Mazilla Skrevet 18. september 2013 Forfatter #201 Del Skrevet 18. september 2013 så flott du er!!!! H så bildet mens jeg satt her med laptopen på fanget. Jeg sa det er babymage, og at S skal få lillesøster eller lillebror Da svarer hun " å jeg skal få lillesøster eller lillebror!" Mannen kikket på henne og sa "Å nei du!" Riktignok har jeg spist meg opp iløpet av to uker på ferie... Håper vi sees igjen snart! Kanskje møtes på nøytral grunn så de unge damene ikke krangler om alt som er MITT MITT MITT! Ja, nå må vi snart få til et treff igjen! Sikkert lurt med nøytral grunn! Fin ferie? Så veldig bra ut på fb ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. september 2013 Forfatter #202 Del Skrevet 18. september 2013 Æsj, begynner å få vondt i ryggen... Slet skikkelig med det sist svangerskap, håpte jeg skulle slippe unna denne gangen! Jordmora sa jeg ikke skulle nøle med å ta kontakt hvis jeg kjente det komme, så jeg får vel kanskje gjøre det? Har legetime 1. oktober, men det er jo en stund til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. september 2013 Forfatter #203 Del Skrevet 18. september 2013 ...og vondt i nederste delen av magen.. Vet ikke om det er kynnere eller hva det er, men det er ikke noe godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 18. september 2013 #204 Del Skrevet 18. september 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 18. september 2013 #205 Del Skrevet 18. september 2013 bestilt en tidligere legetime? Hvor tidlig fikk du det i forrige svangerskap? Deilig med ferie,men to uker er i lengste laget! Blir nok 1 uke eller 10 dager neste gang. Prøve å leie leilighet utenom charterbyrå, kanskje en får ordentlige senger med dyne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. september 2013 Forfatter #206 Del Skrevet 19. september 2013 (endret) Husker ikke akkurat når det ble ille sist, men tror ikke det var så tidlig som nå. I dag er jeg ikke så verst igjen, så jeg ser det an litt. Vi skal ei uke avsted nå snart. Sikkert litt i korteste laget.. Synes egentlig 10 dager er ganske ideelt! Vi skal jo leie leilighet av noen nordmenn, så jeg satser på at de har ordentlige dyner der! Endret 19. september 2013 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 19. september 2013 #207 Del Skrevet 19. september 2013 Håper at ryggen ikke blir ille! Jeg vil og reise bort men passer ikke helt akkurat nå Når drar dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. september 2013 Forfatter #208 Del Skrevet 19. september 2013 Vi drar andre fredagen i oktober Turen ble bestilt før jeg ble gravid, men jeg tror jeg skal få en fin tur uten å smake på den lokale vinen! Har jo uansett med oss S, så det hadde nok ikke blitt så mye av det uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 19. september 2013 #209 Del Skrevet 19. september 2013 De delene jeg har sett av landet har vært veldig flott, så dere kommer sikkert til å kose dere Et vennlig folk som helt sikkert er tilpasningsdyktige til gravide mtp mat og sånn Tips: smak på halloumi! Er jo grillet, så ikke noe problem å spise den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 20. september 2013 #210 Del Skrevet 20. september 2013 for 15 uker på deg i dag! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 20. september 2013 #211 Del Skrevet 20. september 2013 Yay 15 uker! Hvor skal dere på ferie? God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. september 2013 Forfatter #212 Del Skrevet 20. september 2013 Se det ja, 15 uker! Godt noen følger med! Vi skal til Kypros Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 20. september 2013 #213 Del Skrevet 20. september 2013 Sol og litt sommer *ikkelittnisunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 20. september 2013 #214 Del Skrevet 20. september 2013 (endret) 15 uker!! Endret 20. september 2013 av Mokkon83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 21. september 2013 #215 Del Skrevet 21. september 2013 Hurra for 25 uker Åh, Kypros og sol og varme hørtes utrolig deilig ut. Tipper dere får en fin tur Er det en rolig helg for deg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. september 2013 Forfatter #216 Del Skrevet 21. september 2013 Hurra for 25 uker Åh, Kypros og sol og varme hørtes utrolig deilig ut. Tipper dere får en fin tur Er det en rolig helg for deg nå? Litt tidlig ute med den feiringa kanskje? Rolig helg? Heller det motsatte! Jeg har bursdag i dag, og har i tillegg vært i 75-årsdag til bestemor med treretters middag, taler og det hele. Nå kom vi nettopp hjem og jeg har hoppet ut av hælene og nylonstrømpene og inn i joggebuksa. Den følelsen er like herlig hver gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 21. september 2013 #217 Del Skrevet 21. september 2013 Gratulerer med dagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 21. september 2013 #218 Del Skrevet 21. september 2013 Gratulerer med dagen og 15 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 21. september 2013 #219 Del Skrevet 21. september 2013 Åh, det er den beste følelsen! Nesten Gratulerer så masse med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 21. september 2013 #220 Del Skrevet 21. september 2013 Det e ren herlig følelse å komme seg ut av nylonstrømpebukse og inn i joggebukse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå