Gå til innhold

Draumen om tredjegullet!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

:vinke: Hei!

Har sniklest litt i dagboken din, men nå måtte jeg bare få sagt lykke til! :duskedame:

Veldig spennende dager for deg og dere framover! Jeg krysser alt jeg har.

:hoho: Det hadde vært noe!

Takk for det! :) Kjekt at du seier hei, etter å ha vore sniklesar. ;) Velkommen skal du vera! :klem:

Det blir kjempespennande dagar framover, ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du satt inn Mirabella?

Evt har du spurt om det blir et eller to egg?

Ja, no er innsettinga overstått, og eg har blitt rugar! :hoppe:

Eg var veldig spent på kor mange egg som hadde overlevd natta, då me kom til klinikken i formiddag. Me hadde time kl. 11, og måtte venta litt før me fekk koma inn.

Då det vart vår tur, fekk me først snakka med legen. Han sa at av dei 10 egga som var befrukta i går, var det eitt perfekt, firedelt egg i dag. :) Det var det egget som skulle setjast inn i dag. I tillegg var det 3 andre egg som dei ville sjå an til i morgon, for å sjå om dei egna seg til frys. Så då vart det ingen mulighet for å få sett inn to egg.

Etter at me hadde snakka med legen, var det tid for innsett. Me fekk sjå egget på skjermen, før legen sette det inn - eit fint, firedelt egg. :) Sjølve innsettet var heilt smertefritt, og alt gjekk som det skulle.

Eg er superglad for det eine, fine egget som vart sett inn. :) Men eg må innrømma at eg er bittelitt skuffa over at det ikkje var fleire firedelte egg i dag, når eg hadde så mykje som 10 befrukta egg i går.

Ja ja, eg får berre prøva å tenka positivt, og kryssa fingrane for at det er gullegget eg ruger på no! :duskedame:

Dei skulle ringa meg frå klinikken i morgon, og seia frå om det var nokon av dei 3 gjenverande egga som egna seg til frys. No er det berre til å venta, og håpa på at egget festar seg. :)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så spennende :danse:

Hvor lenge må du vente før du kan teste? Evt ta blodprøver?

 

Ja, det blir spennande dagar framover no. :)

 

Eg har fått testdato 27. oktober, men eg kjem nok til å sniktesta litt før. ;) Iallfall viss eg har ein mistanke om at eg kan vera gravid. Skal berre ta graviditetstest heime, og gi beskjed til klinikken om resultatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer som ruger!

Rugetiden er en veldig altoppslukende tid, iallfall for meg. Håper du får til å tenke på andre ting også, og at dagene flyr fort avgårde ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer som ruger!

Rugetiden er en veldig altoppslukende tid, iallfall for meg. Håper du får til å tenke på andre ting også, og at dagene flyr fort avgårde ;)

Takk for det! :)

Ja, det beste er nok viss eg klarar å tenka på andre ting. Då går jo tida mykje fortare! :) Det kan nok bli vanskelig, men eg skal prøva så godt eg kan. ;)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag fekk eg telefon frå klinikken. Dei 3 egga mine som fortsatt ligg til dyrking, som dei skulle sjå an til i dag, var visst litt "uklare" (kva no det måtte bety). Beskjeden eg fekk var iallfall at dei ville sjå an egga vidare, heilt til lørdag. Då var det visst mykje lettare å sjå om egga var av god kvalitet, og egna seg til frys. Så då blir altså egga mine liggjande til dyrking heilt frå egguttaket på måndag, og fram til lørdag! Det blir då på dag 5 etter egguttaket. Er det på det tidspunktet egga skal ha utvikla seg til blastocystar?

Dei skulle ringa meg igjen frå klinikken på lørdag. Det blir spennande å sjå om egga ser fine ut då, og om me får nokon egg på frys, eller ikkje. :) Det hadde vore kjekt om me gjorde det! Med tanke på at eg fekk ut heile 17 egg, der 14 av egga var modne, og 10 av dei vart befrukta, så synst eg at me hadde fortjent nokon egg på frys. ;)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir spennende å høre hva de sier i morgen. Håper dere får noen egg på frys, det hadde dere virkelig fortjent ja. :Nikke:

God helg, Mirabella! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir spennende å høre hva de sier i morgen. Håper dere får noen egg på frys, det hadde dere virkelig fortjent ja. :Nikke:

God helg, Mirabella! :sol:

Ja, det blir spennande å høyra i morgon, korleis det har gått med egga mine. :)

Riktig god helg til deg og! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg fekk telefon frå klinikken tidlegare i dag. To av dei tre egga mine som skulle dyrkast vidare fram til i dag, hadde det ikkje blitt noko av. :( Men det eine av egga hadde utvikla seg fint, til blastocyst (på dag 5 etter egguttak), og blitt fryst ned. Så då har me iallfall eitt egg på frys, i tillegg til det egget eg har fått sett inn. :)

Eg må innrømma at eg hadde forventa eit litt bedre resultat, med 14 modne egg, og 10 av dei vart jo befrukta. Kun 2 egg igjen av i alt 10 befrukta egg, er absolutt dårligare enn forventa. Men eg får vera glad for dei to egga som har klart seg så langt, og kryssa fingrane for at eitt av dei er gullegget! :)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo bra! Jeg tenker at alt som kommer på frys bare er ren bonus, siden det kommer i tillegg til de tre forsøkene man betaler for. Krysser fingrene for at det er gullegget du ruger på nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du er litt skuffet, det er liksom så rart at så mange egg ikke blir noe av. Jeg hadde jo 14 egg ut og bare ett ble godt nok til innsetting (og det ble det jo heller ikke noe av). I så fall har jo du et litt bedre resultat! Krysser fingrene for at du ikke trenger fryseegget, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo bra! Jeg tenker at alt som kommer på frys bare er ren bonus, siden det kommer i tillegg til de tre forsøkene man betaler for. Krysser fingrene for at det er gullegget du ruger på nå. :)

Ja, det er jo sant nok. Synst berre eg var litt uheldig som enda opp med kun to fine egg, når eg først hadde fått ut så mange egg, og 10 av egga vart befrukta! Får berre kryssa fingrane for at det er gullegget eg ruger på no, ja. :) Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner at du er litt skuffet, det er liksom så rart at så mange egg ikke blir noe av. Jeg hadde jo 14 egg ut og bare ett ble godt nok til innsetting (og det ble det jo heller ikke noe av). I så fall har jo du et litt bedre resultat! Krysser fingrene for at du ikke trenger fryseegget, jeg.

Ja, ikkje sant! Hadde eg berre fått ut rundt 5 egg som vart befrukta, så hadde eg sjølvsagt vore kjempefornøyd med to fine egg til slutt! Men når ein først får ut så mange egg, og nesten alle blir befrukta, så får ein jo litt store forhåpningar om å enda opp med mange egg! Sånn er det berre.

Kjedelig at du også har opplevd det samme, og kun endte opp med eitt egg, uten å bli gravid. Håpar neste forsøk endar med positivt resultat for deg. :klem: Så bør det berre vera gullegget eg ruger på no. ;)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig skulle du ønske at det var flere på frys, med 17 egg ut. Men en blasto på frys er egentlig veldig bra :) de har visstnok mye høyere sjanse for å overleve frysing og opptining. Så der har du nok et bonusforsøk på lager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig skulle du ønske at det var flere på frys, med 17 egg ut. Men en blasto på frys er egentlig veldig bra :) de har visstnok mye høyere sjanse for å overleve frysing og opptining. Så der har du nok et bonusforsøk på lager :)

Ja får håpa det, at egget på frys er av god kvalitet. :) Og sjølvsagt også egget i magen min! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff, no er eg skikkelig pessimistisk altså. :sukk: I dag er det akkurat ei veke sidan egguttaket, og eg er sånn ca 90% sikker på at eg ikkje er gravid. :trist: Veit at det er for tidlig å kunne vita noko sikkert enda, men eg har ein skikkelig dårlig følelse no!

Allerede torsdag i forrige veke, dagen etter innsett, fekk eg kraftige stikkingar heilt nede i magen fleire gangar om kvelden, då eg stod på golvet og bøyde meg ned. Det var så tydelig, at det ikkje var nokon tvil om at det var sånne gravid-stikkingar, som eg har hatt mykje av tidlig i svangerskapa mine, når eg har vore gravid før. Eg veit at det er litt tidlig å ha graviditetssymptom allerede tredje dagen etter egguttak, og dagen etter innsett. Men om ikkje egget heilt har festa seg enda på det tidspunktet, så kan det jo vera at stikkinga kom av at egget svømte rundt inni livmora, og kom borti livmorveggen, sjølv om det ikkje hadde festa seg enda.

Etter dette vart eg optimistisk, og begynte å håpa på at eg kunne bli gravid. Men det som gjer at eg nesten heilt har mista håpet no, er at etter den dagen har eg ikkje kjent noko som helst. Ikkje eit ørlite graviditetssymptom ein gang, og no bør jo egget ha festa seg om eg er gravid! Så eg har ikkje vore særlig optimistisk dei siste dagane. Det som gjer at ting følest enda verre i dag, er at i ettermiddag fekk eg litt vondt bak i ryggen, på høgre side. Og akkurat sånne smerter i ryggen har eg fått dei to gangane eg har mista, berre litt kraftigere smerter enn det eg kjente i dag. Og eg veit at smerter i ryggen er eit dårlig tegn for meg, for eg kan også kjenna det av og til før mensen kjem. Så egget har nok gått til grunne allerede. :(

Kjenner berre at eg er litt lei meg i dag, sjølv om eg veit at håpet ikkje er heilt ute enda. Synst eg har vore veldig uheldig med kvaliteten på egga mine. Med 17 egg ut, og 10 befrukta egg, så hadde eg forventa litt meir enn 2 egg igjen til slutt. Og det ser jo ikkje ut til at kvaliteten på det egget eg ruger på kan ha vore særlig bra det heller, sjølv om det såg perfekt ut på dag 2 etter egguttak.

Det er ikkje anna å gjera enn å prøva på nytt, viss dette ikkje går veien. Så får eg berre håpa på bedre resultat neste gang. For det hjelper ikkje med mange egg ut, og at nesten alle egga blir befrukta, viss egga ikkje er av god nok kvalitet. :(

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du.. Ikke at jeg kan så mye om dette. Men at de befruktede eggene har gått til grunne kan vel like gjerne være pga mannen sin dårlige sperm som dine egg :opplyser: kanskje dna kodingen var totalt feil osv..

Ikke ta sorgen på forskudd. Prøøøv å ikke gjøre det. En dag av gangen, pust med magen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du.. Ikke at jeg kan så mye om dette. Men at de befruktede eggene har gått til grunne kan vel like gjerne være pga mannen sin dårlige sperm som dine egg :opplyser: kanskje dna kodingen var totalt feil osv..

Ikke ta sorgen på forskudd. Prøøøv å ikke gjøre det. En dag av gangen, pust med magen :klemmer:

Ja, eg har tenkt på det. Kvaliteten på sædcellene var jo elendig på egguthentingsdagen, så det er godt mulig at det er sædcellene som er problemet, og ikkje egga mine. Men det hjelper så lite, for det er jo mannen min sin sperm me må bruka uansett, også i eventuelle seinare forsøk.

Eg har heile tida sagt til meg sjølv at eg ikkje må ta sorgene på forskudd. Men når dei dumme smertene i ryggen dukka opp i ettermiddag, etter fleire dagar uten eit einaste graviditetssymptom, tenkte eg med ein gang på abortar mine. Og då klarte eg ikkje lenger å halda motet oppe. :( Får håpa alt følest litt lettare igjen i morgon. :)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir tullerusk i rugetiden, jeg også. Men du, jeg tror det er umulig å konkludere med noe som helst så tidlig. Du kjenner sikkert kroppen din godt altså, men en såå tidlig graviditet er uansett symptomfri. Jeg skal ikke si at du må tenke positivt, for jeg vet at uansett hvor hardt man prøver så er de 14 dagene en berg og dalbane med opp- og nedturer. Det er bare til å holde ut som best man kan, så har du svaret snart :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...