Harlekin Skrevet 26. oktober 2015 #341 Skrevet 26. oktober 2015 Det var leit, Mirabella Kjenner så altfor godt følelsen. Jeg hadde heller ingen som helst symptomer, og var sikker på at jeg ikke var blitt gravid. Følelsen stemte med virkeligheten. Da håper jeg du får mensen snart, slik at du kan ringe inn og få avtalt fryseforsøk!!
Kokos Skrevet 26. oktober 2015 #342 Skrevet 26. oktober 2015 Det var trist å høre. Jeg har fortsatt stor tro på at denne dagboken vil utvikle seg til en gladhistorie der nr. 3 er på vei og det gleder jeg meg til! Uansett er det leit at veien dit skal være tung og jeg føler virkelig med deg.
Kakaoen Skrevet 26. oktober 2015 #343 Skrevet 26. oktober 2015 Æsj da.. Det var jo ikke noen gøy lesing Men du har jo fortsatt flere forsøk igjen. Du må google økt spermkvalitet og begynne å pumpe vitaminer og mineraler i mannen Sink skal vel være bra for spremen mener jeg å ha hørt!!
Mirabella76 Skrevet 26. oktober 2015 Forfatter #344 Skrevet 26. oktober 2015 (endret) Det var leit, Mirabella Kjenner så altfor godt følelsen. Jeg hadde heller ingen som helst symptomer, og var sikker på at jeg ikke var blitt gravid. Følelsen stemte med virkeligheten. Da håper jeg du får mensen snart, slik at du kan ringe inn og få avtalt fryseforsøk!!Ja, eg hugsar faktisk det, at du hadde det på akkurat samme måten! Eg har jo vore gravid før, og har hatt veldig lite symptom før IKM - men eitt eller anna har det alltid vore! Så når kroppen følest 100% som vanlig, og eg ikkje kan merka eit ørlite symptom ein gang samme kor godt eg kjenner etter, så veit eg berre at det ikkje har gått veien! Og den følelsen fekk eg veldig tidlig, så eg har skjønt det lenge allerede. Så me kan nok stola på følelsane våre ja. Får berre håpa at me får ein positiv magefølelse neste gang, både du eg - i staden for den dårlige magefølelsen me hadde denne gangen! Når startar du og mannen din opp igjen med nytt forsøk? Eg tenkte å ringa klinikken i morgon, så får me prøva å finna ut når me vil starta opp med nytt forsøk igjen. Det går vel greit at eg ringer klinikken i morgon på testdagen, sidan eg har testa negativt, sjølv om mensen ikkje har kome enda? Endret 26. oktober 2015 av Mirabella76
Mirabella76 Skrevet 26. oktober 2015 Forfatter #345 Skrevet 26. oktober 2015 (endret) Det var trist å høre. Jeg har fortsatt stor tro på at denne dagboken vil utvikle seg til en gladhistorie der nr. 3 er på vei og det gleder jeg meg til! Uansett er det leit at veien dit skal være tung og jeg føler virkelig med deg. Ja, det er trist. Men tusen takk for fine og oppmuntrande ord, snille du! Ja, tenk om denne dagboka utviklar seg til å bli ei graviditetsdagbok! Det hadde vore så fantastisk at eg nesten ikkje tør å tenka tanken, i tilfelle det aldri kjem til å skje. Kjekt at du har tru på meg - eg håpar virkelig at du får rett! Endret 26. oktober 2015 av Mirabella76
Mirabella76 Skrevet 26. oktober 2015 Forfatter #346 Skrevet 26. oktober 2015 Æsj da.. Det var jo ikke noen gøy lesing Men du har jo fortsatt flere forsøk igjen. Du må google økt spermkvalitet og begynne å pumpe vitaminer og mineraler i mannen Sink skal vel være bra for spremen mener jeg å ha hørt!! Me har heldigvis fleire forsøk igjen, ja. Får berre håpa det er nok til at eg blir gravid, med 3 forsøk og evt. fryseforsøk i tillegg. Eg har tenkt på å tilby mannen vitaminar, mineraler, sink, selen og andre ting eg har høyrt kan vera bra for sædkvaliteten. Problemet er berre at eg tvilar på at mannen min hadde gidda å ta det, men eg kan jo sjølvsagt gjera eit forsøk.
Harlekin Skrevet 27. oktober 2015 #347 Skrevet 27. oktober 2015 Når startar du og mannen din opp igjen med nytt forsøk? Eg tenkte å ringa klinikken i morgon, så får me prøva å finna ut når me vil starta opp med nytt forsøk igjen. Det går vel greit at eg ringer klinikken i morgon på testdagen, sidan eg har testa negativt, sjølv om mensen ikkje har kome enda? Vi får forsøk etter planen i februar, langt regime. Det blir kanskje plass i januar, jeg skal ringe og spørre, men sannsynligvis ikke. Jeg gjetter på at kliikken vil du skal ha fått mensen før dere kan avtale nytt forsøk, ettersom de må vite hvor i syklusen du er når de setter opp nytt forsøk. Men ring og spør, du! Eg har tenkt på å tilby mannen vitaminar, mineraler, sink, selen og andre ting eg har høyrt kan vera bra for sædkvaliteten. Problemet er berre at eg tvilar på at mannen min hadde gidda å ta det, men eg kan jo sjølvsagt gjera eit forsøk. Endel av mannens problemer (ift. kvalitet) kan jeg ikke gjøre noe med, ettersom det er genetisk. Men etter at sædcellene forsvant i fjor, begynte jeg med sink og selen i tillegg til D-vitaminer, som han har et kronisk lavt nivå av, og sædproduksjonen begynte igjen. Jeg vet ikke om det har noe med det å gjøre, men det skader i hvert fall ikke. Han er ikke overbegeistret, men han tar dem når jeg kommer med dem, så det blir liksom mitt ansvar å huske på det Siden jeg er sjef i "prosjekt barn". Hvis du kjøper vitaminene og kommer med dem til din mann, nekter han vel ikke å ta dem?
Mirabella76 Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter #348 Skrevet 27. oktober 2015 (endret) Ja, eg tenkte det samme i dag, at det kanskje er litt lite vits i å ringa før mensen har dukka opp. Så eg har ikkje ringt klinikken i dag likevel. Ingen tegn til at mensen er på vei enda. Men den skal koma i dag, iallfall seinast i morgon. Eg tok ein ny graviditetstest igjen i dag, berre fordi det er testdato i dag. Og den var sjølvsagt akkurat like negativ som dei to forrige testane eg har tatt. Høyrest jo ut som ein god ide, det at du tar ansvar for å koma med vitaminane til mannen din. Er jo mulig at mannen min hadde tatt dei, viss eg insisterte på det, og kom med dei til han. Problemet er berre det at mannen min jobbar i Nordsjøen, og er vekke 2-3 veker strekk. Og då hadde han garantert ikkje kome til å tatt dei! Men eg kunne jo ha prøvd å kjøpt nokon vitaminar, og gitt han når han er heime, så hadde det kanskje hjelp litt iallfall? Reknar med at det blir nytt ferskforsøk på oss og i februar, for det ser ikkje ut som om det kjem til å passa med jobben til mannen min i januar, for han jobbar som sagt i Nordsjøen. Så rekker me kanskje eit fryseforsøk før den tid, i november/ desember. Hadde vore veldig kjekt om me begge hadde gått i gang med nytt forsøk samtidig, i februar. Endret 27. oktober 2015 av Mirabella76
Gjest Gjest_Idja Skrevet 27. oktober 2015 #349 Skrevet 27. oktober 2015 Jeg passer på at min mann tar sine piller samtidig som jeg tar mine, på morgenen, så da går det greit. Men hadde ikke fungert om han hadde vært i Nordsjøen. Nå tar bare min mann omega 3 da, vet ikke om han burde ta noe mer selv om han har lav kvalitet? Legen har liksom ikke sagt noe mer enn at vi måtte ha IVF pga hans kvalitet, absolutt ingenting om det er noe vits i å ta kosttilskudd for å bedre kvaliteten noe... Tror jammen det er noe jeg må spørre om i morgen når jeg skal på UL. Du ønsker altså å ta fryseforsøkene innimellom ferskforsøkene på Hausken? Jeg og mannen prøver å tenke litt strategisk/økonomisk, og tenker som så, at siden vi uansett betaler for 3 forsøk, så har vi lyst til å bruke de 3 forsøkene før vi bruker eventuelle fryseforsøk. Dette fordi vi da har et lite håp om at vi kanskje sitter igjen med noen på frys til et eventuelt søskenforsøk en annen gang. De kan vel ikke insistere på å bruke opp de på frys først, hvis man har betalt for 3 ferskforsøk?
Mirabella76 Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter #350 Skrevet 27. oktober 2015 (endret) Jeg passer på at min mann tar sine piller samtidig som jeg tar mine, på morgenen, så da går det greit. Men hadde ikke fungert om han hadde vært i Nordsjøen. Nå tar bare min mann omega 3 da, vet ikke om han burde ta noe mer selv om han har lav kvalitet? Legen har liksom ikke sagt noe mer enn at vi måtte ha IVF pga hans kvalitet, absolutt ingenting om det er noe vits i å ta kosttilskudd for å bedre kvaliteten noe... Tror jammen det er noe jeg må spørre om i morgen når jeg skal på UL. Du ønsker altså å ta fryseforsøkene innimellom ferskforsøkene på Hausken? Jeg og mannen prøver å tenke litt strategisk/økonomisk, og tenker som så, at siden vi uansett betaler for 3 forsøk, så har vi lyst til å bruke de 3 forsøkene før vi bruker eventuelle fryseforsøk. Dette fordi vi da har et lite håp om at vi kanskje sitter igjen med noen på frys til et eventuelt søskenforsøk en annen gang. De kan vel ikke insistere på å bruke opp de på frys først, hvis man har betalt for 3 ferskforsøk?Ja, det er akkurat det som gjer ting litt vanskeligare, sidan mannen min jobbar i Nordsjøen. Men får sjå kva eg kan få til! Ingen har sagt noko til oss heller, om at mannen min må ta noko kosttilskudd for å prøva å forbedra sædkvaliteten. Men eg har høyrt om fleire menn som har fått bedre sædkvalitet igjen, etter å ha tatt forskjellig sånt. Så det skader jo absolutt ikkje å prøva. Eg hadde i utgangspunktet tenkt at me skulle ta ferskforsøka først, av dei grunnane du beskriver. Men sidan mannen min skal på julebord i slutten av november, og då kjem til å drikka alkohol, så vil eg ikkje ha ferskforsøk akkurat då, for det kan gjera sædkvaliteten enda dårligare. Og etter mine berekningar ville det sannsynligvis ha vore tid for egguttak i veka etter den julebordhelga. Og pga juleferie og jobben til mannen min, så vil me ikkje få sjansen til noko nytt forsøk igjen før i februar, og eg synst det blir så lenge å venta. Derfor tenkte eg at me kanskje kunne ha tatt eit fryseforsøk i mellomtida. Eg tvilar uansett sterkt på om eg nokon gang kjem til å få mannen min med på søskenforsøk, om me skulle vera så heldige å få nr 3 no. Eg har alltid ønska meg minst 4 barn. Men mannen min synst det er meir enn nok med to, og eg har brukt masse tid på å få han med på å prøva på ein til no. Så søskenforsøk blir nok dessverre aldri aktuelt uansett. Endret 27. oktober 2015 av Mirabella76
Mirabella76 Skrevet 29. oktober 2015 Forfatter #351 Skrevet 29. oktober 2015 I dag kom mensen, to dagar etter testdato (17 dpo). Så då ringer eg klinikken i morgon for å informera om resultatet, og avtala når me skal starta opp med forsøk igjen.
Mirabella76 Skrevet 10. november 2015 Forfatter #353 Skrevet 10. november 2015 (endret) Hvordan går det med deg Mira? Det er travle dagar for tida, så eg får ikkje akkurat så mykje tid til å tenka for øyeblikket. Og det er kanskje like greit?Eg tar EL-testar denne syklusen, sånn at eg kan finna ut omtrent når mensen kjem, sidan me sannsynligvis skal i gang med fryseforsøk i neste syklus. I dag tidlig var EL- testen positiv, på syklusdag 13. Reknar med at eggløysinga var i dag, for eg kjente litt eggløysingssmerter i ettermiddag. Tar ein ny test i morgon tidlig, for å vera sikker på at eggløysinga er overstått. Trur eg skal ringa klinikken ein dag, og spørja litt om fryseforsøket. Fekk brev i posten om at me kunne prøva fryseforsøket i naturlig syklus, og at eg kunne ringa dei når mensen kom, så skulle eg få vits litt meir. Virka som om det einaste eg skulle gjera var å ta eggløysingstestar, for å finna ut når eg hadde eggløysing, sånn at fryseegget kunne tinast opp på riktig tidspunkt.Må innrømma at eg er litt skeptisk til fryseforsøk i naturlig syklus. For det første har eg dårlig eggmodning i naturlige syklusar. Eg har dei siste åra fått positiv EL-test på eit mykje tidligare tidspunkt i syklusen, enn det eg gjorde før. Det hender også at eg får syklusar innimellom uten eggløysing. Og kva viss eg får ein sånn syklus uten eggløysing når me skal ha fryseforsøk? Då kan jo ikkje egget setjast inn likevel. Og eg tenker også at om eg får eggløysing, så er sannsynligvis ikkje forholda der inne optimale, sidan eggløysinga skjer så tidlig i syklusen. Eg kunne ha tenkt meg å fått litt medisinar for å modna egget ordentlig før det løsnar, sjølv om det egget ikkje skal brukast. For eg vil at forholda der inne skal vera så bra som mulig, når fryseegget blir sett inn. Og det tvilar eg på at dei er ved eggløysing i naturlig syklus. Endret 10. november 2015 av Mirabella76
QBee Skrevet 13. november 2015 #354 Skrevet 13. november 2015 Fikk du snakket med klinikken?tror du skal ha en ul før innsetting selv om det er i naturlig syklus! Jeg forsøkte det en gang, og hadde da ultralyd for å sjekke follikler og slimhinne underveis. Det som er greit med naturlig syklus er jo at du slipper å gå på medisiner frem til uke 10 om du blir gravid. Men du får nok bytte til stimulert syklus om du ønsker, det er litt likegyldig hva som er best sa de til meg.
Mirabella76 Skrevet 4. desember 2015 Forfatter #355 Skrevet 4. desember 2015 (endret) Fikk du snakket med klinikken?tror du skal ha en ul før innsetting selv om det er i naturlig syklus! Jeg forsøkte det en gang, og hadde da ultralyd for å sjekke follikler og slimhinne underveis. Det som er greit med naturlig syklus er jo at du slipper å gå på medisiner frem til uke 10 om du blir gravid. Men du får nok bytte til stimulert syklus om du ønsker, det er litt likegyldig hva som er best sa de til meg.Det blir naturlig syklus på meg denne gangen iallfall. Viss det ikkje fungerer som det skal, så kjem eg til å be om å få fryseforsøk i styrt syklus neste gang, om det blir aktuelt. I dag var det endelig tid for UL, på syklusdag 10. Eg hadde time til UL på formiddagen i dag. Legen skulle undersøka korleis forholda i livmora var, før fryseforsøket vårt.Det siste året har eg pleid å ha eggløysing allerede på syklusdag 12, som er på søndag. Men sidan mensen ikkje kom før på kvelden denne gangen, så frykta eg at eggløysinga ville koma på syklusdag 13, altså på mandag. Det ville i så fall ha vore negativt, for me har fått beskjed om at viss tid for innsett blir ei helg, så blir det ikkje noko fryseforsøk. Og sidan egget eg har på frys er dyrka i 5 dagar (blastocyst), så ville tid for innsett ha blitt akkurat i helga, om eggløysinga ikkje kom før mandag. Derfor var eg ikkje så veldig positiv då eg kom på UL i dag, for eg rekna med sjansen var stor for at det ikkje vart noko av forsøket vårt.Legen undersøkte først eggstokkar og livmor, og alt såg fint ut. Eg hadde eit egg på 18 mm på høgre eggstokk, og eit egg på 14 mm på venstre eggstokk. Livmorslimhinna var på 9 mm, og det var bra, sa legen. Han sa at den måtte vera på minst 6 mm. Eg anar ikkje kva som er perfekt tjukkelse på livmorslimhinna, men ifølge legen såg iallfall alt fint ut.Eg sa at eg forventa EL enten søndag eller måndag, og legen var enig i at innsettet kom til å kollidera med helga. Men han sa at me kunne forhindra det, ved at eg tok eggløysingssprøyte. Fekk først beskjed om at eg måtte ta den søndagen, viss testen fortsatt var negativ om morgonen. Men så vart legen usikker, og ringte den legen som hadde mest peiling på fryseforsøk. Så fekk eg beskjed om at eg måtte setja eggløysingsprøyta allerede i morgon (lørdag), viss testen ikkje var positiv i morgon tidlig.Kom heim og begynte å tenka, og fekk det ikkje til å stemma. For viss eg skal framprovosera ei eggløysing med EL-sprøyte allerede i morgon, så vil jo dag 5 etter eggløysing bli torsdag. Og legen sa jo at det skulle bli innsett på fredagen, sånn at eg akkurat rakk det før helga. Så eg ringte til klinikken, og fekk snakka med legen. Han forklarte meg då at på grunn av tidligare erfaring, hadde dei sett at ein ved fryseforsøk fekk best resultat ved å venta ein dag ekstra før innsett av egget, i forhold til kor mange dagar egget var dyrka før nedfrysing. Mitt egg vart dyrka i 5 dagar etter egguttaket, før det vart fryst ned. Og då skal egget altså setjast inn 6 dagar etter eggløysinga mi i denne syklusen. Ikkje rart at eg vart forvirra! Eg tok det som ein selvfølge at egget skulle setjast inn 5 dagar etter eggløysing, men sånn var det visst ikkje.Så då blir det forhåpentligvis fryseforsøk på meg denne månaden! Innsett blir fredag i neste veke, viss egget overlever opptininga. Endret 4. desember 2015 av Mirabella76
Mirabella76 Skrevet 5. desember 2015 Forfatter #356 Skrevet 5. desember 2015 Eg fekk negativ EL-test i dag tidlig. Sette eggløysingssprøyte i 12-tida i dag, slik eg hadde fått beskjed om å gjera viss EL-testen var negativ i dag tidlig.Problemet er at eg ikkje har sett noko EL-slim i det heile tatt i dag, og eg har ikkje hatt nokon eggløysingssmerter. Derfor tvilar eg på at eg har hatt eggløysing enda. Ifølge legen skulle eg få eggløysing når eg sette eggløysingssprøyta. Og det var jo viktig at eggløysinga kom i dag, sånn at innsett ikkje kolliderer med helga. Men viss eggløysinga ikkje kjem før i morgon, så rekker eg jo ikkje noko innsett før helga likevel. Eg får ringa klinikken på mandag, og høyra kva dei seier. Det var uansett ikkje noko poeng i å fortsetja å ta EL-testar etter at eggløysingssprøyta er sett, for då ville testane bli positive uansett. Usj, no blir eg enda ein gang så usikker på om det blir noko fryseforsøk på oss likevel.
Kokos Skrevet 5. desember 2015 #357 Skrevet 5. desember 2015 Så spennende Mirabella, jeg håper at dette går fint selv om symptomene ikke er helt som forventet foreløpig!
QBee Skrevet 6. desember 2015 #358 Skrevet 6. desember 2015 Så spennende at du er i gang igjen. Følger hverandre sånn ca denne gangen også vi da
Mirabella76 Skrevet 7. desember 2015 Forfatter #359 Skrevet 7. desember 2015 Så spennende Mirabella, jeg håper at dette går fint selv om symptomene ikke er helt som forventet foreløpig! Ja, eg får håpa alt går som det skal! Så spennende at du er i gang igjen. Følger hverandre sånn ca denne gangen også vi da Ja, det gjer me! Kryssar fingrane for positiv test til oss begge to i julegave.
Mirabella76 Skrevet 7. desember 2015 Forfatter #360 Skrevet 7. desember 2015 Eg sette som sagt eggløysingssprøyta i 12-tida på dagen, på lørdag. Seint på kvelden/tidlig natt kjente eg eggløysingssmerter. Men eg veit ikkje om eggløysinga egentlig kan koma så raskt. For det stemte visst at eggløysinga vanligvis skjer 36-48 timar etter at eggløysingssprøyta er sett. I så fall anar eg ikkje når/om eggløysinga har skjedd, for eg har ikkje hatt sånne ordentlige eggløysingssmerter sidan seint på lørdag.Eg ringte klinikken i dag, som avtalt. Fekk time til innsett no på fredag. Dette blir både spennande og skummelt på ein gang! Tenk om egget ikkje overlever opptininga? Ein sykepleiar eg snakka med ein gang tidligare, sa at 70% av egga tålte opptining. Så eg får virkelig håpa at eg har oddsa på mi side! Gløymte å spørja om kva som skjer viss egget ikkje overlever opptininga. Men eg reknar med at dei ringer meg før innsett då. Eg vil absolutt ikkje ha telefon frå klinikken fredag formiddag!!! Men egget skulle visst ikkje tinast opp før fredag morgon, så eg får jo uansett ikkje vita noko før samme dagen, viss egget ikkje tåler opptininga.Eg spurte sykepleiaren eg snakka i telefonen med i dag, om det med tidspunkt for eggløysing, og at eg ikkje var heilt sikker på akkurat når egglysinga hadde skjedd. For eg har forstått det sånn at det er viktig at egget blir sett inn på riktig syklusdag, og at det skulle skje 6 dagar etter eggløysing. Sykepleiaren sa at akkurat kva tid eggløysinga skjedde, ikkje hadde så stor betydning, sidan egget ikkje skulle brukast uansett. Det som var viktig, var at livmorslimhinna var tjukk nok og klar til å ta imot egget som vart sett inn. Ho sa at eg hadde gjort at rett, så eg trengte ikkje å bekymra meg for at noko var feil. Så då får eg vel prøva å stola på det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå