Gå til innhold

EastEnders lenge leve!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, hva ER up med Wilfred da dere..? :klø: Noen som har teorier vi kan more oss med til i morgen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hm- han er et gjenferd av Nanas første mann?

men han hadde jo stjålet medaljenene det glemte jeg å skrive i mitt resume.

Grant som prøver desperat å komme tilbake ogf jobbe In the vic :ler:

Skrevet

hm...jeg tror at medaljene og sånt er til ett "edelt" formål. Håper og tror at Wilfred kommer ut av dette som en liten hunde-valp-helt. Og, at han kommer til mer penger sånn at det blir mer futt i Pat.

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det bar emeg eller har EE hatt den samme futten over seg som vanlig denne uken :klø:

Skrevet

Så ikke denne EE tråden før nå! Jeg er også hekta på EE. Enig med Gamle Alex, denne uka har vært litt slapp på EE, men vi har jo fortsatt dagens episode og kanskje det kommer noen overrakelser?

hm...jeg tror at medaljene og sånt er til ett "edelt" formål. Håper og tror at Wilfred kommer ut av dette som en liten hunde-valp-helt. Og' date=' at han kommer til mer penger sånn at det blir mer futt i Pat.[/quote']

Wilfred forstår ikke jeg meg helt på heller, men så langt synes jeg det ser ut som om han er en svindler. Skjønner ikke helt hvorfor han tok medaljene - er de egentlig verdt noe? Er han kleptoman? Men han var ihvertfall ikke særlig redelig overfor Pat. 30 000 pund tok han! Men Den var jo søt da og ga henne 1 000 pund og nå er hun tydeligvis på vei til New Zealand. Jeg kommer til å savne henne og de enorme øredobbene hennes!

Skrevet

Ja, snufs, er enig med dere. Det har vært en drabelig uke. Ikke bedre ikveld heller I assume?? Jeg sonet helt ut, når Sonia og Martin sitter og kverulerer over Dot og Pauline!! Det er jo VÅR jobb det for pokker! De har bare å spille .... ehm ... happy?

Skrevet
hm...jeg tror at medaljene og sånt er til ett "edelt" formål.

:oops: Mer feil kunne jeg vel ikke ta...

Skrevet

Ja her var det liv og røre gitt! :roll: Åh! Er det bare meg som sjekker innom for å sludre eller??

Så noen i går på MTV? Der vant Tiffany pris for beste kvinnelige overseas - nykommer. Hun er bare nydelig...vel, engler har bare noe fint og mystisk over seg, enig?

Tudeluduu....og tidelibom. Uhm, hvilken ringetone har du på moboylen da? Gjett hvilken jeg har...

(hehe)

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg har jungelbok sangen jeg- ta livet som det faller seg, ja ta det som det faller seg :digge:

Det skjer liksom så lite i EE om dagen, skikkelig kjedelige historier.

Hvem tror du Dan har et forhold til, kanskje en gammel EE

Gjest Anonymous
Skrevet

Da ble endelig gift- synes det varte og rakk og fryktelig mye frem og tilbake- det eneste som smeltet meg var Jim.

Nei nå er det på tide at det skjer noe nytt :roll:

Skrevet

Enig, det er en sørgelig tid i EE, selv med bryllup. :( Tror egentlig av M og S gifter seg en gang til...men muligens ikke, for da blir Dot og Pauline fornøyd, så det må vel være litt bickering for at det i det hele tatt skal bli noenlunde friksjon i EE ?

Gjest Anonymous
Skrevet

Robbie er tilbake :o , han hadde jo ikke forandret seg et døyt på alle årene han har vært vekk :ler: , bare litt mer hippie :ler:

Også Billy da :o - han husker jeg bare som liten gutt.

( høres ut som om jeg snakker om min egen famillie :ler: )

Pauline er jo bare patetsik- stakkars meg , stakkars meg- sønnen min liker deg bedre enn meg- dahhhhh :klaske:

Skrevet

Ja, jeg vet nesten ikke hva som er skjedd med handlingen i det siste. Uansett om Robbie eller Billy kikker innom så er det ikke nok for min del ...

Hva må til?

:roll:

Gjest Xavia
Skrevet

Så utrolig LAV Robbie var!!! :hoho:

Kan ikke huske at jeg tenkte over det sist jeg så han på skjermen...men da var han liksom en sånn liten drittunge likevel...

Skrevet

Klokken 5 på 8 i går vurderte jeg sterkt å slutte å se på EE. Men hele opplegget mitt falt i vasken da det begynte, for jeg var jo hjemme, TV'en sto jo på... :roll:

Men om jeg ikke hadde vært hjemme, hadde jeg alikavel spilt inn på video? Hm...spørsmålet gir meg fysisk vondt å tenke på at jeg ville gått GLIPP av noe....usj, vond vane dette her. For ja, nå begynner dette å bli en kjedelig uvane jeg har.

Så forresten 'Alfie' hos Mr.Parkinson i går også...og da var han sprudlende og old 'Alfie' all over the place, men... det er noe, jeg er ikke helt ferdig med EE. Tenker: bedre tider må jo komme (veeeeldig tålmodig og håpefull) og jeg er alt for nysgjerrig til å la vær å se... Argh! Skal jeg ta hull på kvisen og sjekke BBC online mon tro?

Skrevet

Fremdeles ikke smug-tittet. Kan jo ikke ødelegge spenningen og håpet...?!

Gjest Anonymous
Skrevet

Kan du ikke kikke da, og bare si om de ter verdt og se eller ikke :ler::wink:

Skrevet

Jeg elsker EastEnders jeg også. :-) Husker jeg begynte å se det på NRK på 80-tallet (ser ikke de gamle episodene nå lenger) og nå følger jeg med på de nye på BBC. Morsomt å se at et par av dem har vært der helt fra begynnelsen. Bra serie, en behagelig forandring fra de svart/hvite amerikanske såpene. Britene har alltid vært flinke med TV-underholdning. :-)

Skrevet

Velkommen Arkana. Jeg liker deg bedre og bedre jeg nå!

;)

Jeg er så hjertens ening. BBC er suveren på drama og krim. Ellers, så har jeg ikke smugtittet, noen andre?! Men i dag er det mandag og klokken 20:00, så får vi se om det er noe nytt pågang. Håper de konser om Kat og Alfie slik at de kan komme videre i livet, synes Alfie er teit nå. Er ikke alle som hadde gjort for mannen sin det som Kat har gjort. Synes hun er en herlig jente!

=)

Happy for mandag nå!

:hoppe:

Skrevet

Har ikke smugtittet jeg i allefall. Det er ikke alltid jeg husker/rekker å se hver dag, men jeg pleier å ha det på i helgene. Blir litt rastløs av å sitte alle de timene da, men går gjerne litt fra og til.

Er spent på hvordan det går med dem ja. Synes Alfie er litt urettferdig. Enten burde han bryte helt og si han ikke klarer mer, eller så må han komme seg videre sammen med Kat, istedet for å gjøre som nå hvor han sier alt er greit men i praksis "straffer" henne hele tiden.

(Liten digresjon, men hun burde virkelig tone ned sminken litt. :wink:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...