AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #1 Skrevet 15. juni 2013 ...eller nesten hver dag... Hva slags trening driver dere med? Regner med dere varierer mellom forskjellig type og intensitet? Vil gjerne se eksempler på treningsukene deres Selv trener jeg styrke tre ganger i uka og sliter med å få plass til så mye mer, da jeg føler jeg trenger hvile. Det blir gjerne et par joggeturer i tillegg, da. Vil gjerne variere mer, men vet ikke helt hva jeg skal putte inn uten å ødelegge for styrketreningen. Anonymous poster hash: de3e2...281
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #2 Skrevet 15. juni 2013 Mandag: bodypump og 4x4 intervall Tirsdag: 10km på mølla og styrketrening (rompe, lår, mage og legger) Onsdag: spinning før jobb. Torsdag: intervall og styrketrening Fredag: corebar og langkjøring Lørdag: styrketrening og rolig joggetur Søndag: fjelltur eller styrke og intervall.Anonymous poster hash: e7feb...cfe
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #3 Skrevet 15. juni 2013 Wow, du må være i god form! Har du trent sånn lenge? Tror jeg skal la meg inspirere litt. Liker tanken på å kombinere en saltime på senter med løping eller vanlig styrke. Anonymous poster hash: de3e2...281
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #4 Skrevet 15. juni 2013 Begynte å trene i Desember. Har kommet i god form nå ja, men tar en hviledag hvis jeg er helt utslitt. Er mye morsommere å kombinere saltimer med intervaller etterpå :-D får ekstra motivasjon! Holder også motivasjonen oppe ved at jeg se fremgang i vektløfting og ved at jeg kjøper meg nytt treningstøy ved nye rekorder osv. lykke til!Anonymous poster hash: e7feb...cfe 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #5 Skrevet 15. juni 2013 Det er ikke nødvendig å trene hver dag. Bytt ut bilen med sykkelen, voila. Anonymous poster hash: d5b10...68b 4
sandkri01 Skrevet 15. juni 2013 #6 Skrevet 15. juni 2013 Har perioder der jeg trener tre ganger i uka.. Så jeg er definitivt ikke i god form. Har en kropp jeg er fornøyd med, men god kondis; nope... Akkurat nå for tiden trener jeg ikke, men jeg går mye. Har lyst på motivasjon til å trene regelmessig, kun for å få bedre kondisjon; vil ikke ha muskler som vises...
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #7 Skrevet 15. juni 2013 Det er ikke nødvendig å trene hver dag. Bytt ut bilen med sykkelen, voila. Anonymous poster hash: d5b10...68b Det funker jo ikke for alle... Med knapp tid om morgenen og barn som skal i barnehage så funker det ikke med sykkel og dusjing når jeg kommer på jobb. Men flott for de som kan! Anonymous poster hash: de3e2...281
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #8 Skrevet 15. juni 2013 Mandag: bodypump og 4x4 intervall Tirsdag: 10km på mølla og styrketrening (rompe, lår, mage og legger) Onsdag: spinning før jobb. Torsdag: intervall og styrketrening Fredag: corebar og langkjøring Lørdag: styrketrening og rolig joggetur Søndag: fjelltur eller styrke og intervall.Anonymous poster hash: e7feb...cfe Høyde og vekt? Anonymous poster hash: b950e...ea3
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #9 Skrevet 15. juni 2013 Har perioder der jeg trener tre ganger i uka.. Så jeg er definitivt ikke i god form. Har en kropp jeg er fornøyd med, men god kondis; nope... Akkurat nå for tiden trener jeg ikke, men jeg går mye. Har lyst på motivasjon til å trene regelmessig, kun for å få bedre kondisjon; vil ikke ha muskler som vises... Det skal mye til å få for store muskler som dame da... Anonymous poster hash: de3e2...281 1
nuggets Skrevet 15. juni 2013 #10 Skrevet 15. juni 2013 Høyde og vekt? Anonymous poster hash: b950e...ea3 168cm og veier mellom 53-55. Veid det samme siden vgs og er nå 24. Vekten er stabil uansett hva jeg gjør.
noisy Skrevet 15. juni 2013 #12 Skrevet 15. juni 2013 Jeg trener som regel seks ganger i uka. Ei typisk treningsuke består av - to styrkeøkter (helkropp, ca 1 time) - to joggeøkter (enten ute eller på mølle, mellom 40 og 70 min) - to økter med ski (langrenn) eller spinning, avhengig av årstid men dette kan variere fra uke til uke. Har alltid (minst) to styrkeøkter i uka, men kondis-treningen varierer litt etter vær og føre og humør.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #13 Skrevet 15. juni 2013 168cm og veier mellom 53-55. Veid det samme siden vgs og er nå 24. Vekten er stabil uansett hva jeg gjør. Woww, heldig!!!! Kan du fortelle litt om kostholdet ditt, måltidsrytme og innhold osv? )) Anonymous poster hash: b950e...ea3
Redbull Skrevet 15. juni 2013 #15 Skrevet 15. juni 2013 Vil ikke ha muskler som vises... Dummeste jeg har hørt.... 8
sandkri01 Skrevet 15. juni 2013 #16 Skrevet 15. juni 2013 Dummeste jeg har hørt.... Er det så dumt å ikke ville ha? hehe... vi alle er forskjellige 3
Gjest Elastica Skrevet 15. juni 2013 #17 Skrevet 15. juni 2013 (endret) Trener relativt mye, men forsøker å variere. En vanlig treningsuke kan for eksempel se sånn ut: Mandag: Dobbel spinningøkt, 2 timer. Tirsdag: 1 time crossfit Onsdag: Spinning og styrke, for eksempel bein Torsdag: Spinning (restitusjonstime med puls på omtrent 75%) og core styrke Fredag: Spinning og styrke, saltime eller eget program Lørdag: 1 time crossfit og spinning restitusjon Søndag: Treningsfri eller tur Når jeg trener styrke for meg selv, går det stort sett i baseøvelser med tunge vekter. Hemmeligheten er variasjon, tror jeg. Jeg merker veldig godt når jeg har hatt for mange harde økter, da hviler jeg i et par dager før jeg er i treningstøyet igjen. Normalt trener jeg 5-6 dager i uka, sjelden 4 dager pr. uke. Endret 15. juni 2013 av Elastica
lille..trille Skrevet 15. juni 2013 #18 Skrevet 15. juni 2013 Er det så dumt å ikke ville ha? hehe... vi alle er forskjellige Handler mer om at det skal JÆVLIG mye til før man får Marit Bjørgenmuskler. Som jente, har vi litt mindre anlegg for muskelbygging (pga testosteronnivå?), og at det vil ta mer til enn et par situps et par ganger i uka for å få "synlige magemuskler" .
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #19 Skrevet 15. juni 2013 Handler mer om at det skal JÆVLIG mye til før man får Marit Bjørgenmuskler. Som jente, har vi litt mindre anlegg for muskelbygging (pga testosteronnivå?), og at det vil ta mer til enn et par situps et par ganger i uka for å få "synlige magemuskler" . Nå skrev hun ingenting om Marit Bjørgenmuskler, bare muskler som SYNES. Og det skal ærlig talt ikke så veldig mye trening til for å få muskler som synes, selv om man er jente, forutsatt at man ikke er feit eller noe slikt. Selv liker jeg å ha muskler som synes, men jeg synes ikke andre er teite om de ikke har lyst til å se ut som meg. Anonymous poster hash: cb7cc...b18
Gjest nicola Skrevet 15. juni 2013 #20 Skrevet 15. juni 2013 Wow flinke dere er. Følte meg plustelig i veldig dårlig form :/ 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå