Gå til innhold

Ooops we did it again

Mazilla

Anbefalte innlegg

Hvis vondt i storetåa er et tegn på nært forestående fødsel, er det definitivt ikke lenge til frøkna kommer! :hoppe:

...men det er kanskje ikke det? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig er det det, ser ingen grunn til at du ellers skulle ha vondt i tåa, gir jo ingen mening! Nå kommer hun! :hoppe::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ute før mandag -gammelt jungelord det :opplyser: fatt mot Mazzi, den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det! :jepp:

Har injisert litt prostaglandiner nå i håp om å starte noe :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ligget med beina oppetter veggen? :nigo:

Jeg får ikke til det,jeg. Blir skikkelig svimmel og kvalm av å ligge på ryggen, så akkurat det må jeg begrense til den tiden .. eh, injeksjonen tar. Etterpå må jeg snu meg litt på siden,og da bader jeg jo ikke livmormunnen i sæd akkurat (alt det rare en skal si ...).

Så føles det som masse fuzz for ingenting, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat oppetter veggen, men ble i det minste liggende litt.. :fnise: Nytter ikke å ligge på ryggen for meg heller, men med en pute under rumpa går det på et vis en liten stund. Men at det var mye fuzz for ingenting, det er jeg ganske sikker på. Uansett, det kan jo være noen uker/måneder til neste gang... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Og ligget med beina oppetter veggen? :nigo:

Jeg får ikke til det,jeg. Blir skikkelig svimmel og kvalm av å ligge på ryggen, så akkurat det må jeg begrense til den tiden .. eh, injeksjonen tar. Etterpå må jeg snu meg litt på siden,og da bader jeg jo ikke livmormunnen i sæd akkurat (alt det rare en skal si ...).

Så føles det som masse fuzz for ingenting, egentlig.

OK. Jeg trodde jeg hadde vulgært språk, men du slår meg med det innlegget der :sjokkert::ler:

Åh hellige juuuuuul........................................ jeg klarer ikke det ordet altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK. Jeg trodde jeg hadde vulgært språk, men du slår meg med det innlegget der :sjokkert::ler:

Åh hellige juuuuuul........................................ jeg klarer ikke det ordet altså.

Her er det full åpenhet! :ler: Men dessverre bare på én måte... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drister meg til et ikke-graviditet spørsmål:

Vi har jo begge to cøliaki og nå har det dukket opp en ledig stilling i utsalget på et bakeri.

Jeg har lyst på jobben men er litt usikker med tanke på matsmitte. Ikke at jeg har tenkt å få i meg gluten med vilje men du vet...

Synspunkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drister meg til et ikke-graviditet spørsmål:

Vi har jo begge to cøliaki og nå har det dukket opp en ledig stilling i utsalget på et bakeri.

Jeg har lyst på jobben men er litt usikker med tanke på matsmitte. Ikke at jeg har tenkt å få i meg gluten med vilje men du vet...

Synspunkt?

Utsalg? Jeg ville ha søkt! :Nikke: Du burde jo stille sterkt, for det er jo ingen fare for at du skal smugspise bakervarer ;) Så lenge en er bevisst på håndvask og sånt, så tror jeg ikke det skal være noe problem. Snarere en mulighet til å etterhvert påvirke en liten del av bakeribransjen til mer fokus på glutenfritt :nigo:

Morgen-:popcorn: her også?!

Heeer da,noe action?

:roll:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi er nok bare noen jæv*** på innbilte svangerskap! :nigo:

Meeeeen..... Nasty details coming up! :lur: Slimproppen kom nå! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi er nok bare noen jæv*** på innbilte svangerskap! :nigo:

Meeeeen..... Nasty details coming up! :lur: Slimproppen kom nå! :hoppe:

Hurra for slimpropp! :hoppe:

Min gikk i går, i hvert fall endel av den. Sånn, oppdelt og sånn ... :sjenert:

Det bringer oss vel forhåpentligvis LITT nærmere en ende på dette her.

Når skal du på trivselskpntroll?

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...