Gå til innhold

En seriøs tråd om Fotballfrue


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og der kom første spekulasjonen :)

"Snart må folk lære"...

Anonymous poster hash: b8d51...98b

Hæ, det er da lov å si "lurer på om Fotballfrue er gravid". Det er IKKE en spekulasjon. Er utsagn som "lurer på om de har tenkt å skaffe seg en ny hund en gang", "lurer på om Caroline liker sol", "lurer på om Caroline foretrekker Monaco over Marokko" osv også spekulasjoner da? Å si at man lurer på noe er ikke å spekulere. Der dreit du deg ut.

Anonymous poster hash: 8c4d6...269

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns ikke hun ser særlig gravid ut nå.. Har hele greia bare vært et pr-stunt?

Nei, bare overivrig fantasi og tolkning av folk her..

Anonymous poster hash: 8d84e...04b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, bare overivrig fantasi og tolkning av folk her..

Anonymous poster hash: 8d84e...04b

Jeg synes FF har gitt ganske mange hint om at hun er gravid, så får det være opp til hver enkelt å bedømme om det ligger noe i det, eller om det bare er tilfeldigheter. Alle eksemplene er nevnt i forrige tråd. Vi har ikke noe med om hun er gravid eller ei, men når hun legger ut enkelte ting som kan tolkes og forstås som at hun er gravid, er det ikke rart vi lurer. Det er flere ting hun ikke måtte nevne eller legge ut, om hun virkelig ikke ønsker snakk og spørsmål rundt graviditet. Men dette velger hun jo såklart selv, er jo hennes blogg. Men når hun i det siste har hatt på seg kjoler som er løssittende (som hun aldri har brukt ellers, så vidt jeg har fått med meg), tenker man jo at det kanskje er pga hun har noe hun vil skjule. Men på bikinibildet ser det ikke ut som hun er gravid. Så da er nok den saken løst :wink:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge dere har hun gitt "hint" om at hun er gravid i flere måneder nå.. er hun gravid, så vil jo det synes etter en stund! Og derom hun har vært gravid så lenge som noen har spekulert, så hadde hun født nå.

Og ja, en dag så er hun gravid!! Men er det nøvendig å bruke tid og energi på dette frem til hun eventuelt annonserer det selv? Noen ganger jeg har lest i kommentarfeltene på bloggen hennes ser jeg at personer gratulerer henne med graviditeten.. er ikke det litt flaut synes dere?



Anonymous poster hash: efe5f...91c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes FF har gitt ganske mange hint om at hun er gravid, så får det være opp til hver enkelt å bedømme om det ligger noe i det, eller om det bare er tilfeldigheter. Alle eksemplene er nevnt i forrige tråd. Vi har ikke noe med om hun er gravid eller ei, men når hun legger ut enkelte ting som kan tolkes og forstås som at hun er gravid, er det ikke rart vi lurer. Det er flere ting hun ikke måtte nevne eller legge ut, om hun virkelig ikke ønsker snakk og spørsmål rundt graviditet. Men dette velger hun jo såklart selv, er jo hennes blogg. Men når hun i det siste har hatt på seg kjoler som er løssittende (som hun aldri har brukt ellers, så vidt jeg har fått med meg), tenker man jo at det kanskje er pga hun har noe hun vil skjule. Men på bikinibildet ser det ikke ut som hun er gravid. Så da er nok den saken løst :wink:

Jeg er gravid i uke 17, og ser fortsatt ikke gravid ut, så det trenger jo ikke synes på henne heller før om en god stund.

Anonymous poster hash: cd188...26c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, bare overivrig fantasi og tolkning av folk her..

Anonymous poster hash: 8d84e...04b

Ifølge dere har hun gitt "hint" om at hun er gravid i flere måneder nå.. er hun gravid, så vil jo det synes etter en stund! Og derom hun har vært gravid så lenge som noen har spekulert, så hadde hun født nå.

Og ja, en dag så er hun gravid!! Men er det nøvendig å bruke tid og energi på dette frem til hun eventuelt annonserer det selv? Noen ganger jeg har lest i kommentarfeltene på bloggen hennes ser jeg at personer gratulerer henne med graviditeten.. er ikke det litt flaut synes dere?

Anonymous poster hash: efe5f...91c

Hvis man skal diskutere en sak, så lønner det seg å sette seg itt inn i saken som diskuteres, med mindre man ønsker å se dum ut. I denne saken vil det altså si at man leser bloggen og trådene det diskuteres i.

Så dere to leser enten ikke bloggen, eller så er dere kanskje veldig unge (tenker på at dere har dårlig peiling på graviditet)?

Det har ikke vært snakk om at hun har drevet denne hintekampanjen i lengre enn er det 2-3 måneder ca, ergo ville hun ikke ha født i denne perioden, da vi mennesker går svanger i 9 måneder, ikke 3.

Det behøver heller ikke å synes såpass tidlig (går ut i fra hinteperioden hennes) at man er gravid. Det som evt er synlig er luft/oppblåsthet, og dette kan gjerne gå litt tilbake såpass tidlig. At man er oppblåst tidlig i svangerskapet, og at man går mer tilbake mot normal før igjen en babymage vil komme til syne - helt normalt.

Hvis man ikke ser på det som hinting når hun foreksempel legger ut et bildet av tydelig forstørrede bryster og skriver:

Fotballfrue says:

Hahaha, du kan i så fall ikke ha sett meg å en stund ;) Jeg har. . *kremt* mer enn nok å fylle med akkurat nå :)

Fotballfrue says:

De ser slik ut til vanlig akkurat nå, ja :)

Da kan man regne med at dere ikke ville sett hintingen om hun la ut et bilde av en bolle i en ovn engang ;)

Anonymous poster hash: 331bd...9b0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man skal diskutere en sak, så lønner det seg å sette seg itt inn i saken som diskuteres, med mindre man ønsker å se dum ut. I denne saken vil det altså si at man leser bloggen og trådene det diskuteres i.

Så dere to leser enten ikke bloggen, eller så er dere kanskje veldig unge (tenker på at dere har dårlig peiling på graviditet)?

Det har ikke vært snakk om at hun har drevet denne hintekampanjen i lengre enn er det 2-3 måneder ca, ergo ville hun ikke ha født i denne perioden, da vi mennesker går svanger i 9 måneder, ikke 3.

Det behøver heller ikke å synes såpass tidlig (går ut i fra hinteperioden hennes) at man er gravid. Det som evt er synlig er luft/oppblåsthet, og dette kan gjerne gå litt tilbake såpass tidlig. At man er oppblåst tidlig i svangerskapet, og at man går mer tilbake mot normal før igjen en babymage vil komme til syne - helt normalt.

Hvis man ikke ser på det som hinting når hun foreksempel legger ut et bildet av tydelig forstørrede bryster og skriver:

Fotballfrue says:

Hahaha, du kan i så fall ikke ha sett meg å en stund ;) Jeg har. . *kremt* mer enn nok å fylle med akkurat nå :)

Fotballfrue says:

De ser slik ut til vanlig akkurat nå, ja :)

Da kan man regne med at dere ikke ville sett hintingen om hun la ut et bilde av en bolle i en ovn engang ;)

Anonymous poster hash: 331bd...9b0

Man hører det man vil høre, eller ser det man vil se :)

Takk for leksjonen i graviditet :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ønsker jo selvsagt at leserne skal spekulere i dette med graviditet. Hun legger jo tydelig opp til det, med jevne mellomrom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man hører det man vil høre, eller ser det man vil se :)

Takk for leksjonen i graviditet :)

Da blir jeg nysgjerrig, hva "ser og hører" du inn i de kommentarene jeg siterte, da? Situasjonen tatt i betraktning (så klart).

Leksjon i graviditet var sterkt nødvendig.

Anonymous poster hash: 331bd...9b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir jeg nysgjerrig, hva "ser og hører" du inn i de kommentarene jeg siterte, da? Situasjonen tatt i betraktning (så klart).

Leksjon i graviditet var sterkt nødvendig.

Anonymous poster hash: 331bd...9b0

Det er ikke jeg som "ser eller hører", jeg prater om deg, at du tolker at hun kan fylle ut BH uten push up som at hun er gravid f.eks.. du kan tolke det som du vil, og du velger tydeigvis å tolke det som at hun er gravid :) Men det er ikke min business heldigvis :) du og alle må få tro det dere vil! :) synes bare det er litt morsomt at små ting kan bli vridd om til å bety noe stort uten noe mer håndfast! Men som folk her inne påpeker, fotballfrue gjør det kanskje med vilje....? tiden vil vise om hun er gravid eller ikke :)

Leksjon i graviditet var ikke nødvendig nei. Dårlig egenskap å "prate" til andre som at de er mindre intelligente enn deg selv!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke jeg som "ser eller hører", jeg prater om deg, at du tolker at hun kan fylle ut BH uten push up som at hun er gravid f.eks.. du kan tolke det som du vil, og du velger tydeigvis å tolke det som at hun er gravid :) Men det er ikke min business heldigvis :) du og alle må få tro det dere vil! :) synes bare det er litt morsomt at små ting kan bli vridd om til å bety noe stort uten noe mer håndfast! Men som folk her inne påpeker, fotballfrue gjør det kanskje med vilje....? tiden vil vise om hun er gravid eller ikke :)

Leksjon i graviditet var ikke nødvendig nei. Dårlig egenskap å "prate" til andre som at de er mindre intelligente enn deg selv!

Handlet nok ikke om intelligens, men at brukeren sporet en mangel på kunnskap, som hvem som helst kan tilegne seg, uavhengig av intelligens.

Anonymous poster hash: 1a562...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ting som har tydet på graviditet:

1. Hun viser frem bilder av babysko

2. Hun skriver "dere vet ikke om vi har blitt gravide"

3. Hun drikker alkoholfritt og påpeker det, det har hun ikke gjort før.



Anonymous poster hash: 45cb8...d48
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke ord på hvor tåpelig jeg synes hun er dersom hun bevisst har forsøkt å føre leserne bak lyset med noe sånt, hvis en graviditet ikke er en realitet, kun for å generere lesere. Da har hun virkelig gått for langt.

MEN. nå vet jo ikke jeg hva som er tilfellet her.



Anonymous poster hash: cec61...89a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Carla

Som ny bruker er diskusjonen om Fotballfrue ny for meg. Jeg ble kjent med Fotballfruebloggen via mine elever som leser myyye blogger. Etter å ha tittet innom bloggen selv mener jeg at den overhodet ikke er god å lese for 12 - 13 år gamle jenter - eldre også for den saks skyld. Fotballfruen er selvsagt nydelig, hun har et vakkert hjem, fantastisk garderobe og en kropp og et image de fleste av oss bare kan drømme om. Men er det virkelig slikt? Selvsagt ikke. Hun har selv sagt i intervjuer at hun filtrerer hva hun legger ut. Personlige nedturer og dårlige dager lukes vekk. Dette er hun selvsagt i sin fulle rett til å gjøre, men jeg tror ikke hun er klar over at hun ved å drive denne rosa solskinnsbloggen legger listen fryktelig høyt for usikre jenter i alle aldre. Man kan ikke leve opp til noe som egentlig ikke eksisterer.

I kommentarfeltene på bloggen står det ofte, "du er mitt forbilde" "skulle ønske jeg var sånn som deg" osv... Så mitt spørsmål blir da, hvorfor er hun et forbilde?

Jeg elsker innlegget ditt! Du sier det akkurat slik som jeg har tenkt. Vi lever i et kunstig samfunn og når mennesker går inn for å promotere sitt kunstige liv, blir de automatisk "forbilder" for alle andre. Vi blir konstant fortalt at slik skal vi se ut, slik skal vi tenke, slik skal vi føle og slik skal vi gjøre det. Tror dette samfunnet kommer til å gå på et ubehagelig smell snart og verst blir det for dem som ikke klarer å innse hvor langt ute på kjøret, samfunnet er . Jeg synes synd på dagens yngste. Press har vi vel alle opplevd, men aldersgrensen blir jo lavere og lavere for hvert år, virker det som. Synes det er vanskelig å vite at det finnes folk som støtter denne boblen vi lever i.

Du ser jo bare responsen som har kommet inn etter du skrev det innlegget. Saueflokken er altfor komfortable med å dyrke denne illusjonen, fremfor å våkne opp og lukte virkeligheten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke jeg som "ser eller hører", jeg prater om deg, at du tolker at hun kan fylle ut BH uten push up som at hun er gravid f.eks.. du kan tolke det som du vil, og du velger tydeigvis å tolke det som at hun er gravid :) Men det er ikke min business heldigvis :) du og alle må få tro det dere vil! :) synes bare det er litt morsomt at små ting kan bli vridd om til å bety noe stort uten noe mer håndfast! Men som folk her inne påpeker, fotballfrue gjør det kanskje med vilje....? tiden vil vise om hun er gravid eller ikke :)

Leksjon i graviditet var ikke nødvendig nei. Dårlig egenskap å "prate" til andre som at de er mindre intelligente enn deg selv!

Du prater jo tydeligvis ikke om meg, da jeg ikke tolker at "hun kan fylle ut bh uten push up som at hun er gravid". Må være deg selv du prater om her.

Morsomt at du selv ikke turte å svare på hvordan du tolket det hun skrev. Men det bekrefter vel bare det jeg skrev angående bolle i ovnen. Hvis du ser et bilde av en bolle i en ovn, og klarer å ikke tolke noenting inn i det annet enn at det ligger en bolle i en ovn, ja da sier det mest om deg :)

Hva jeg tror eller ikke er ikke relevant før jeg eventuelt ytrer det. Det som er relevant er hva vi vet, og vi vet at hun hinter til graviditet og har gjort dette i noen måneder. Kan være at hun ikke er gravid, men det endrer ikke det at hun har hintet i denne retningen. Og hun er ikke dum, hun er oppegående nok til å vite akkurat hva det er hun driver med.

Leksjon i graviditet er nødvendig hvis man tror at man går svanger i 3 måneder (og jada, jeg forstod godt at det ble brukt som en hersketeknikk fra den som kommenterte ;) ) Resten av det jeg skrev var helt greie opplysninger, og hvis du følte deg mindre intelligent når du leste det, så sier dette nok en gang mest om deg :)

Anonymous poster hash: 331bd...9b0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...