Favole Skrevet 10. mars 2014 #461 Del Skrevet 10. mars 2014 Ja men du skal jo føde idag så kaka vil være perfekt neida.. Men uansett hvor lite trøst det enn er i det, så er du snart ferdig med ruginga men skjønner hvor utålmodig du er etter å møte mageboeren! Om alt var greit forrige uke så trengs det neppe en ekstra kontroll denne uka håååper du slipper overtidskontroll! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 10. mars 2014 #462 Del Skrevet 10. mars 2014 Jeg fikk bestilt overtidskontroll (som de rett nok kaller trivselskontroll iom at det ikke er snakk om offisiell overtid) et par dager etter termindato. Gikk til jordmor på sykehuset og hun sendte henvisning til kontroll da og så ble jeg oppringt fra de jeg skulle til kontroll hos dagen etter, sånn at kontrollen ble på dag 6. Her ville de mao planlegge litt i forveien, så sikkert greit å ringe noen dager før dag 7 over dato for sikkerhets skyld, dersom det er sånn at du ringer sykehuset selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 10. mars 2014 Forfatter #463 Del Skrevet 10. mars 2014 (endret) L har tydeligvis lært seg å bruke skjellsord og kalte nettopp pappaen sin ''en massepromper'' ... Han MÅ slutte å henge ut med de store gutta i barnehagen! Endret 10. mars 2014 av kisskissbangbang 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 10. mars 2014 #464 Del Skrevet 10. mars 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 10. mars 2014 Forfatter #465 Del Skrevet 10. mars 2014 Jeg fikk bestilt overtidskontroll (som de rett nok kaller trivselskontroll iom at det ikke er snakk om offisiell overtid) et par dager etter termindato. Gikk til jordmor på sykehuset og hun sendte henvisning til kontroll da og så ble jeg oppringt fra de jeg skulle til kontroll hos dagen etter, sånn at kontrollen ble på dag 6. Her ville de mao planlegge litt i forveien, så sikkert greit å ringe noen dager før dag 7 over dato for sikkerhets skyld, dersom det er sånn at du ringer sykehuset selv. Ja, jeg ringer nok på mandag dersom det ikke har skjedd noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 11. mars 2014 Forfatter #466 Del Skrevet 11. mars 2014 Null action i natt og. Nå kjenner jeg at jeg ar gått inn i ventemodus på ordentlig. Vurderer å bare gå og legge meg og sove til vi skal bort på middag i ettermiddag, bare for å få tida til å gå. Jeg skulle egentlig treffe noen jenter fra en facebook-gruppe her, noen gravide og noen som nettopp har fått baby. Men jeg kjenner at det sitter litt langt inne ... jeg er veldig kresen på hvem jeg gidder å tilbringe noe særlig tid med, må liksom like dem veldig godt før jeg synes det er mer koselig enn slitsomt. Sikkert ikke et av mine mest sympatiske trekk. Janei.. ikke akkurat all verdens å melde, altså. Håper på litt mer action her inne snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. mars 2014 #467 Del Skrevet 11. mars 2014 Du høres ut som meg! Både med tanke på ventemodus og det sosiale.. Har du møtt dem før? Hvis ikke kan du jo ikke vite at det ikke blir mer koselig enn slitsomt (Oi, det var mange "ikke", ble det riktig tro? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 11. mars 2014 Forfatter #468 Del Skrevet 11. mars 2014 Du høres ut som meg! Både med tanke på ventemodus og det sosiale.. Har du møtt dem før? Hvis ikke kan du jo ikke vite at det ikke blir mer koselig enn slitsomt (Oi, det var mange "ikke", ble det riktig tro? ) Ja, har møtt dem en gang før. Det var jo hyggelig, for så vidt, men ikke mer enn det. Det var ingen av de som egentlig vare helt min type menneske, og da synes jeg mest det er litt masete. Det er jo greit av og til, å bare være sosial for å være sosial, men jeg vet ikke om jeg gidder i dag. Håhå, en vond "kom igjen da, få enda mer vondt, ævv, vil ikke føde "-sammentrekning. Kom flere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 11. mars 2014 #469 Del Skrevet 11. mars 2014 Tankegangen ang både ventemodus og det sosiale hørtes fryktelig kjent ut for vond sammentrekning, håper på mange flere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 11. mars 2014 #470 Del Skrevet 11. mars 2014 (endret) Sånn sett er jeg skikkelig glad for at vannet mitt bare gikk! Jeg hadde masse kynnere og mye nedpress og stikninger, men var ikke plaget med masrier og satt ikke en eneste gang og lurte på/håpte at noe var på gang. Var så sikker på at jeg kom til å måtte bli igangsatt. Så da vannet gikk, var det jo selvsagt ingen tvil om at nå var det i gang. Da jeg fikk den første sammentrekningen så skjønte jeg jo naturligvis da at det var ekte rier, og ikke bare falske. Håper på samme resultat neste gang, for jeg synes det virker litt slitsomt og gå rundt og vente og lure på om det skjer noe, bli skuffet og deretter gjenta samme "syklus" igjen. Håper for din del det blir fødsel i god tid før helgen! Endret 11. mars 2014 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 11. mars 2014 Forfatter #471 Del Skrevet 11. mars 2014 Tankegangen ang både ventemodus og det sosiale hørtes fryktelig kjent ut for vond sammentrekning, håper på mange flere. I dag har det vært det eneste jeg har gjort. Venta. Eller, sovet og venta. Og spist. Sånn sett er jeg skikkelig glad for at vannet mitt bare gikk! Jeg hadde masse kynnere og mye nedpress og stikninger, men var ikke plaget med masrier og satt ikke en eneste gang og lurte på/håpte at noe var på gang. Var så sikker på at jeg kom til å måtte bli igangsatt. Så da vannet gikk, var det jo selvsagt ingen tvil om at nå var det i gang. Da jeg fikk den første sammentrekningen så skjønte jeg jo naturligvis da at det var ekte rier, og ikke bare falske. Håper på samme resultat neste gang, for jeg synes det virker litt slitsomt og gå rundt og vente og lure på om det skjer noe, bli skuffet og deretter gjenta samme "syklus" igjen. Håper for din del det blir fødsel i god tid før helgen! Ja, jeg tar gjerne det der! Litt slitsomt å tenke "Kanskje nå?" flere ganger om dagen. Tar gjerne vannavgang i morratidlig og fødsel i løpet av morgendagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 11. mars 2014 #472 Del Skrevet 11. mars 2014 Heia heia! (det måå da hjelpe med litt heiing? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 11. mars 2014 Forfatter #473 Del Skrevet 11. mars 2014 Heia heia! (det måå da hjelpe med litt heiing? ) Det kan i hvert fall ikke skade! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 11. mars 2014 Forfatter #474 Del Skrevet 11. mars 2014 Gah ... i dag er jeg rett og slett litt småsur. Som sagt; ventemodus slo inn for fullt, og jeg har rett og slett ikke ork eller lyst til å gjøre noe annet enn å bare vente. Sikkert kjempelurt! Mamma kommer i morra, og egentlig gruer jeg meg bare til det og. Skulle gjerne vært alene når ting kommer i gang, og i dagene etter fødsel. Det blir sikkert hyggeligere enn jeg ser for meg, altså, og hun har ikke for vane å være i veien eller være masete på noen måte. Jeg kjenner bare at venting gjøres best alene denne gangen ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 11. mars 2014 #475 Del Skrevet 11. mars 2014 Håper det går fint å ha mammaen din på besøk. Hvor lenge blir hun? Kjenner meg sånn igjen på å være småsur og ha en dårlig dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 11. mars 2014 Forfatter #476 Del Skrevet 11. mars 2014 Håper det går fint å ha mammaen din på besøk. Hvor lenge blir hun? Kjenner meg sånn igjen på å være småsur og ha en dårlig dag Hun kommer vel litt på ubestemt tid, tror jeg. Men pleier aldri å være "for lenge", så jeg tipper hun ønsker å være her et par dager etter at lillemann er født og så dra igjen. Egentlig er det jo koselig å ha henne her, det er bare i dag det føles slitsomt. Fordi jeg helst bare vil sove bort ventetiden. Satser på at suringa forsvinner innen i morra, og at mamma ikke merker noe til det. For å ta imot gjester ikledd surleppe er liksom ikke helt innafor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 11. mars 2014 #477 Del Skrevet 11. mars 2014 Om du er ikledd surleppe, så tenker jeg hun skjønner deg godt! Er innafor å være lei og utålmodig når man er høygravid og helt kliss inntil termindato. Hvil det du kan, selv om du får besøk. Mødre kommer vel for å yte litt mammaservice, eller? Besøket går nok bedre enn forventet, som regel gjør det jo det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 11. mars 2014 Forfatter #478 Del Skrevet 11. mars 2014 Om du er ikledd surleppe, så tenker jeg hun skjønner deg godt! Er innafor å være lei og utålmodig når man er høygravid og helt kliss inntil termindato. Hvil det du kan, selv om du får besøk. Mødre kommer vel for å yte litt mammaservice, eller? Besøket går nok bedre enn forventet, som regel gjør det jo det Joda, det blir nok helt sikkert bedre enn jeg ser for meg akkurat nå. Er bare så lei og sur at ingenting føles kult. Fødeklar og sur, mannen er jammen heldig. *** Sendte mannen på butikken med beskjed om å kjøpe "noe jeg liker" til meg. Stakkaren kommer hjem med druer, bananer, appelsiner, boller og yoghurt. Tipper han stod på butikken og var dritredd for å bomme. Hele dette svangerskapet har jeg hatt en enorm fruktdille, og de siste par månedene har jeg spist en hel boks druer og et par bananer hver dag. Godis og sjokolade har jeg stort sett hatt helt avsmak på, og matpreferansen har vært pastasalat og knekkebrød med leverpostei. Hvordan jeg har klart å legge på meg så drøyt mange kilo denne gangen er meg faktisk ei gåte. Så nå ligger jeg på sofaen og koser meg med druer. Bittelitt mindre sur enn i sted. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 11. mars 2014 #479 Del Skrevet 11. mars 2014 Heller druer og bananer enn potetgull og sjokolade. Husker svigerinna mi spiste to liter is HVER dag med førstemann, og våknet gjerne 03 på natta og bare måtte dra til nærmeste bensinstasjon for å kjøpe boller. Glad jeg slapp unna sånne cravings for å si det sånn, da hadde jeg sikkert veid 150 kg til termin! Det jeg hadde mest lyst på gjennom svangerskapet kunne jeg ikke spise uansett: salami. Nedtur! Men hadde så laber matlyst uansett, så ble ikke inntatt all verden heller. Ikke greit for mannfolka å skulle handle til ei gravid dame. Og hadde det ikke vært for han hadde du ikke vært fødeklar (og dermed litt sur og lei), så han får bare holde ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 11. mars 2014 Forfatter #480 Del Skrevet 11. mars 2014 Heller druer og bananer enn potetgull og sjokolade. Husker svigerinna mi spiste to liter is HVER dag med førstemann, og våknet gjerne 03 på natta og bare måtte dra til nærmeste bensinstasjon for å kjøpe boller. Glad jeg slapp unna sånne cravings for å si det sånn, da hadde jeg sikkert veid 150 kg til termin! Det jeg hadde mest lyst på gjennom svangerskapet kunne jeg ikke spise uansett: salami. Nedtur! Men hadde så laber matlyst uansett, så ble ikke inntatt all verden heller. Ikke greit for mannfolka å skulle handle til ei gravid dame. Og hadde det ikke vært for han hadde du ikke vært fødeklar (og dermed litt sur og lei), så han får bare holde ut. En ting er å ha de lystene, noe annet er jo å spille de ut. 2 liter is hver dag, herregud. Jeg tror noen gravide blir litt mer gæren enn de egentlig treger, bare fordi de kan. *** Nå tok jeg de tre siste bringebærbladkapslene, så nå må det fødes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå