Gå til innhold

Ooops we did it again

Mazilla

Anbefalte innlegg

så flott du er!!!! :strix:

H så bildet mens jeg satt her med laptopen på fanget. Jeg sa det er babymage, og at S skal få lillesøster eller lillebror :fnise: Da svarer hun " å jeg skal få lillesøster eller lillebror!"

Mannen kikket på henne og sa "Å nei du!" :fnise:

Riktignok har jeg spist meg opp iløpet av to uker på ferie... :daane:

Håper vi sees igjen snart! Kanskje møtes på nøytral grunn så de unge damene ikke krangler om alt som er MITT MITT MITT! :ler:

Ja, nå må vi snart få til et treff igjen! :jepp: Sikkert lurt med nøytral grunn! :fnise:

Fin ferie? Så veldig bra ut på fb ihvertfall! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj, begynner å få vondt i ryggen... :( Slet skikkelig med det sist svangerskap, håpte jeg skulle slippe unna denne gangen! Jordmora sa jeg ikke skulle nøle med å ta kontakt hvis jeg kjente det komme, så jeg får vel kanskje gjøre det? :vetikke: Har legetime 1. oktober, men det er jo en stund til... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og vondt i nederste delen av magen.. Vet ikke om det er kynnere eller hva det er, men det er ikke noe godt! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: bestilt en tidligere legetime? Hvor tidlig fikk du det i forrige svangerskap?

Deilig med ferie,men to uker er i lengste laget! Blir nok 1 uke eller 10 dager neste gang. Prøve å leie leilighet utenom charterbyrå, kanskje en får ordentlige senger med dyne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke akkurat når det ble ille sist, men tror ikke det var så tidlig som nå. I dag er jeg ikke så verst igjen, så jeg ser det an litt.

Vi skal ei uke avsted nå snart. Sikkert litt i korteste laget.. Synes egentlig 10 dager er ganske ideelt! :jepp: Vi skal jo leie leilighet av noen nordmenn, så jeg satser på at de har ordentlige dyner der! :fnise:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi drar andre fredagen i oktober :nigo:

Turen ble bestilt før jeg ble gravid, men jeg tror jeg skal få en fin tur uten å smake på den lokale vinen! Har jo uansett med oss S, så det hadde nok ikke blitt så mye av det uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De delene jeg har sett av landet har vært veldig flott, så dere kommer sikkert til å kose dere :Nikke: Et vennlig folk som helt sikkert er tilpasningsdyktige til gravide mtp mat og sånn ;) Tips: smak på halloumi! Er jo grillet, så ikke noe problem å spise den :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for 25 uker :) Åh, Kypros og sol og varme hørtes utrolig deilig ut. Tipper dere får en fin tur :) Er det en rolig helg for deg nå?

Litt tidlig ute med den feiringa kanskje? :ler:

Rolig helg? Heller det motsatte! :fnise: Jeg har bursdag i dag, og har i tillegg vært i 75-årsdag til bestemor med treretters middag, taler og det hele. Nå kom vi nettopp hjem og jeg har hoppet ut av hælene og nylonstrømpene og inn i joggebuksa. Den følelsen er like herlig hver gang! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...