AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #41 Skrevet 23. juli 2013 Du begynner med å si at psykiatere og leger ønsker å ta livet av folk heller enn å medisinere. Det i seg selv er en tendensiøs påstand, og fullstendig uforenlig med utøvelsen av et slikt yrke. Dette er din egen antagelse, som du bygger all argumentasjonen din på. VIdere ser du selvmord som en direkte konsekvens av manglende forskrivning av medikamenter. Hvordan kan du så bastant se en årsakssammenheng her? Du har ikke fullt innsyn i alle disse sakene. Hvordan vet du at fylkeslegen avviser saker før de har lest henvendelsene? Hvordan vet du hva som ligger bak tvangsbruk som f. eks. remmer? Hvordan vet du at "alle" undersøkes analt og vaginalt ved innkomst? La oss se nærmere på hva du skriver. bråseponering så sadist fikk oppleve delir igjen, men han har mye på seg, selv ttil å være i psykiatrien, man kan få rede på mye fra uredd pasientombud. Det jeg har beskrevet er bruddstykker der hele puslespillet har surrealistisk karakter. Jeg har kopier av uttallige journaler, avdøde nærtstående og beste venninne jeg har hatt som ikke klarte mer.. Det er mye verre enn du aner. Anonymous poster hash: ea60b...3c3 Så pasientombudet kjenner til dette, men gjør heller ikke noe? Er det en venn av fylkeslegen og overlegen dette da? Det er ikke ulovlig for ofre å distribuere falske journaler. Anonymous poster hash: ea60b...3c3 Så de journalene du har, er ikke ekte? Hva beviser de da? Det var så mange selvmord en stund at selv Fylkeslegen følte de måtte reagere. Man kommer ingen vei med Fylkeslegen bortsatt fra det nevnt over. Og at FL og store deler av psykiatrien og legestanden er helt uakseptable mener de liberale legene og, de "progressive" som noen ville ha sagt. Anonymous poster hash: ea60b...3c3 Fylkeslegen gjør ingenting, men gjorde noe allikevel på grunn av mange selvmord? Bestem deg! Hvem er disse liberale eller "progressive" legene? Hvorfor gjør ikke de noe hvis de vet om dette? Hvorfor reagerer ingen på unormalt høye dødstall? Hvorfor reagerer ingen på unormalt lav medisinbruk? Hvorfor reagerer ingen på unormalt stor bruk av tvang? Alt dette vil avspeiles i statistikker og årsrapporter. Noen ville ha reagert over fylkeslegenivå. Hvorfor er ikke dette skjedd? Hvorfor går ingen pasienter noen sinne ut til pressen med dette, når det har pågått så lenge? Hvorfor reagerer ikke pårørende? Ja, ja....alle fagfolkene har utdannet seg fordi de er psykopater som vil utøve unødvendig makt, de gjør, og har gjort det i veldig lang tid uten at noen har oppdaget det. Fylkeslegen vet om det, men du vet at han ikke en gang leser klagesaker, men bare kaster dem. Pasientombudet er uredd, og forteller deg om alt, men han gjør heller ingen ting. Det er direkte årsak mellom dødsfall, og at pasienter ikke får de medisinene de selv vil ha. Dette vet du helt sikkert. Ser du ikke at dette ikke henger sammen? Nå synes jeg du skal slutte å poste slikt. Hadde du ikke overdrevet så voldsomt, kunne kanskje noen ha trodd deg, men dette er jo bare tull som er limt sammen av subjektive fortolkninger, antagelser, feilslutninger, løgner og paranoia. Hvis du vil ha oppmerksomhet, så ring VG. Kanskje de tror deg? Det vet kanskje om det de også, men tør ikke å publisere det? Anonymous poster hash: e0dc8...da5
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #42 Skrevet 23. juli 2013 Og en ting til: Du sier at journalene ikke avspeiler noe av overgrepene som skjer, fordi de føres feilaktig og manipulativt. Hvordan kan det da ha seg at du har så mange journaler som du mener beviser disse overgrepene?Anonymous poster hash: e0dc8...da5
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #43 Skrevet 23. juli 2013 Og en ting til: Du sier at journalene ikke avspeiler noe av overgrepene som skjer, fordi de føres feilaktig og manipulativt. Hvordan kan det da ha seg at du har så mange journaler som du mener beviser disse overgrepene?Anonymous poster hash: e0dc8...da5 Jeg har f.eks kopier av falske journaler fra nærtstående ofre hvor jeg vet det skrevne er falskt utfra kjennskap til offers troverdighet, og hennes sykdomsbilde da overgrep skjedde. Anonymous poster hash: ea60b...3c3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #44 Skrevet 23. juli 2013 Jeg har f.eks kopier av falske journaler fra nærtstående ofre hvor jeg vet det skrevne er falskt utfra kjennskap til offers troverdighet, og hennes sykdomsbilde da overgrep skjedde. Anonymous poster hash: ea60b...3c3 Nå må du holde opp! Journaler......henne? Er det én eller flere? Dessuten har du ikke fullt innsyn i andre menneskers sykdomsbile og behandling uansett hvor godt du kjenner dem. Hvis dette er reelt, så har du mer enn nok til å bygge en sak sentralt i helseforetaket, eller overfor departementet. Grunnen til at du ikke gjør det, er vel at du vet at dette er din egen bitterhet mot psykiatrien, og ikke noe annet. Slutt å sutre. Du skriver mye selvmotsigende, og ting som ikke henger sammen. For deg finnes det ingen kontrollmekanismer som omfatter mer enn fylkeslegen og overlegen på avdelingen din, og de to fortier alt og er kamerater. Det er IKKE slik det fungerer. Det er mange mennesker involvert i en slik prosess, og alt skal dokumenteres og rapporteres videre. Det du skisserer er rett og slett ikke mulig. Jeg skjønner at du heller vil ha benzodiazepiner enn psykofarmaka, men det er ikke slik det fungerer. Å fable opp digre konspirasjoner har aldri hjulpet noen, men du risikerer å skade andre mennesker med dette.Anonymous poster hash: e0dc8...da5 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #45 Skrevet 23. juli 2013 Jeg diagnostiserer deg ikke. Jeg sier at du fremstår slik. Det er veldig gode grunner for å være restriktiv med benzodiazepiner, og det er svært ofte slik at mennesker med angst eller andre psykiatriske lidelser vil bruke slikt ukritisk og i store mengder. Da skaper man et tilleggsproblem som fort blir svært vanskelig å håndtere. At legen din ikke vil skrive ut ubegrensede mengder er ansvarlig og fornuftig. Det må du bare leve med.Anonymous poster hash: e0dc8...da5 Jeg er ikke TS...Jeg reagerte på at du fremstår som hobbypsykiater.Anonymous poster hash: 2870f...b87
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #46 Skrevet 23. juli 2013 Du begynner med å si at psykiatere og leger ønsker å ta livet av folk heller enn å medisinere. Det i seg selv er en tendensiøs påstand, og fullstendig uforenlig med utøvelsen av et slikt yrke. Dette er din egen antagelse, som du bygger all argumentasjonen din på. VIdere ser du selvmord som en direkte konsekvens av manglende forskrivning av medikamenter. Hvordan kan du så bastant se en årsakssammenheng her? Du har ikke fullt innsyn i alle disse sakene. Hvordan vet du at fylkeslegen avviser saker før de har lest henvendelsene? Hvordan vet du hva som ligger bak tvangsbruk som f. eks. remmer? Hvordan vet du at "alle" undersøkes analt og vaginalt ved innkomst? La oss se nærmere på hva du skriver. Så pasientombudet kjenner til dette, men gjør heller ikke noe? Er det en venn av fylkeslegen og overlegen dette da? Så de journalene du har, er ikke ekte? Hva beviser de da? Fylkeslegen gjør ingenting, men gjorde noe allikevel på grunn av mange selvmord? Bestem deg! Hvem er disse liberale eller "progressive" legene? Hvorfor gjør ikke de noe hvis de vet om dette? Hvorfor reagerer ingen på unormalt høye dødstall? Hvorfor reagerer ingen på unormalt lav medisinbruk? Hvorfor reagerer ingen på unormalt stor bruk av tvang? Alt dette vil avspeiles i statistikker og årsrapporter. Noen ville ha reagert over fylkeslegenivå. Hvorfor er ikke dette skjedd? Hvorfor går ingen pasienter noen sinne ut til pressen med dette, når det har pågått så lenge? Hvorfor reagerer ikke pårørende? Ja, ja....alle fagfolkene har utdannet seg fordi de er psykopater som vil utøve unødvendig makt, de gjør, og har gjort det i veldig lang tid uten at noen har oppdaget det. Fylkeslegen vet om det, men du vet at han ikke en gang leser klagesaker, men bare kaster dem. Pasientombudet er uredd, og forteller deg om alt, men han gjør heller ingen ting. Det er direkte årsak mellom dødsfall, og at pasienter ikke får de medisinene de selv vil ha. Dette vet du helt sikkert. Ser du ikke at dette ikke henger sammen? Pasientombudet har dessverre liten akt. At mennesker har tatt livet av seg pga manglende medisinering vet jeg om og har benevnt ett konkret tilfelle. Nå synes jeg du skal slutte å poste slikt. Hadde du ikke overdrevet så voldsomt, kunne kanskje noen ha trodd deg, men dette er jo bare tull som er limt sammen av subjektive fortolkninger, antagelser, feilslutninger, løgner og paranoia. Hvis du vil ha oppmerksomhet, så ring VG. Kanskje de tror deg? Det vet kanskje om det de også, men tør ikke å publisere det? Anonymous poster hash: e0dc8...da5 Hvem har sagt at de alle er psykopater? VG, at media blir mer bevisst er svært viktig. Ting kan fremstå overdrevent uten tilstrekkelig hunnskap om temaet. Du tror det er overdrevet, subjektive feiltolkninger og det andre du sier. Naturligvis hadde det vært ønskelig at det var det. Det er så mange ting å ta fatt i, og jeg mistet noe av gløden da flere svar til deg forsvant av for meg ukjent årsak. Jeg kjenner to liberale modige leger. De får gjennomgå og er nødt til å være sterke. Klagesaker tas ikke seriøst dersom ikke Fylkesleger føler seg sterkt presset. Alvorlig klagesak ikke lest kom frem under samtaler med saksbehandler fra offer. Osv osv ting av alvorligere karakter. Tro hva du vil. En oppvask må engang komme. Anonymous poster hash: ea60b...3c3 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #47 Skrevet 23. juli 2013 Jeg diagnostiserer deg ikke. Jeg sier at du fremstår slik. Det er veldig gode grunner for å være restriktiv med benzodiazepiner, og det er svært ofte slik at mennesker med angst eller andre psykiatriske lidelser vil bruke slikt ukritisk og i store mengder. Da skaper man et tilleggsproblem som fort blir svært vanskelig å håndtere. At legen din ikke vil skrive ut ubegrensede mengder er ansvarlig og fornuftig. Det må du bare leve med.Anonymous poster hash: e0dc8...da5 Hvis ikke "mennesker med ANGST eller andre psykiatriske lidelser" kan få utskrevet benzodiazepiner; Hvem kan da få utskrevet benzodiazepiner (angstdempende)? Mennesker som ikke sliter med angst? Når man har sterk angst vet jeg av egen erfaring at f eks Sobril er til stor hjelp i perioder. Jeg er en av dem som fint klarer å ta minst mulig (uten problemer i mange år), og trapper ned når jeg ikke har angst (fordi jeg godt vet hva som kan skje om man tar for mye). Hadde muligens tatt selvmord pga angst (har store traumer) om jeg ikke kunne lindret den i de verste periodene. Tror ikke de ekstremt restriktive legene virkelig skjønner hvor stor lidelse sterk angst gir; det er som å ha en kniv i brystet, ikke få sove, ikke få puste - ofte over lang tid (flere uker).Anonymous poster hash: 2870f...b87 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #48 Skrevet 23. juli 2013 Nå må du holde opp! Journaler......henne? Er det én eller flere? Dessuten har du ikke fullt innsyn i andre menneskers sykdomsbile og behandling uansett hvor godt du kjenner dem. Hvis dette er reelt, så har du mer enn nok til å bygge en sak sentralt i helseforetaket, eller overfor departementet. Grunnen til at du ikke gjør det, er vel at du vet at dette er din egen bitterhet mot psykiatrien, og ikke noe annet. Slutt å sutre. Du skriver mye selvmotsigende, og ting som ikke henger sammen. For deg finnes det ingen kontrollmekanismer som omfatter mer enn fylkeslegen og overlegen på avdelingen din, og de to fortier alt og er kamerater. Det er IKKE slik det fungerer. Det er mange mennesker involvert i en slik prosess, og alt skal dokumenteres og rapporteres videre. Det du skisserer er rett og slett ikke mulig. Jeg skjønner at du heller vil ha benzodiazepiner enn psykofarmaka, men det er ikke slik det fungerer. Å fable opp digre konspirasjoner har aldri hjulpet noen, men du risikerer å skade andre mennesker med dette.Anonymous poster hash: e0dc8...da5 Hvem har sagt at jeg bruker bzd `Det fungerer nok ikke som det skal. Jeg kjenner psykiatrien svært godt. Bitterhet mot psykiatrien.. Nei la de fortsette til oppryddningen kommer, de har ikke all makt. Meningsløs utveksling, og angående dette temaet tror jeg noen andre er mer egnet en meg, ikke fordi de vet mer, men vil kunne få mer gjennomslag ved ikke å bli så utmattet og involvert som meg, og dyktigere formidlere. Anonymous poster hash: ea60b...3c3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #49 Skrevet 23. juli 2013 Er det deg igjen.....? Nå er det slik at klagesaker til fylkesmannen involverer svært mange mennesker, så jeg har svært vanskelig for å tro på at noe slikt bare kan legges lokk på. Dessuten vil et unormalt høyt antall dødsfall få en del instanser til å granske hva som foregår, og dette er over fylkeslegenivå. Om du mener fylkeslegen ikke gjør jobben sin, får du sende dokumentasjonen til helseforetaket sentralt, eventuelt til departementet.For du har vel dokumentasjon? Eller er dette bare noe du antar?Anonymous poster hash: e0dc8...da5 Bingo! KG er konspirasjonsteoretikernes mekka. Er du for lenge her inne, mister du etterhvert troen på menneskeheten. PS: Du kan se hvilken AB det er snakk om om du ser på bokstavene og tallene som står etter "Anonymous poster hash" Anonymous poster hash: 01cf5...0a5
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #50 Skrevet 23. juli 2013 Bingo! KG er konspirasjonsteoretikernes mekka. Er du for lenge her inne, mister du etterhvert troen på menneskeheten. PS: Du kan se hvilken AB det er snakk om om du ser på bokstavene og tallene som står etter "Anonymous poster hash" Anonymous poster hash: 01cf5...0a5 Er man for lenge i psykiareien mister mange denne troen. Jeg driver ikke med spekulering jeg ikke vet er riktig. Noen tror at det med Fylkeslegen og regelverket fungerer slik det skal, ønsketenkning Har dokumentasjon på noe av hvordan treneringen foregår blant de som beskytter hverandre, og dette er vel kjent blant de liberale jeg har nevnt, en av dem nær venn som kan dokumentere mange"spekulasjoner". At naiviteten og troen på at ting fungerer slik det skal er så utbredt er for meg en underlig gåte. Jeg vil involvere meg minst mulig i dette rystende evt. videre ellers risikerer jeg å havne under kontroll av en av alle de som gjør det riktige i psykiatrien som mange underlig nok tror og mener. Satt på spissen. Håper ikke så mange uegnede av dem leser denne tråden som vil bl.a inspirere til flere mørke handlinger mot forsvarsløse uskyldige blant dem som valgte sitt yrke av voldstrategiske årsaker mot folk de vet ikke vil bli trodd når de sier sannheten. Anonymous poster hash: ea60b...3c3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #51 Skrevet 23. juli 2013 Jeg er ikke TS...Jeg reagerte på at du fremstår som hobbypsykiater.Anonymous poster hash: 2870f...b87 Tøv! Jeg sa noe om hvordan ts fremstår, og overhode ikke noe i nærheten av en faglig vurdering. Du vet ikke noe om hva jeg jobber med, og det er uansett ikke lov å bruke yrkestitler her inne.Hvem har sagt at de alle er psykopater? VG, at media blir mer bevisst er svært viktig. Ting kan fremstå overdrevent uten tilstrekkelig hunnskap om temaet. Du tror det er overdrevet, subjektive feiltolkninger og det andre du sier. Naturligvis hadde det vært ønskelig at det var det. Det er så mange ting å ta fatt i, og jeg mistet noe av gløden da flere svar til deg forsvant av for meg ukjent årsak.Jeg kjenner to liberale modige leger. De får gjennomgå og er nødt til å være sterke.Klagesaker tas ikke seriøst dersom ikke Fylkesleger føler seg sterkt presset. Alvorlig klagesak ikke lest kom frem under samtaler med saksbehandler fra offer. Osv osv ting av alvorligere karakter. Tro hva du vil. En oppvask må engang komme. Anonymous poster hash: ea60b...3c3 Du har sagt at de er psykopater. Selvsagt forekommer dårlige vurderinger og dårlig saksbehandling - men det du lister opp her kunne ikke holdes skjult over så lang tid med dagens systemer. Det er rett og slett ikke mulig. Svært mange klagesaker havner under merkelappen "tas ikke seriøst" fordi klageren ikke får medhold. Jeg har sett tusen slike saker som er behandlet og avvist, men klageren aksepterer bare ikke at det ikke var grunnlag for klagen, og sutrer videre blant bekjente, på nettfora og eventuelt i media. Og vi har ikke tilsvarsrett på grunn av loven.Hvis ikke "mennesker med ANGST eller andre psykiatriske lidelser" kan få utskrevet benzodiazepiner; Hvem kan da få utskrevet benzodiazepiner (angstdempende)? Mennesker som ikke sliter med angst? Når man har sterk angst vet jeg av egen erfaring at f eks Sobril er til stor hjelp i perioder. Jeg er en av dem som fint klarer å ta minst mulig (uten problemer i mange år), og trapper ned når jeg ikke har angst (fordi jeg godt vet hva som kan skje om man tar for mye). Hadde muligens tatt selvmord pga angst (har store traumer) om jeg ikke kunne lindret den i de verste periodene. Tror ikke de ekstremt restriktive legene virkelig skjønner hvor stor lidelse sterk angst gir; det er som å ha en kniv i brystet, ikke få sove, ikke få puste - ofte over lang tid (flere uker).Anonymous poster hash: 2870f...b87 Bzd kan være til stor hjelp for angstpasienter, men det er en symptomatisk behandling, og det er nesten umulig å imøtekomme enkeltes behov av rent fysiologiske årsaker. Det finnes mange indikasjoner, og angst er helt riktig en av dem. Imidlertid kan man ikke parkere mennesker på benzo. Det er dårlig behandling. Det er fint at du mestrer det, men det er mange som føler seg dårlig behandlet fordi de ikke kan få bruke det helt ukritisk. Det er god grunn til å være restriktiv overfor disse. Bzd. er ikke behandling, det er symptomlindring som kan skape et rom for å begynne å jobbe med underliggende problematikk. Overdreven forskrivning skaper en masse tilleggsproblemer, og forsterker angst på sikt.Hvem har sagt at jeg bruker bzd `Det fungerer nok ikke som det skal. Jeg kjenner psykiatrien svært godt. Bitterhet mot psykiatrien.. Nei la de fortsette til oppryddningen kommer, de har ikke all makt.Meningsløs utveksling, og angående dette temaet tror jeg noen andre er mer egnet en meg, ikke fordi de vet mer, men vil kunne få mer gjennomslag ved ikke å bli så utmattet og involvert som meg, og dyktigere formidlere. Anonymous poster hash: ea60b...3c3 Du hevder å sitte med en masse dokumentasjon, men vil ikke gjøre noe? Beklager, men jeg tror fortsatt ikke på deg.Anonymous poster hash: e0dc8...da5
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #52 Skrevet 23. juli 2013 Tøv! Jeg sa noe om hvordan ts fremstår, og overhode ikke noe i nærheten av en faglig vurdering. Du vet ikke noe om hva jeg jobber med, og det er uansett ikke lov å bruke yrkestitler her inne. Du har sagt at de er psykopater. Selvsagt forekommer dårlige vurderinger og dårlig saksbehandling - men det du lister opp her kunne ikke holdes skjult over så lang tid med dagens systemer. Det er rett og slett ikke mulig. Svært mange klagesaker havner under merkelappen "tas ikke seriøst" fordi klageren ikke får medhold. Jeg har sett tusen slike saker som er behandlet og avvist, men klageren aksepterer bare ikke at det ikke var grunnlag for klagen, og sutrer videre blant bekjente, på nettfora og eventuelt i media. Og vi har ikke tilsvarsrett på grunn av loven. Bzd kan være til stor hjelp for angstpasienter, men det er en symptomatisk behandling, og det er nesten umulig å imøtekomme enkeltes behov av rent fysiologiske årsaker. Det finnes mange indikasjoner, og angst er helt riktig en av dem. Imidlertid kan man ikke parkere mennesker på benzo. Det er dårlig behandling. Det er fint at du mestrer det, men det er mange som føler seg dårlig behandlet fordi de ikke kan få bruke det helt ukritisk. Det er god grunn til å være restriktiv overfor disse. Bzd. er ikke behandling, det er symptomlindring som kan skape et rom for å begynne å jobbe med underliggende problematikk. Overdreven forskrivning skaper en masse tilleggsproblemer, og forsterker angst på sikt. Du hevder å sitte med en masse dokumentasjon, men vil ikke gjøre noe? Beklager, men jeg tror fortsatt ikke på deg.Anonymous poster hash: e0dc8...da5 Faktum er ar jeg ikke bryr meg om hva du tror. Jeg har ikke sagt ar de alle er psykopater. Rutiner og overholdelse av lovverk, og menneskerettigheter i psykiatrien er spesielt graverende her på Sørlandet. Anonymous poster hash: ea60b...3c3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #53 Skrevet 24. juli 2013 Faktum er ar jeg ikke bryr meg om hva du tror. Jeg har ikke sagt ar de alle er psykopater. Rutiner og overholdelse av lovverk, og menneskerettigheter i psykiatrien er spesielt graverende her på Sørlandet. Anonymous poster hash: ea60b...3c3 Du overbeviser ikke stort. Gi meg noe å gå på. Om du snakker sant, er det i min største interesse å få dette frem i lyset, men det du beskriver henger ikke sammen.Anonymous poster hash: e0dc8...da5
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #54 Skrevet 24. juli 2013 Du overbeviser ikke stort. Gi meg noe å gå på. Om du snakker sant, er det i min største interesse å få dette frem i lyset, men det du beskriver henger ikke sammen.Anonymous poster hash: e0dc8...da5 Hvis det er i din største interesse å få dette frem i lyset er det helt fantastisk. Jeg er svært mentalt sliten av å fokusere å¨dette. Jeg vil råde deg til å gå dette nærmere etter i sømmene så du kan oppdage at det jeg har skrevet er sant, men å dokumentere f.eks. overgrep er ¨svært vanskelig når overgripere omskriver sannheten. Har jeg vært usammenhengende skyldes det at jeg er psykisk sliten av å fokusere på dette, og dårlig konsentrasjonsevne. En dyktig formidler som har samsvarende erfaringer, holder sag til sannheten, og er mer nøytralt involvert, og ikke så mye setter ting på spissen som jeg har en tendens til vil være mer interessant for deg hvis du vil få det frem i lyset. Anonymous poster hash: ea60b...3c3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #55 Skrevet 24. juli 2013 Hvis det er i din største interesse å få dette frem i lyset er det helt fantastisk. Jeg er svært mentalt sliten av å fokusere å¨dette. Jeg vil råde deg til å gå dette nærmere etter i sømmene så du kan oppdage at det jeg har skrevet er sant, men å dokumentere f.eks. overgrep er ¨svært vanskelig når overgripere omskriver sannheten.Har jeg vært usammenhengende skyldes det at jeg er psykisk sliten av å fokusere på dette, og dårlig konsentrasjonsevne. En dyktig formidler som har samsvarende erfaringer, holder sag til sannheten, og er mer nøytralt involvert, og ikke så mye setter ting på spissen som jeg har en tendens til vil være mer interessant for deg hvis du vil få det frem i lyset. Anonymous poster hash: ea60b...3c3 Det som kommer i veien, er at historien din er full av brister. Du mister troverdighet også når du beskriver fagfolk som noen som er gått inn i yrket for å få utløp for vold og maktmisbruk. Det omfanget og tidsperspektivet du risser opp kunne ikke under noen omstendigheter gått upåaktet hen. Jeg tror rett og slett ikke på deg, og det du poster kan være til stor skade for folk som trenger å oppsøke hjelp. Hvis overgripere omskriver sannheten, er det merkelig at det ikke er kommet ut reaksjoner fra samarbeidende institusjoner, vikarer, ekstravakter, pasienter, pårørende og kontrollkommisjon, og at ingen har reagert på hverken forskrivninger eller høyt antall dødsfall. Eller for den saks skyld, uvanlig saksbehandling hos fylkeslegen. Du setter et årsaksforhold mellom dødsfall og behandling. Det er ingenting av det du beskriver som sannsynliggjør en slik årsakssammenheng. Det meste du skriver virker som noe som eksisterer bare i ditt hode, og du reagerer fordi du mener å se sammenhenger som ikke nødvendigvis er der.Anonymous poster hash: e0dc8...da5
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2013 #56 Skrevet 24. juli 2013 Det som kommer i veien, er at historien din er full av brister. Du mister troverdighet også når du beskriver fagfolk som noen som er gått inn i yrket for å få utløp for vold og maktmisbruk. Det omfanget og tidsperspektivet du risser opp kunne ikke under noen omstendigheter gått upåaktet hen. Jeg tror rett og slett ikke på deg, og det du poster kan være til stor skade for folk som trenger å oppsøke hjelp. Hvis overgripere omskriver sannheten, er det merkelig at det ikke er kommet ut reaksjoner fra samarbeidende institusjoner, vikarer, ekstravakter, pasienter, pårørende og kontrollkommisjon, og at ingen har reagert på hverken forskrivninger eller høyt antall dødsfall. Eller for den saks skyld, uvanlig saksbehandling hos fylkeslegen. Du setter et årsaksforhold mellom dødsfall og behandling. Det er ingenting av det du beskriver som sannsynliggjør en slik årsakssammenheng. Det meste du skriver virker som noe som eksisterer bare i ditt hode, og du reagerer fordi du mener å se sammenhenger som ikke nødvendigvis er der.Anonymous poster hash: e0dc8...da5 Jeg vet at jeg har skrevet sannheten, for meg er ikke dette noe tema, også fordi så mye er bekreftet av "liberale insidere" som blir motarbeidet og føler seg hjelpeløse. Det kan pågå slik svært lenge med den kjente code of silence holdningen blant folk i forskjellige tilknyttede stillinger, ofres apati, hvitvasking av sannheten, kameraderi, kommisjoner som legger til side viktige henvendelser uten å svare av gammel vane, eller gir et god-dag-mann svar, bl.a. Kommunalt vanstyre. Det er påtrengende viktig at ressurspersoner griper fatt i dette, aller helst noen som kjenner meg eller noen andre med samme kjennskap til temaet for da hadde sannhetsgehalten ikke vært noe tema. TS. Fikk ikke logget meg på- Sikkert Fylkeslegen som står bak...
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #57 Skrevet 24. juli 2013 Jeg vet at jeg har skrevet sannheten, for meg er ikke dette noe tema, også fordi så mye er bekreftet av "liberale insidere" som blir motarbeidet og føler seg hjelpeløse. Det kan pågå slik svært lenge med den kjente code of silence holdningen blant folk i forskjellige tilknyttede stillinger, ofres apati, hvitvasking av sannheten, kameraderi, kommisjoner som legger til side viktige henvendelser uten å svare av gammel vane, eller gir et god-dag-mann svar, bl.a. Kommunalt vanstyre. Det er påtrengende viktig at ressurspersoner griper fatt i dette, aller helst noen som kjenner meg eller noen andre med samme kjennskap til temaet for da hadde sannhetsgehalten ikke vært noe tema. TS. Fikk ikke logget meg på- Sikkert Fylkeslegen som står bak... Da har vi ikke noe mere å diskutere. Jeg har opplevd veldig mange slike påstander selv, i saker der jeg har hatt innsyn. Det er kun unntaksvis at det finnes noe som helst med substans i dem, og da ikke i det omfang som hevdes fra klageren. KG er ikke riktig arena for dette. Skriv til helseforetaket sentralt, eller departementet hvis du er så bekymret.Anonymous poster hash: e0dc8...da5
QueenOfTheSidewalk Skrevet 24. juli 2013 #58 Skrevet 24. juli 2013 En påfallende stor del av psykiatrien og deres leger her i fylket mener det er bedre at angstpasienter tar livet av seg enn å leve relativt bra med angstdempende medisiner de nekter å foreskrive. Lurer på om denne avlivningsmetoden er utbredt her og også eventuelt i andre land? Anonymous poster hash: ea60b...3c3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #59 Skrevet 24. juli 2013 Da har vi ikke noe mere å diskutere. Jeg har opplevd veldig mange slike påstander selv, i saker der jeg har hatt innsyn. Det er kun unntaksvis at det finnes noe som helst med substans i dem, og da ikke i det omfang som hevdes fra klageren. KG er ikke riktig arena for dette. Skriv til helseforetaket sentralt, eller departementet hvis du er så bekymret.Anonymous poster hash: e0dc8...da5 At det er grunn til bekymring er helt på det rene. Det er ofte substans ikke kan bevises. Hvorfor er det så mange slike saker dersom nesten ingen har substans? Jeg har av erfaring liten tillit til dem du anbefaler. Anonymous poster hash: ea60b...3c3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #60 Skrevet 24. juli 2013 Det er beskrivelse av en faktisk situasjon satt på spissen. Anonymous poster hash: ea60b...3c3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå