Gå til innhold

Draumen om tredjegullet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, så det er lov til å dyrka egga i fleire dagar her i landet likevel altså? Blir litt forvirra, når det er så mykje forskjellig som blir sagt. Men viss det stemmer, så synst eg godt at eg kunne ha fått innsett eit par dagar seinare, på fredag.

Formen er ganske grei no, etter at svimmelheten og kvalmen gjekk over. :) Men eg kjenner at eg har det best i sofaen i dag. Har litt vondt i magen enda, og spesielt på høgre sida. Og det blir vondare når eg reiser meg opp og går. Men eg skal ikkje klaga, for eg føler meg mykje bedre. Satsar på at magesmertene er heilt vekke i morgon.

Hvis du googler blastocyst dyrking Norge f.eks så det du at det er klinikker som skriver om dette og flere på ulike forum som har fått dette gjort. Jeg tviler på at det øker graviditetssjansene noe særlig, da hadde de nok praktisert dette oftere, og kanskje særlig ved privatklinikkene? Men jeg mener kanskje at Hausken dyrker til blastocyst før eggene skal fryses, det gir en ok indikasjon på om eggene tåler fryse og tineprosessen, hvis jeg har forstått det riktig :)

Godt å ha sofaen på sånne dager som denne, krysser fingrene for at eggene dine har oppfører seg eksemplarisk i varmeskapet i natt ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du googler blastocyst dyrking Norge f.eks så det du at det er klinikker som skriver om dette og flere på ulike forum som har fått dette gjort. Jeg tviler på at det øker graviditetssjansene noe særlig, da hadde de nok praktisert dette oftere, og kanskje særlig ved privatklinikkene? Men jeg mener kanskje at Hausken dyrker til blastocyst før eggene skal fryses, det gir en ok indikasjon på om eggene tåler fryse og tineprosessen, hvis jeg har forstått det riktig :)

Godt å ha sofaen på sånne dager som denne, krysser fingrene for at eggene dine har oppfører seg eksemplarisk i varmeskapet i natt ;)

Ja, det stemmer nok det du seier. :) Eg leste nettopp i papira frå klinikken. Og der står det at dei kan langtidsdyrka egga, men at det kostar ekstra. Det inngår ikkje i den 3-pakken me har kjøpt. Kan jo henda me får tilbud om det seinare, viss me ikkje lykkast med dette første forsøket.

Hadde vore veldig greit om Klinikk Hausken hadde dyrka til blastocyst, viss me får nokon egg på frys. :)

Eg trur egga mine har hatt det fint i varmeskapet i natt! ;)

Skrevet (endret)

Å, endelig har eg fått snakka med ein sjukepleiar på Klinikk Hausken! :jepp: Eg begynte å bli litt smågal av å venta her no. :sprettoy:

Eg meinar sjukepleiaren eg snakka med i går, sa at dei skulle ringa meg i dag tidleg mellom kl. 9 og 10. Så eg venta spent, men telefonen min var like stille. :( Tenkte at eg kanskje hadde høyrt feil, og at det var mellom 10 og 11 dei skulle ringa. Då klokka nærma seg 11, og telefonen enda ikkje hadde ringt, begynte eg å bli litt stressa. For tenk om eg ikkje høyrte noko fordi ingen av egga hadde blitt befrukta?

Når klokka nærma seg 11 og eg fortsatt ikkje hadde høyrt noko, fann eg fram papira frå klinikken, og begynte å lesa. Me skulle betala for 3-pakken i går før egguthentinga, og det gjorde me. Men sidan sædprøven til mannen min var så dårlig, fekk me beskjed om at me kunne betala for det etterpå, for det kom i tillegg. Det gløymte me, så me gjekk berre rett etter egguttaket. Kom på det i bilen, men mannen min sa at me sikkert kunne betala det i morgon, når eg har time til egginnsetting. Og eg tenkte at det sikkert gjekk greit, så me kjørte berre heim. Men når eg no leste i kontrakten, så stod det at dersom innbetaling ikkje var registrert, så kunne behandlinga avbrytast! :sjokkbla:

Det var då eg kjente panikken koma for alvor! For tenk om dei rett og slett ikkje hadde gjennomført ICSI for å befrukta egga, sidan me ikkje hadde betalt for det? Og at alle egga mine no hadde gått dukken på grunn av det! Begynte nesten å grina, så redd vart eg. :sjenert: Det er jo sjølvsagt mest sannsynlig at dei ville ha ringt oss frå klinikken for å etterlysa pengane først, om det var viktig, og ikkje berre avbryta behandlinga uten å kontakta oss i det heile tatt. Men eg tenker alltid det verste, så eg var faktisk skikkelig redd. :rodme: ​

Klokka 11 klarte eg ikkje å venta eit sekund lenger, så då ringte eg rett til Klinikk Hausken. ;) Vart sitjande i kø ei heil stund, men så var det endelig ein sjukepleiar som svarte på telefonen. Ho sa at eg kunne slappa heilt av, for det var ingen fare for at behandlinga var avbrutt. :) Me fekk rekning seinare, på det som ikkje var betalt. Grunnen til at dei ikkje hadde ringt meg enda, var fordi dei hadde hatt det travelt i dag.

Så gjekk sjukepleiaren for å henta papira mine. Då ho kom tilbake, kunne ho fortelja at av dei 17 egga som vart henta ut i går, så var det 14 av dei som var modne. Og av dei 14 modne egga mine, så var det så mykje som 10 av dei som hadde blitt befrukta!  :hoppendeglad: Ho sa at det var eit kjempebra resultat. Men det var først i morgon dei kunne sjå kva egg som hadde delt seg som dei skulle, så eg reknar jo med at nokre av egga fell frå til i morgon. Uansett, så er eg superfornøyd med resultatet så langt. :) Og veldig spent på kor mange av egga som overlever til innsett i morgon! ​ ​

Endret av Mirabella76
Skrevet

Så fantastisk, og spennende! :)

Uff, den betalinga er jeg også litt redd for at vi skal klusse til. :ler:

Skrevet

Wow - 10 befrukta egg må jo vere et veldig godt utgangspunkt!

Blir spennande dagar framover no ☺

Skrevet (endret)

Så fantastisk, og spennende! :)

Uff, den betalinga er jeg også litt redd for at vi skal klusse til. :ler:

Ja, merkar at eg er veldig spent no! :) Tenk, i morgon er det innsett allerede. Lurer sånn på kor mange egg som overlever og fortsatt ser fine ut i morgon. :)

Ja huff, eg var faktisk skikkelig stressa eit øyeblikk, når eg frykta at heile forsøket vårt var ødelagt fordi me gløymte å betala noko av pengane i går. :redd:

Endret av Mirabella76
Skrevet (endret)

Wow - 10 befrukta egg må jo vere et veldig godt utgangspunkt!

Blir spennande dagar framover no ☺

Ja, utgangspunktet er veldig bra. :) Så får eg berre kryssa fingrane for at det er mange egg som overlever, og delar seg som dei skal.

Sjølv om tida har gått veldig fort frå sprøytestart og fram til no, så trur eg det kjem til bli lange dagar mellom innsett og testdato. Nervepirrende å gå og venta, og ikkje vita om ein har blitt gravid. Men absolutt veldig spennande og, nesten litt for spennande. ;)

Endret av Mirabella76
Skrevet (endret)

I dag har eg heldigvis ikkje hatt vondt i magen i det heile tatt, og eg føler meg heilt som vanlig. :) Men sofaen var jammen god å ha i går, for magen var fortsatt litt øm og vond då eg gjekk og la meg i går kveld.

Endret av Mirabella76
Skrevet

Lykke til i morgen :klemmer:

Ser for meg en slik amerikansk utgave hvor de putter inn 8 egg og alle fester seg og du får din egen reality serie :fnise:

Skrevet

Så spennende dager for dere! Masse lykke til imorgen :) dere har jo et kjempebra utgangspunkt med så mange befruktede egg :)

Skrevet

10 befruktede egg er jo knallbra 😊 blir sikkert noen på frys også for deg da :)

Skrevet

Lykke til Mirabella, og gratulerer med kjempeflott resultat!

Skrevet

:vinke: Hei!

Har sniklest litt i dagboken din, men nå måtte jeg bare få sagt lykke til! :duskedame:

Veldig spennende dager for deg og dere framover! Jeg krysser alt jeg har.

Ser for meg en slik amerikansk utgave hvor de putter inn 8 egg og alle fester seg og du får din egen reality serie :fnise:

:hoho: Det hadde vært noe!
Skrevet (endret)

:ler:

Takk for det! :) Eg har alltid ønska meg mange barn, men 8 på ein gang hadde nok blitt litt i meste laget! :fnise:

Endret av Mirabella76
Skrevet

Har du satt inn Mirabella?

Evt har du spurt om det blir et eller to egg?

Skrevet

Så spennende dager for dere! Masse lykke til imorgen :) dere har jo et kjempebra utgangspunkt med så mange befruktede egg :)

Takk for det! :)

Utgangspunktet var absolutt bra, ja. :)

Skrevet

10 befruktede egg er jo knallbra blir sikkert noen på frys også for deg da :)

Ja, eg var veldig godt fornøyd med 10 befrukta egg. :)

Det hadde vore kjekt med nokon egg på frys og, ja. :)

Skrevet

Lykke til Mirabella, og gratulerer med kjempeflott resultat!

Skrevet

Lykke til med innsetting i dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...