Gå til innhold

Kisskiss med guttelus

kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Kjenner jeg ble supernysgjerrig på instagrambildene dine jeg også... :sjenert: Vil du sende meg pm med navn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sovet for mye, ja. Det har jeg også drevet med noen ganger. :fnise: Baby sover egentlig i egen seng, men sover hos meg fra sju-tiden om morgenen og det virker som han kan amme og sove om hverandre hele dagen om jeg gidder. Så idyllen avbrytes av at jeg blir så våken at jeg må stå opp. Crazy kids... Men her har vi ny forkjølelse på gang, så i natt tok jeg det igjen med å sove maks fire timer samlet sett. Håper dere slipper sånt tull. Men ser for meg at lillebror vil være konstant småsyk det neste året pga storebrors basilusker. Men kanskje overgangen til bhg ikke blir så stor i det minste...

Veldig trist at du pauser, åfforno! Håper du kommer tilbake. :)

Jeg ligger ofte lenge i senga og surfer på mobilen og venter på at mini skal våkne.

Føles jo helt naturstridig, en skal jo være så trøtt den første tiden. :ler:

Her har mini enda ikke vært syk, heldigvis. Til tross for endel spyttdusjer fra storebror når han synger heelt oppi fjeset på minsten. ;)

Håper dere er friske igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjohoo! Hvordan går det med dere, bare kos og stas eller? ;)

Her er det jammen ikke mye å melde, dagene er stort sett ganske like. Sov og pupp og kos og bæsj, krydra med trilleturer og kafé-/venninnebesøk. ;)

Gleder meg til sommeren og ferie, begynner å bli så smått brakkesjuk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg ble supernysgjerrig på instagrambildene dine jeg også... :sjenert: Vil du sende meg pm med navn?

Jaha, errugæren, PM på vei :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det jammen ikke mye å melde, dagene er stort sett ganske like. Sov og pupp og kos og bæsj, krydra med trilleturer og kafé-/venninnebesøk. ;)

Gleder meg til sommeren og ferie, begynner å bli så smått brakkesjuk. :)

Høres slettes ikke feil ut ;)

Hvilke ferieplaner har dere? Jeg døøør etter å komme meg litt bort, men blir nok ikke rare reisinga på oss i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du er på instagram du også altså? :sjenert: Mulig å smiske til seg brukernavn? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har ikke superspennende planer akkurat ... skal ha dåp på min hjemplass i juli, så blir vi der en ukes tid med familie og venner. Så tar vi med oss søster med familie til Danmark, tenker jeg. Leier et hus og bare slapper av. Vil bare nyte rolige dager med folk jeg er glad i. :hjerte:

Mannen er lærer og har laang ferie, så jeg gleder meg!

Dere får feriere i Bodø. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke superspennende planer akkurat ... skal ha dåp på min hjemplass i juli, så blir vi der en ukes tid med familie og venner. Så tar vi med oss søster med familie til Danmark, tenker jeg. Leier et hus og bare slapper av. Vil bare nyte rolige dager med folk jeg er glad i. :hjerte:

Mannen er lærer og har laang ferie, så jeg gleder meg!

Dere får feriere i Bodø. :nigo:

Signerer den! Kom til byen vår :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kjæm! :hoppendeglad:

Nei men seriøst, kågetreff i Bodø iløpet av sommeren/tidlig høst må vi jo få til :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en skikkelig god idé :nigo:

Dette blir jo riktig så hyggelig! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud dette blir så bra! Liker bussen. Du må jo ha såpass for turen. Den er jo ikke kjempekort ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...