Gå til innhold

Hva synes dere om bloggeren Lizbeth Osnes?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Uten at jeg vet noe, men utifra det du sier her om at du tror ikke anoreksi kan ha vært den riktige diagnosen, kan det hende at det har vært et slags ønske om å være syk. Måten du forklarer det på kan ihvertfall få det til å høres sånn ut for lesere, og det er jo måten du fremstilles på/fremstiller deg på som gjør at du blir diskutert.

Uansett er det jo kjedelig at du har slitt med så mye som du har gjort, og at du føler deg frisk nå er jo bra.

Ellers er et råd fremdeles å holde mye tilbake på det du skriver på nett, både på blogg, sosiale medier og forum, da det kommer til å ligge ute leeenge.

Anonym poster: ef7228a7f2424abf8b0242cb1b0a7c79

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uten at jeg vet noe, men utifra det du sier her om at du tror ikke anoreksi kan ha vært den riktige diagnosen, kan det hende at det har vært et slags ønske om å være syk. Måten du forklarer det på kan ihvertfall få det til å høres sånn ut for lesere, og det er jo måten du fremstilles på/fremstiller deg på som gjør at du blir diskutert.

Uansett er det jo kjedelig at du har slitt med så mye som du har gjort, og at du føler deg frisk nå er jo bra.

Ellers er et råd fremdeles å holde mye tilbake på det du skriver på nett, både på blogg, sosiale medier og forum, da det kommer til å ligge ute leeenge.

Anonym poster: ef7228a7f2424abf8b0242cb1b0a7c79

For alltid. Dessverre er det alt for mange som ikke tenker over dette, og blottlegger seg fullstendig på internett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lizbeth;

Hvis du har hatt alle de plagene/angsten du skriver om; hvorfor har du valgt å eksponere deg så veldig via bloggen? Du har i lang tid spammet alle toppbloggerene sine blogger, og du linker direkte til bloggen din her i forumet. Har du et ønske om at bloggen din skal bli veldig populær sånn at du tjener på den?

Har lest bloggen din endel tidligere, men tror jeg slutter nå hvis det er sånn at jeg må like deg på facebook for å få kode til å lese endel av innleggene dine.

Tror de fleste som har blogg med endel lesere får både fine og mindre fine kommentarer, det er vel medaljens bakside.

Anonym poster: 0ef91687d2dac53ed5f3ba6b299e6d47

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten at jeg vet noe, men utifra det du sier her om at du tror ikke anoreksi kan ha vært den riktige diagnosen, kan det hende at det har vært et slags ønske om å være syk. Måten du forklarer det på kan ihvertfall få det til å høres sånn ut for lesere, og det er jo måten du fremstilles på/fremstiller deg på som gjør at du blir diskutert.

Uansett er det jo kjedelig at du har slitt med så mye som du har gjort, og at du føler deg frisk nå er jo bra.

Ellers er et råd fremdeles å holde mye tilbake på det du skriver på nett, både på blogg, sosiale medier og forum, da det kommer til å ligge ute leeenge.

Anonym poster: ef7228a7f2424abf8b0242cb1b0a7c79

Jeg er også sikker på at anoreksi ikke har vært den riktige diagnosen for meg, dette har jeg også uttalt tidligere på bloggen. Et ønske om å være syk?? DET må være det sykeste jeg har hørt i mitt liv. Ingen hadde ønsket seg det livet jeg en gang hadde, det er umulig. Det er ikke noe jeg unner min verste fiende en gang. Som sagt, om anoreksi var riktig eller galt av legene å påstå vet jeg ikke, jeg er som sagt ikke lege/psykiater selv, og kan derfor ikke legge meg opp i det. Men ja, jeg er enig i at det kan virke som om det var for enkelt for meg å bli frisk til at det kan ha vært snakk om anoreksia nervosa - den mest dødelige og mest omfattende spiseforstyrrelsen som finnes. Spisevegring er et svakt begrep, men et begrep jeg tror passer for situasjonen jeg var i. Uansett spiller det ingen rolle, det er ikke så lenge til jeg blir erklært frisk uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lizbeth;

Hvis du har hatt alle de plagene/angsten du skriver om; hvorfor har du valgt å eksponere deg så veldig via bloggen? Du har i lang tid spammet alle toppbloggerene sine blogger, og du linker direkte til bloggen din her i forumet. Har du et ønske om at bloggen din skal bli veldig populær sånn at du tjener på den?

Har lest bloggen din endel tidligere, men tror jeg slutter nå hvis det er sånn at jeg må like deg på facebook for å få kode til å lese endel av innleggene dine.

Tror de fleste som har blogg med endel lesere får både fine og mindre fine kommentarer, det er vel medaljens bakside.

Anonym poster: 0ef91687d2dac53ed5f3ba6b299e6d47

Når jeg først begynte å blogge var det for å "komme ut" med det ingen så eller visste noe om. Jeg var lei av spekulasjoner, rykter og stygge blikk, jeg ville få ut min historie, min versjon og mine meninger. Det var kanskje ikke det smarteste valget å ta som ung og usikker, men det var likevel et valg jeg står ved. Det ble en veldig fin trøst. Etterhvert har bloggen min vokst seg større (hovedsaklig promoterer jeg bloggen min fordi jeg vet at den har hjulpet mange i å se at det er mulig å gå fra å ha det fryktelig vanskelig, til å leve det jeg per i dag vil kalle et drømmeliv), og den har blitt en veldig viktig hobby for meg. Å skrive er noe jeg virkelig brenner for, og et liv uten bloggen min høres bare skikkelig merkelig ut for meg :)

Du må ikke like bloggen min på Facebook, jeg har endret regelen til at du bare må skrive til meg via Facebook. Synd at jeg ikke aner hva du heter, så jeg kunne ha nektet deg tilgang om du spurte :) Men for all del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arrgh!! Hvor kommer alle disse patetiske kvinnfolkene fra? Disse som trives så godt når de kan rive andre litt ned...

Anonym poster: 3f2a03e99af9067da87623ddbddb2a2a

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arrgh!! Hvor kommer alle disse patetiske kvinnfolkene fra? Disse som trives så godt når de kan rive andre litt ned...

Anonym poster: 3f2a03e99af9067da87623ddbddb2a2a

Man lurer på hvordan barn lærer seg at det er greit å mobbe.. Vel, de trenger ikke gjøre annet enn å se på sine egne foreldre, så ser de jo hvordan det gjøres. Håper virkelig at de aller færreste her inne har barn altså.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg først begynte å blogge var det for å "komme ut" med det ingen så eller visste noe om. Jeg var lei av spekulasjoner, rykter og stygge blikk, jeg ville få ut min historie, min versjon og mine meninger. Det var kanskje ikke det smarteste valget å ta som ung og usikker, men det var likevel et valg jeg står ved. Det ble en veldig fin trøst. Etterhvert har bloggen min vokst seg større (hovedsaklig promoterer jeg bloggen min fordi jeg vet at den har hjulpet mange i å se at det er mulig å gå fra å ha det fryktelig vanskelig, til å leve det jeg per i dag vil kalle et drømmeliv), og den har blitt en veldig viktig hobby for meg. Å skrive er noe jeg virkelig brenner for, og et liv uten bloggen min høres bare skikkelig merkelig ut for meg :)

Du må ikke like bloggen min på Facebook, jeg har endret regelen til at du bare må skrive til meg via Facebook. Synd at jeg ikke aner hva du heter, så jeg kunne ha nektet deg tilgang om du spurte :) Men for all del :)

Jeg spurte deg et ærlig spm om hva som var målet ditt med å promotere bloggen din så mye som du har gjort, og du må regne med å få stygge kommentarer på lik linje som fine kommentarer. Jeg har aldri lagt igjen en stygg kommentar på bloggen din, så hvorfor du skulle ha sperret meg fra tilgang synes jeg er rart.

Du er ganske på hugget må jeg si.

Anonym poster: 0ef91687d2dac53ed5f3ba6b299e6d47

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte deg et ærlig spm om hva som var målet ditt med å promotere bloggen din så mye som du har gjort, og du må regne med å få stygge kommentarer på lik linje som fine kommentarer. Jeg har aldri lagt igjen en stygg kommentar på bloggen din, så hvorfor du skulle ha sperret meg fra tilgang synes jeg er rart.

Du er ganske på hugget må jeg si.

Anonym poster: 0ef91687d2dac53ed5f3ba6b299e6d47

Jeg beklager om det var slik du oppfattet meg, jeg ser selvfølgelig at jeg virket temmelig kvass her - det var overhodet ikke meningen. Jeg tror jeg leser alt som egentlig er konstruktivt på en litt for kvass måte akkurat nå, det skal ikke gjenta seg :) Beklager, som sagt; jeg ønsker virkelig en sjanse hvor jeg kan forklare og nøste opp i alt rotet som ligger rundt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lizbeth, vet du at hvis man googler deg, så kommer ordet spam opp? Hva synes du om det?

Du har promotert (for å bruke dine ord) noe heftig med den signaturen din, for å bevisst øke trafikk på bloggen. Med økt trafikk kommer økt oppmerksomhet. Og som alle blogger med økt oppmerksomhet, må man regne med å få kommentarer man ikke liker. Det er baksiden.

Anonym poster: 2f593b8c24dec76b5def4bcbbe267bed

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beklager om det var slik du oppfattet meg, jeg ser selvfølgelig at jeg virket temmelig kvass her - det var overhodet ikke meningen. Jeg tror jeg leser alt som egentlig er konstruktivt på en litt for kvass måte akkurat nå, det skal ikke gjenta seg :) Beklager, som sagt; jeg ønsker virkelig en sjanse hvor jeg kan forklare og nøste opp i alt rotet som ligger rundt meg.

Du skriver jo at du ville ha nektet meg tilgang hvis du hadde visst navnet mitt. Er ikke akkurat så mye å misoppfatte for meg det, men det er mulig måten å miste lesere på.

Anonym poster: 0ef91687d2dac53ed5f3ba6b299e6d47

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa ikke at du ønsket å være syk, jeg ymtet frempå at kunne være en forklaring (på at du ble "så fort" frisk) sett fra en lesers øyne. Det er ganske mange som trenger en slags unnskyldning for å ha vondt i viljen her i landet.

Jeg sier ikke at du er/var en av dem, men at for lesere kan det virke sånn.

Anonym poster: ef7228a7f2424abf8b0242cb1b0a7c79

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du virker som en tålmodig og snill person! Blir imponert vêr hvordan du takler dritten her inne:)

Hvorfor kritisere for at hun ønsker lest mulig lesere?

Artister, feks, ønsker da at flest mulig skal høre på musikken deres... Eller gründere, oppfinnere ol vil at flest mulig skal bruke produktene deres.

Anonym poster: 3f2a03e99af9067da87623ddbddb2a2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lizbeth, vet du at hvis man googler deg, så kommer ordet spam opp? Hva synes du om det?

Du har promotert (for å bruke dine ord) noe heftig med den signaturen din, for å bevisst øke trafikk på bloggen. Med økt trafikk kommer økt oppmerksomhet. Og som alle blogger med økt oppmerksomhet, må man regne med å få kommentarer man ikke liker. Det er baksiden.

Anonym poster: 2f593b8c24dec76b5def4bcbbe267bed

Det visste jeg ikke, nei! :) Jøss, spam? Virkelig? For en stund siden hadde jeg en ganske lang signatur ja, og jeg innså at det var mer negativt enn positivt. Formålet mitt med selve signaturen var jo å gi litt igjen til bloggerne; jeg vet godt hvordan det er at så mange "kjenner meg" uten at jeg kjenner noen av mine lesere tilbake, så jeg tenkte at det var en fin måte å legge igjen litt av hvem jeg er på. Men selvfølgelig skjønte jeg fort at det ikke ble oppfattet heeeeelt slik, haha :) Så det har jeg jo selvfølgelig sluttet med. Man lærer så lenge man lever, er det ikke det man sier?

Og jeg har forresten aldri nektet på at jeg ønsker mange lesere til bloggen min, det syns jeg er kjempekoselig :) Selvfølgelig hadde det vært å foretrekke om alle mine lesere var utdelt høflighet og god oppdragelse, men man kan ikke bestemme slikt selv :) Derfor velger jeg nå å skjule enkelte innlegg for flesteparten, også får jeg heller prøve å stole på de som vil gjøre litt (les: skrive til meg via Facebook, slik at jeg i det minste vet LITT mer om hvem de er) for å ta del i den delen av livet mitt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er tragisk at dama skriver rett ut: Det som er så fint med Norge er at jeg har en inntekt, selv om jeg ikke har jobb.

Dama er 21, i følge seg selv har hun vært alvorlig syk, hun møtte kjæresten for litt over ett år siden, har ikke jobb, ikke utdannelse, men er nå gravid.

Anonym poster: 118b8f9796959889a08ad2912ff63fe8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa ikke at du ønsket å være syk, jeg ymtet frempå at kunne være en forklaring (på at du ble "så fort" frisk) sett fra en lesers øyne. Det er ganske mange som trenger en slags unnskyldning for å ha vondt i viljen her i landet.

Jeg sier ikke at du er/var en av dem, men at for lesere kan det virke sånn.

Anonym poster: ef7228a7f2424abf8b0242cb1b0a7c79

Huff, jeg håper virkelig ikke at noen av mine lesere kan tro noe slikt om meg.. Jeg vet at jeg ikke burde bry meg om hva mennesker jeg ikke en gang kjenner tenker om meg, men slik ønsker jeg virkelig ikke at noen skal oppfatte meg. Usj! Dessverre er det ingenting annet for meg å gjøre enn å svare så godt jeg bare kan, som for eksempel i denne tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes du virker som en tålmodig og snill person! Blir imponert vêr hvordan du takler dritten her inne:)

Hvorfor kritisere for at hun ønsker lest mulig lesere?

Artister, feks, ønsker da at flest mulig skal høre på musikken deres... Eller gründere, oppfinnere ol vil at flest mulig skal bruke produktene deres.

Anonym poster: 3f2a03e99af9067da87623ddbddb2a2a

Tusen takk skal du ha! Jeg syns da det er en ren selvfølge å møte andre på en hyggelig og høflig måte, bare så synd at det til tider virker som om jeg er alene om å ha blitt oppdratt av "ordentlige folk" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er tragisk at dama skriver rett ut: Det som er så fint med Norge er at jeg har en inntekt, selv om jeg ikke har jobb.

Dama er 21, i følge seg selv har hun vært alvorlig syk, hun møtte kjæresten for litt over ett år siden, har ikke jobb, ikke utdannelse, men er nå gravid.

Anonym poster: 118b8f9796959889a08ad2912ff63fe8

Når skrev jeg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skrev jeg det?

I en spørrerunde. En person spurte: Hvordan har du råd til leilighet uten inntekt eller noe. Leste det for fem minutter siden.

Anonym poster: 118b8f9796959889a08ad2912ff63fe8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lizbeth skrev vel og et innlegg "hvordan få flere lesere til bloggen", der hun skrev at hun satt flere timer hver dag og leste andres blogger for å legge igjen en kommentar med link til sin egen. For meg så er det å spamme andres blogger.

Anonym poster: 0ef91687d2dac53ed5f3ba6b299e6d47

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...