Gå til innhold

Familieforøkelse på gang!

TuttaV

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet

Hurra for muskler som får prøve seg på nye ting! :duskedame: Da funket det tydeligvis, selv om veilederen eventuelt måtte lese litt i forkant :ler: Håper du får kommet deg avgårde i dag, det er ikke så kjedelig når man har program, jeg har ikke akkurat :hoppe: av glede over styrketrening før jeg heller, men det kan jo være litt stas faktisk!

Så festlig med halloweenbursdag, skal M kles ut? Og dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde opprinnelig ikke tenkt å bruke noe som helst penger, men så kom jeg på at jeg kan jo bare tegne med en eyeliner på henne og kle henne i sort/grått/hvitt, så får vi si hun er en katt ;-) kanskje jeg rekker å hekle en hale i grått/hvitt og?! Voksne skulle heldigvis slippe å kle seg ut.

--------------------

Nå har jeg akkurat brutt loven og råkjørt over øyene her for å rekke en ferge hjem fra en annen øy. I går førte fergetullet til at jeg var hjemme halv 6 (dro egentlig i første omgang fra jobb 1400 for å komme meg hjem), og det ville jeg slippe i dag pga alle planene. Vanligvis går ferga fra rett i nærheten av kontoret, men mens jeg sto der i kø og ingen ferge kom så ringte jeg ferga for å høre hvor de ble av.. og tror dere ikke de hadde funnet ut at de ikke skulle stoppe innom øya mi på en stund? :angry: så da var alternativet råkjøre eller vente og være hjemme ca kl17. Dere vet allerede hva det ble :erter:

Nå blir det stopptur på posten for å hente min nye mobil :hoppe: og fylle bensin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fergetull er noe herk! Er så glad for at vi ikke bor slik at vi er avhengig av det lengre, men hele sommeren har vi fartet mellom byen her og øyene i nærheten. Er ikke bare en gang at fergene kødda det til og det ble råkjøring imellom, og med svangerskapskvalme på topp var det helt fantastisk. Afipran :hjerte:

Hurra for trening og ny mobil :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble visst ikke trening i kveld allikevel... :sjenert: Det ble tukling med nymobilen gitt :rolleyes:

Måtte le litt av M i dag. Vi tegnet katteansikt på henne og når hu så seg selv i speilet ble hun redd stakkars! Er ikke lett å være liten og ikke skjønne hvorfor man plutselig ser annerledes ut :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner jeg er glad den eneste ferga jeg har noe forhold til er danskebåte :fnise:

Kos dere i bursdag :klemmer:

OG GRATULERER MED 20 UKER OG HALVVEIS :hoppendeglad::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så søt hun er :) Gøy med ny mobil da. Åssen type har du?

Jeg klinket til og gikk til innkjøp av mine første iPhone (5s). 3 år siden sist jeg kjøpte telefon, så følte den gamle var rimelig utdatert, batteriet ræva + at det har blitt en helt annen bruk med nyttige app'er i yrket, underholdningsapper, Instagram, snapchat osv. Så det kjennes utrolig godt å ha en ny telefon :nigo: (som ikke dør av dårlig batterikapasitet før dagen er omme :rolleyes: )

Kjenner jeg er glad den eneste ferga jeg har noe forhold til er danskebåte :fnise:

Kos dere i bursdag :klemmer:

OG GRATULERER MED 20 UKER OG HALVVEIS :hoppendeglad::strix:

Takker! :klem:

Deilig å tenke på at om bare få uker er lillesøster levedyktig også utenfor livmoren! Hun har et ganske annet bevegelsesmønster enn sin storesøster i magen, så er allerede utrolig spent på å møte henne :rodmer:

Egentlig burde jeg vel endret tickeren min etter forskjøvet termin etter OUL, men har ikke trua på at det blir så sent uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen født du sist i forhold til termin da? :)

Sist fødte jeg i uke 37+1.

Jeg tror ikke det blir like tidlig denne gangen (for sist hadde jeg avsluttende eksamen hengende over meg), men jeg tror nok det blir før termindatoen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha så tidlig :) Blir sikkert før denne gangen også da. Deilig å føde før egentlig. Jeg rakk ikke bli dritt lei :P Fødte 38+4 eller noe sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er kjekt å slippe å bli utålmodig. Men håper jeg denne gangen kan få et par uker på å redebygge litt ;)

Du fødte ganske tidlig du også da :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for ny telefon! (Feil telefon, selvsagt, det er jo Samsung Galaxy-serien som gjelder :ler: Men, nytt er bestandig stas!)

Og buuu for fergetull! :kjefte: Kjenner til problemet altfor godt...

Og jeg kjenner jeg allerede er misunnelig på dere som fødte tidlig :fnise: Jeg er OVERBEVIST om at jeg kommer til å gå langt over tida. Det gjorde nemlig mamma med alle barna sine. Og selv om hun var 2 1/2 uke over tiden da hun skulle ha meg, var ikke hodet festet da vannet gikk! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg kjenner jeg allerede er misunnelig på dere som fødte tidlig :fnise: Jeg er OVERBEVIST om at jeg kommer til å gå langt over tida. Det gjorde nemlig mamma med alle barna sine. Og selv om hun var 2 1/2 uke over tiden da hun skulle ha meg, var ikke hodet festet da vannet gikk! :daane:

Mamma fødte også langt på overtid med alle sine barn, så jeg var overbevist om at jeg kom til å gå over tida jeg og, men neida... Jeg hadde tidlig og svært rask fødsel. Stikk motsatt av min mor :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma fødte også langt på overtid med alle sine barn, så jeg var overbevist om at jeg kom til å gå over tida jeg og, men neida... Jeg hadde tidlig og svært rask fødsel. Stikk motsatt av min mor :fnise:

Hehe, kanskje det er lov å håpe? Vil i alle fall ikke gå nesten tre uker over tida, som mamma gjorde med broderen! Hjelpes, det må være uutholdelig å vente så lenge. Forhåpentligvis blir man satt i gang før også. Det var like før det gikk galt med broren min, i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kanskje det er lov å håpe? Vil i alle fall ikke gå nesten tre uker over tida, som mamma gjorde med broderen! Hjelpes, det må være uutholdelig å vente så lenge. Forhåpentligvis blir man satt i gang før også. Det var like før det gikk galt med broren min, i alle fall.

Man kan heldigvis ikke gå tre uker over i dag, for det øker komplikasjonsfaren som du sier...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå for en fin mage :rodmer: Nydelig altså :hjerte:

Det pleier jo være nokså vanlig at man føder likt som mamman sin. Mamma fikk alle sine før termin, men ikke tidligere enn 2 uker. Og mine søstre har fått sine 1-2 uker før termin.

Jeg ble satt iang før termin jeg da. Men når jeg kom for igangsetting hadde jeg allerede 3 cm åpning, så de trengte bare å ta vannet. Jeg hadde nok ikke gått så veldig mange dagene før det hadde starta av seg selv tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...