Mirabella76 Skrevet 1. mai 2017 Forfatter #1181 Skrevet 1. mai 2017 (endret) I dag er eg 28+0, og eg har begynt på 3. trimester! I morgon skal eg både på svangerskapskontroll hos lege, og på 3D-ultralyd! Håpar alt ser fint ut, og at eg får nokon fine bilete av veslejenta i magen. Endret 1. mai 2017 av Mirabella76
Grønt blad Skrevet 2. mai 2017 #1182 Skrevet 2. mai 2017 Så fort tida går! Og spennende med 3D ultralyd! Har du vært på det før? Kanskje det er mulig å se om hun ligner litt på deg eller mannen?
Mirabella76 Skrevet 2. mai 2017 Forfatter #1183 Skrevet 2. mai 2017 2 timer siden, Grønt blad skrev: Så fort tida går! Og spennende med 3D ultralyd! Har du vært på det før? Kanskje det er mulig å se om hun ligner litt på deg eller mannen? Eg var på 3D-ultralyd når eg var gravid med minstejenta. Men eg har ikkje vore på 3D-ultralyd tidligare dette svangerskapet, så det blir spennande i dag.
Mirabella76 Skrevet 2. mai 2017 Forfatter #1184 Skrevet 2. mai 2017 (endret) I dag har eg vore på både svangerskapskontroll hos lege, og på 3D-ultralyd. Eg hadde først time til svangerskapskontroll hos legen. Alt såg veldig fint ut, men eg stressar litt med at eg har lagt så mykje på meg dette svangerskapet. Eg er 28+1 i dag, og hadde gått opp 4 kg sidan forrige svangerskapskontroll i veke 22. Til saman har eg no lagt på meg ca 10 kg dette svangerskapet! I dei to forrige svangerskapa mine har eg lagt på meg ca 12 kg i alt, så korleis skal dette enda? Det er likevel ikkje noko som tyder på at babyen er veldig stor. Symfysemålet var omtrent akkurat på gjennomsnittet (rett under). Blodtrykket var heilt fint, og det var ikkje noko utslag på urinprøven. Eg tok også ein blodprøve for å måla Hb, som var som den skulle vera. Fosterlyden var på rett under 140 slag i minuttet. Eg fekk også terminbekreftelse av legen, så no kan eg søka om foreldrepengar. Gruar meg berre litt til å begynna på det, for det er alltid litt stress med å fylla ut det skjemaet, og å få tak i dokumentasjon som må leggjast ved foreldrepengesøknaden. Etterpå var det tid for 3D-ultralyd. Hadde med meg eldstejenta mi på 8, for skulen ho går på hadde lagt inn ein ekstra fridag i dag. Og ho synst det var kjempespennande å få sjå veslesøstera si på skjermen, og å høyra hjertelyden. Ho som undersøkte meg, tok seg god tid. Ho tok først nokre målingar, og såg etter at alt såg fint ut, med vanlig ultralyd. Trur ho sa at babyen var ca 1,3 kg no, som var littegrann over gjennomsnittet, men ikkje mykje. Det var akkurat passelig med fostervatn, så det er iallfall ikkje størrelsen på babyen eller at det er for mykje fostervatn, som er grunnen til at eg har lagt på meg så mykje. Me fekk også høyra fosterlyden, som var på 136 slag i minuttet. Så var det tid for å prøva å få nokon fine 3D-bilder, men det viste seg å ikkje vera så lett! Babyen låg heile tida med armen framfor ansiktet. Ho låg krølla saman med hovudet ned, ganske langt til høgre i magen min. Trur eg var oppe og gjekk 3 gangar, og både eg og ho som gjennomførte ultralyden trykte på magen min mange gangar, for å prøva å få babyen til å flytta på seg. Men ingenting hjelpte! Til slutt flytta veslejenta handa litt, sånn at me fekk eit 3D-bilde av augene og nasa. Etterpå flytta ho handa litt lenger opp, sånn at me berre såg munnen. Så fekk me sjå eit digert gjesp, og storesøster synst det var veldig morsomt. Trur vesla var trøtt i dag, og helst ikkje ville forstyrrast. Me fekk ingen bilder av heile ansiktet til babyen, så eg fekk faktisk tilbud om ein ny gratis 3D-ultralydtime ein annan dag! Så no har eg fått ny time torsdag i neste veke. Så får eg berre håpa at veslejenta vil visa seg litt meir fram då. Endret 2. mai 2017 av Mirabella76
Weebs Skrevet 2. mai 2017 #1185 Skrevet 2. mai 2017 For en koselig oppdatering! Jeg ville ikke stresset med vekten, hvis jeg var deg. Eller jeg gjorde jo det selv, så det er lettere sagt enn gjort Men vi er begge høye og slanke (hvis jeg husker rett?) så kiloene har masse plass å fordele seg på så ingen legger merke til det. Siste gang jeg veide meg før fødselen hadde jeg gått opp 22 kg! Jordmor på sykehuset spurte om jeg hadde vært ekstremt tynn da hun leste på helsekortet mitt, men det hadde jeg jo ikke Skikkelig bra service med gratis ultralyd. Vi kan jo aldri glo for mye på de små babyene
miore Skrevet 3. mai 2017 #1186 Skrevet 3. mai 2017 Jeg er enig i det @Weebs sa - når man er høy og slank har man ganske mye å gå på før det blir synlig Og spør du meg er det logisk at vi som er høye "kan" gå litt mer opp enn de som er lave, for 12 kg er jo mye mindre (i % eller bmi, for eksempel) for en på 180 enn en på 150! Dessuten synes jeg ikke 4 kg opp på 6 uker er så veldig mye, man skal jo gå opp 0.5 - 1 kg per uke, så det høres jo egentlig helt passe ut
Mirabella76 Skrevet 4. mai 2017 Forfatter #1187 Skrevet 4. mai 2017 (endret) På 2.5.2017 den 22.41, Weebs skrev: For en koselig oppdatering! Jeg ville ikke stresset med vekten, hvis jeg var deg. Eller jeg gjorde jo det selv, så det er lettere sagt enn gjort Men vi er begge høye og slanke (hvis jeg husker rett?) så kiloene har masse plass å fordele seg på så ingen legger merke til det. Siste gang jeg veide meg før fødselen hadde jeg gått opp 22 kg! Jordmor på sykehuset spurte om jeg hadde vært ekstremt tynn da hun leste på helsekortet mitt, men det hadde jeg jo ikke Skikkelig bra service med gratis ultralyd. Vi kan jo aldri glo for mye på de små babyene Godt at me er fleire som har opplevd at vekta går raskt oppover i svangerskapet. Eg skal prøva å ikkje stressa for mykje med det, men eg lurer så veldig på kor alle kiloane kjem frå. Det stemmer at eg er høg og slank, akkurat som deg. Eg er litt over 180 cm høg, og har ein BMI som er heilt på grensa mellom normalvektig og undervektig. Trur det kjem av at eg har ein veldig spinkel kroppsbygning, for eg har veldig tynne armar og bein. Legg kun på meg rundt magen, og magen min er langt frå flat lenger til vanlig, etter 2 svangerskap. Vekta er likevel til vanlig den samme som før eg fekk barn. Eg et ganske mykje mat til vanlig i løpet av ein dag, og et omtrent det samme no når eg er gravid. Prøver å eta mest mulig sunt, men eg er ikkje flink til trena. Så eg har dårlig med musklar. Eg har alltid hatt høg forbrenning, så tvilar på at eg legg på meg på grunn av det eg et, sidan eg vanligvis ikkje gjer det. På UL denne veka fekk eg jo også vita at babyen er veldig gjennomsnittlig i størrelse, og eg hadde passelig med fostervatn. Eg har heller ikkje svangerskapsdiabetes, for eg tok jo glukosebelastning som var heilt fin. Blodtrykket er også heilt normalt, så det er heller ingenting som tyder på begynnande svangerskapsforgiftning. Så kvifor eg legg så mykje meir på meg dette svangerskapet enn eg gjorde dei to første gangane eg var gravid, er egentlig eit mysterium for meg. Ja, det blir spennande med ny 3D-ultralyd i neste veke! Håpar eg får sett babyen ordentlig då. Endret 4. mai 2017 av Mirabella76
Mirabella76 Skrevet 4. mai 2017 Forfatter #1188 Skrevet 4. mai 2017 (endret) På 3.5.2017 den 8.04, miore skrev: Jeg er enig i det @Weebs sa - når man er høy og slank har man ganske mye å gå på før det blir synlig Og spør du meg er det logisk at vi som er høye "kan" gå litt mer opp enn de som er lave, for 12 kg er jo mye mindre (i % eller bmi, for eksempel) for en på 180 enn en på 150! Dessuten synes jeg ikke 4 kg opp på 6 uker er så veldig mye, man skal jo gå opp 0.5 - 1 kg per uke, så det høres jo egentlig helt passe ut Ja, eg ser absolutt poenget ditt! Nokon ekstra kilo vil jo visa mindre på meg som er over 180 cm høg, i forhold til kva det ville ha gjort på ei som berre er 150 cm lang. Det er berre det at eg synst det er litt rart at eg legg så mykje meir/raskare på meg denne gangen, enn eg gjorde i mine to forrige svangerskap. Vekta var jo omtrent akkurat den samme i utgangspunktet, før alle svangerskapa mine. Det som også er litt rart, er at eg la på meg kun ca 1 kg i løpet dei 14 første vekene av dette svangerskapet. Så har ca 9 kg kome mellom veke 14 og 28! Synst berre det er litt ekstremt, men eg er jo ingen ekspert. Eg får vel berre prøva å tenka at alle svangerskap er ulike, og at det sikkert er normalt at vektoppgangen kan variera såpass mykje frå svangerskap til svangerskap. Så må det vel vera lov til å håpa på at vektoppgangen stoppar litt opp i vekene fram mot termin? Endret 4. mai 2017 av Mirabella76
miore Skrevet 5. mai 2017 #1189 Skrevet 5. mai 2017 9 timer siden, Mirabella76 skrev: Ja, eg ser absolutt poenget ditt! Nokon ekstra kilo vil jo visa mindre på meg som er over 180 cm høg, i forhold til kva det ville ha gjort på ei som berre er 150 cm lang. Det er berre det at eg synst det er litt rart at eg legg så mykje meir/raskare på meg denne gangen, enn eg gjorde i mine to forrige svangerskap. Vekta var jo omtrent akkurat den samme i utgangspunktet, før alle svangerskapa mine. Det som også er litt rart, er at eg la på meg kun ca 1 kg i løpet dei 14 første vekene av dette svangerskapet. Så har ca 9 kg kome mellom veke 14 og 28! Synst berre det er litt ekstremt, men eg er jo ingen ekspert. Eg får vel berre prøva å tenka at alle svangerskap er ulike, og at det sikkert er normalt at vektoppgangen kan variera såpass mykje frå svangerskap til svangerskap. Så må det vel vera lov til å håpa på at vektoppgangen stoppar litt opp i vekene fram mot termin? Den gjorde det for meg, i alle fall Jeg la på meg drøye 11kg totalt. Ingenting de første 14 ukene, 8 kg fra uke 14 til 28, og så bare 3 kg i tredje trimester. Jeg trodde jeg skulle bli en hval sånn mot slutten av andre trimester da jeg hadde gått opp fort ganske lenge, men plutselig dabbet det av.
Mirabella76 Skrevet 5. mai 2017 Forfatter #1190 Skrevet 5. mai 2017 (endret) 9 timer siden, miore skrev: Den gjorde det for meg, i alle fall Jeg la på meg drøye 11kg totalt. Ingenting de første 14 ukene, 8 kg fra uke 14 til 28, og så bare 3 kg i tredje trimester. Jeg trodde jeg skulle bli en hval sånn mot slutten av andre trimester da jeg hadde gått opp fort ganske lenge, men plutselig dabbet det av. Å, det var godt å høyra! Håpar det samme skjer med meg. Men eg har lagt på meg mest på slutten i dei to forrige svangerskapa mine, så eg veit ikkje heilt om eg tør å tru på at vektoppgangen skal dabba av no i 3. trimester. Endret 5. mai 2017 av Mirabella76
QBee Skrevet 8. mai 2017 #1191 Skrevet 8. mai 2017 Hmm, dagboka di har falt ut fra mine innlegg Vekt er stress, jeg veier meg ikke hjemme i det hele tatt denne graviditeten. Gikk opp godt over 20 kg med de to eldste, men det gikk rett av igjen etterpå. Så prøv å ikke tenk for mye på det. Hvis du har et normalt kosthold så er det kanskje bare meningen at du skal legge på deg litt mer denne gangen.
Mirabella76 Skrevet 9. mai 2017 Forfatter #1192 Skrevet 9. mai 2017 (endret) På 8.5.2017 den 15.40, QBee skrev: Hmm, dagboka di har falt ut fra mine innlegg Vekt er stress, jeg veier meg ikke hjemme i det hele tatt denne graviditeten. Gikk opp godt over 20 kg med de to eldste, men det gikk rett av igjen etterpå. Så prøv å ikke tenk for mye på det. Hvis du har et normalt kosthold så er det kanskje bare meningen at du skal legge på deg litt mer denne gangen. Ja, det samme har skjedd med meg før, med dagbøker eg har fulgt. Bra at du fann dagboka mi igjen då! Eg prøver å ikkje tenka for mykje på vekta, og eg gjer det egentlig ikkje heller sånn til vanlig. For eg har eit normalt kosthold, og alt ser ut til å vera bra med babyen i magen. Men merkar at eg stressar med vekta kvar gang eg skal på svangerskapskontroll og vega meg. Har ikkje lyst til å leggja på meg altfor mykje. Men akkurat det kan eg tydeligvis ikkje bestemma sjølv, med mindre eg hadde gått inn for å gå ned i vekt. Og det er sjølvsagt ikkje aktuelt no når eg er gravid. Endret 9. mai 2017 av Mirabella76
Mirabella76 Skrevet 15. mai 2017 Forfatter #1193 Skrevet 15. mai 2017 (endret) 30+0 i dag, og berre 10 veker igjen til termin! Formen er fortsatt ganske fin, men eg har hatt så vondt heilt nederst i ryggen dei siste dagane. Når eg ligg i senga eller sit i ro, kjenner eg ikkje noko spesielt. Men med ein gang eg reiser meg opp og går og prøver å gjera noko, kjem ryggsmertene med ein gang. Håpte det skulle bli bedre i løpet av helga, når eg har tatt det med ro og og slappa av. Men ryggen er fortsatt like vond.  Får venta nokre dagar til, og sjå om ryggen blir bedre. Ellers blir eg vel nødt til å få time hos fysioterapeut. Eg er ikkje sikker på om ryggsmertene har noko med svangerskapet å gjera, for eg har ingen bekkensmerter. Plagsomt er det iallfall uansett, så får håpa at det snart går over. Babyen i magen min er fortsatt like aktiv, og eg kjenner masse spark og bevegelsar kvar einaste dag. Magen min blir berre større og større for kvar dag, og fortsatt er det 10 veker igjen til termin! Endret 15. mai 2017 av Mirabella76
Jill Skrevet 16. mai 2017 #1194 Skrevet 16. mai 2017 Så raskt det går! 10 uker er ikke lenge. Er det meste begynt å komme på plass?
Mirabella76 Skrevet 16. mai 2017 Forfatter #1195 Skrevet 16. mai 2017 (endret) 10 timer siden, Jill skrev: Så raskt det går! 10 uker er ikke lenge. Er det meste begynt å komme på plass? Ja, vekene går kjempefort unna! Det einaste me har kjøpt så langt er vogn, bilstol og litt babyklede i dei minste størrelsane. Men me har det meste frå før, så trur egentlig ikkje det er så mykje meir me treng å kjøpa. Utenom stelleprodukt, bleier og sånne ting. Og så må jo alt gjerast klart og babyklede vaskast, når det nærmer seg termin. Jo, no kom eg på ein ting til me treng! Ein kommode til å ha babyklede i. Og muligens ein babycall, for den me har frå før er ganske dårlig. Endret 16. mai 2017 av Mirabella76
Mumsy Skrevet 16. mai 2017 #1196 Skrevet 16. mai 2017 Bare 10 uker igjen her også, jeg fikk helt sjokk når jeg innså det. Det er ikke lenge igjen nå Det hørtes ikke noe godt ut med ryggsmerter, får håpe det kommer seg fort igjen. Godt å ha det meste under kontroll med tanke på innkjøp. Vi mangler ikke så mye vi heller heldigvis. Må vaske babyklær, dyner og pledd og slikt, men vet ikke helt når jeg kan gjøre det. Tenker om det vil bli støvete og slikt hvis jeg vasker det for tidlig
QBee Skrevet 21. mai 2017 #1197 Skrevet 21. mai 2017 10 uker igjen bare, så fort det har gått! Håper ryggen har kommet seg igjen?
Mirabella76 Skrevet 23. mai 2017 Forfatter #1198 Skrevet 23. mai 2017 (endret) På 16.5.2017 den 21.20, Mumsy skrev: Bare 10 uker igjen her også, jeg fikk helt sjokk når jeg innså det. Det er ikke lenge igjen nå Det hørtes ikke noe godt ut med ryggsmerter, får håpe det kommer seg fort igjen. Godt å ha det meste under kontroll med tanke på innkjøp. Vi mangler ikke så mye vi heller heldigvis. Må vaske babyklær, dyner og pledd og slikt, men vet ikke helt når jeg kan gjøre det. Tenker om det vil bli støvete og slikt hvis jeg vasker det for tidlig På 21.5.2017 den 8.40, QBee skrev: 10 uker igjen bare, så fort det har gått! Håper ryggen har kommet seg igjen? Ja, vekene berre rasar av gårde! Eg må også vaska babyklede og andre ting, men trur eg utset det litt til. Iallfall til me har fått tak i ein kommode til å ha babykleda i. Trur ikkje du treng å vera redd for at det du vaskar av klede og anna til babyen skal bli støvete og skittent før babyen kjem, viss du legg det i reine skuffer eller skap. Ryggen min er heldigvis mykje bedre igjen no! Dei siste dagane har eg egentlig ikkje kjent noko som helst til ryggsmertene. Og det er så utrulig godt, etter minst ei veke med intense ryggsmerter, som strålte nedover beina. Har lest litt på nettet, og lurer på om det kan ha vore bekkenlåsning? Heldigvis gjekk det over igjen. No får eg berre håpa at ryggen held seg frisk resten av svangerskapet. Eg prøver iallfall å tenka litt ekstra på korleis eg bevegar meg no, og at eg ikkje bøyer meg feil, gjer for brå bevegelsar o.l. Babyen er fortsatt kjempeaktiv i magen min! Kan ikkje hugsa at eg kjente så mykje liv kvar einaste dag i dei to første svangerskapa mine, som det eg gjer no. Heile magen min bevegar seg i alle mulige retningar, når vesla turnar rundt der inne! Eg har også følt veldig press nedover mot urinblæra den siste månaden, så eg føler at eg må tissa heile tida. Kanskje ikkje så rart, no når babyen begynnar å bli såpass stor. Ifølge gravidappen min, skal babyen no vera nesten 40 cm lang, og rett under 2 kg! Endret 23. mai 2017 av Mirabella76
Mirabella76 Skrevet 24. mai 2017 Forfatter #1199 Skrevet 24. mai 2017 (endret) I går fekk eg endelig sendt avgårde søknad om foreldrepengar! Var vel egentlig på høg tid, no når eg allerede er i veke 31! Men det var ein del styr på forhånd, med å få tak i inntektsopplysningar m.m. Eg har nemlig ikkje hatt noko fast månadsinntekt det siste året. Får timelønn, så inntekta varierer frå månad til månad. Eg har også hatt to forskjellige jobbar i løpet av det siste året. Så då måtte eg dokumentera lønn for dei 10 siste månadene, og få fylt ut 2 inntektsopplysningsskjema. Håpar alt vart rett til slutt, og at eg ikkje manglar noko dokumentasjon no. Eg la også ved ein terminbekreftelse, som eg fekk av legen på forrige svangerskapskontroll. Så kryssar eg fingrane for at søknaden blir godkjent, og at eg får pengane i tide til permisjonsstart! Endret 24. mai 2017 av Mirabella76
Mirabella76 Skrevet 31. mai 2017 Forfatter #1200 Skrevet 31. mai 2017 (endret) I dag har eg vore på svangerskapskontroll hos jordmor. Eg er 32+2 i dag. Fosterlyden var på 134 slag i minuttet, og eg kunne høyra babyen sitt hjerte veldig tydelig. Blodtrykket var normalt, og urinprøven var fin. Babyen låg heldigvis fortsatt med hovudet ned. SF-målet var no godt under den røde streken på skjemaet. Forrige gang var det berre såvidt under streken. Kan jo vera at lege og jordmor ikkje måler heilt likt, og at det er grunnen? Babyen bevegar seg iallfall like mykje som før, så eg reknar med at alt er greit. Men det blir jo spennande å sjå korleis SF-målet er neste gang. Når det gjeld vekta mi, så blir eg litt stressa. Vekta fortset å gå oppover like raskt. No hadde eg lagt på meg enda 3 nye kilo sidan forrige svangerskapskontroll for 4 veker sidan - og det er fortsatt 8 veker igjen til termin! No har eg allerede passert dei rundt 12 kiloane eg la på meg i alt, i dei to forrige svangerskapa mine. Eg innser at eg nok kjem til å enda opp med ein vektoppgang på rundt 20 kg dette svangerskapet! Og det synst eg er litt ille, for å vera heilt ærlig. Ja ja, får berre håpa at kiloane forsvinner raskt igjen etter fødselen. Det viktigast er uansett at vesla i magen har det bra. Endret 31. mai 2017 av Mirabella76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå