil du sende meg pm med navn? Så du er på instagram du også altså? Mulig å smiske til seg brukernavn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 8. mai 2014 Forfatter #1387 Del Skrevet 8. mai 2014 Vi har ikke superspennende planer akkurat ... skal ha dåp på min hjemplass i juli, så blir vi der en ukes tid med familie og venner. Så tar vi med oss søster med familie til Danmark, tenker jeg. Leier et hus og bare slapper av. Vil bare nyte rolige dager med folk jeg er glad i. Mannen er lærer og har laang ferie, så jeg gleder meg! Dere får feriere i Bodø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 8. mai 2014 #1388 Del Skrevet 8. mai 2014 Vi har ikke superspennende planer akkurat ... skal ha dåp på min hjemplass i juli, så blir vi der en ukes tid med familie og venner. Så tar vi med oss søster med familie til Danmark, tenker jeg. Leier et hus og bare slapper av. Vil bare nyte rolige dager med folk jeg er glad i. Mannen er lærer og har laang ferie, så jeg gleder meg! Dere får feriere i Bodø. Signerer den! Kom til byen vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 8. mai 2014 #1389 Del Skrevet 8. mai 2014 Eg kjæm! Nei men seriøst, kågetreff i Bodø iløpet av sommeren/tidlig høst må vi jo få til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 9. mai 2014 #1390 Del Skrevet 9. mai 2014 Tja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 9. mai 2014 Forfatter #1391 Del Skrevet 9. mai 2014 Jeg er med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 9. mai 2014 #1392 Del Skrevet 9. mai 2014 Jeg vil også være med! Får komme med fly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 9. mai 2014 Forfatter #1393 Del Skrevet 9. mai 2014 Det var en skikkelig god idé Dette blir jo riktig så hyggelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. mai 2014 #1394 Del Skrevet 9. mai 2014 Jeg kommer! Kan plukke deg opp på veien, Doh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 9. mai 2014 #1395 Del Skrevet 9. mai 2014 stemmer veldig for treff! Noe må vi jo bruke permisjonen til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 9. mai 2014 Forfatter #1396 Del Skrevet 9. mai 2014 Herregud dette blir så bra! Liker bussen. Du må jo ha såpass for turen. Den er jo ikke kjempekort ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 9. mai 2014 #1397 Del Skrevet 9. mai 2014 KG-treff er jeg med på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 9. mai 2014 Forfatter #1398 Del Skrevet 9. mai 2014 Glærmæ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 9. mai 2014 #1399 Del Skrevet 9. mai 2014 Hva med i morgen? Min permisjon er antakelig over om 2,5 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 11. mai 2014 #1400 Del Skrevet 11. mai 2014 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå